2022-04-29, 10:31
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Fast medlet i tandkräm stavas annorlunda. Och uttalas annorlunda. 😄
Ja, fluortant stavas annorlunda. Men sen kanske det är värt att påpeka att det finns två personer som matchar rebusen eller ser jag fel?
Citera
2022-04-29, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den obskyra forskningen bestod av att människor genom annons ställde upp mot betalning för att titta på nakna människor som de inte visste åldern på. En tredjedel av de som deltog i undersökningen uppgav dessutom att de var attraherade av underåriga redan där blev undersökningen skev när så många tyckte det var ett bra sätt att njuta av en massa bilder på nakna barn

Finns massa olika tester som dessa, osäker vilket av dem du menar. Saken är att de flesta är rätt medvetna om att alla män tänker på tjejer i den åldern oavsett om du gillar de eller inte.
Citera
2022-04-29, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget. Lägg ner med alla era äckelfasoner nu. Ni har snart lyckats få e84 att framstå som pedofil också med eran vidriga hjärntvätt.
Nu orkar jag fan inte med detta mer idag. Grattis, ni slipper Jasmine resten av dagen

Det är inte en dum kommentar, han har misshandlats och trakasserats till den grad att han vägrar gå till skolan och är helt trasig. Hans pappa är utkastad från hemmet sedan en tid tillbaka men ingenting hjälper mot pöbeln bestående av både barn och vuxna. Han är stämplad och likaså hans mamma för något dom inte har något att göra med.

Hans mamma kan åtminstone hantera detta på ett mer rationellt sätt även fast hon har det ett rent helvete. Vänner och grannar har vänt henne ryggen trots att hon har varit helt ovetande att hennes make har raggat och stämt träffat med någon som utger sig för att vara en 14 åring. Min brors gärning är förkastlig på alla sätt, men hans barn och fru har inget med saken att göra och Dumpens uthängning var väldigt grym då dom gav alla möjliga hintar om var familjen kunde hittas. Redan samma kväll som uthängningen ägde rum så nåddes familjen av hatmeddelanden och då bodde inte ens min bror hemma längre.

Min brorson gick från att vara en snäll och glad idrottsintresserad kille som gillade skolan och älskade fotbollen till att vara en hemmasittare som vägrar all form av aktiviteter där han behöver vistas bland folk som har kommenterat eller trakasserat honom gällande detta. Det har gått så långt att kommunen har skickat en ungdomsbehandlare på hembesök som försöker hjälpa honom.

Att som barn komma hem från en skoldag bestående av misshandel och mobbning till att öppna brevlådan och hitta en lapp där det står "peddoäckel familjen" är minst sagt traumatiserande.

Dumpen måste bli betydligt försiktigare med sina uthängningar. Att hänga ut män med känsliga familjeförhållanden kan resultera i att barn och nära anhöriga drabbas väldigt illa, både fysiskt och emotionellt.
Senast redigerad av Torleifsdottir 2022-04-29 kl. 10:39.
Citera
2022-04-29, 10:36
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Ja, fluortant stavas annorlunda. Men sen kanske det är värt att påpeka att det finns två personer som matchar rebusen eller ser jag fel?
Ja det ser jag också. Stackars den andra med exakt samma namn som riskerar att bli felaktigt trakasserad av slarviga googlare och lågintelligenta Facebook-kärringar/gubbar. Den rätta är väl den som är två år yngre än den andra, om jag fattat rätt.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-29 kl. 10:41.
Citera
2022-04-29, 10:38
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget. Lägg ner med alla era äckelfasoner nu. Ni har snart lyckats få e84 att framstå som pedofil också med eran vidriga hjärntvätt.
Nu orkar jag fan inte med detta mer idag. Grattis, ni slipper Jasmine resten av dagen
Fast om inlägget var från en riktig anhörig så handlade det väl inte om "en dum kommentar" utan om ett barn som inte längre kan gå till skolan eller fritidsaktivitet?

Tror du att du skulle uttrycka dig som du gör om du hade egna barn?
Citera
2022-04-29, 10:42
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ja det ser jag också. Stackars den andra med exakt samma namn som riskerar att bli felaktigt trakasserad av slarviga googlare. Den rätta är väl den som är två år yngre än den andra, om jag fattat rätt.
Ja, jag jag blev förbryllad varför det inte påpekats att rebus + ålderskategori + stad verkar matcha två personer?

Så himla självklart vem det är kommer det inte att vara för den som bara har "rebusen" att tillgå när den ene stängt sina sociala medier?
Citera
2022-04-29, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Finns massa olika tester som dessa, osäker vilket av dem du menar. Saken är att de flesta är rätt medvetna om att alla män tänker på tjejer i den åldern oavsett om du gillar de eller inte.
Uppenbarligen är de flesta inte medvetna om att alla män tänder på underåriga eftersom du får väldigt lite medhåll angående detta.
Vuxna män i 40 års åldern har i de flesta fall barn eller syskonbarn i lägre tonår och vet att det faktiskt rör sig om barn och med ett barns mognad och därför inte något sexobjekt .
Citera
2022-04-29, 10:47
Medlem
Citat:
Fast om inlägget var från en riktig anhörig så handlade det väl inte om "en dum kommentar" utan om ett barn som inte längre kan gå till skolan eller fritidsaktivitet?

Tror du att du skulle uttrycka dig som du gör om du hade egna barn?

Mycket riktigt, han vägrar lämna hemmet. Detta är ett barn som aldrig missade skolan eller fotbollen innan och som aldrig har haft hemmesittartendenser men som nu endast är ett skal av sitt forna jag och spenderar all vaken tid ensam i sovrummet.

Det känns onekligen som att det enda alternativet är för min brors fru att säga upp sig och flytta långt bort från deras nuvarande ort. Deras trygghet är totalt havererad.
Citera
2022-04-29, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Uppenbarligen är de flesta inte medvetna om att alla män tänder på underåriga eftersom du får väldigt lite medhåll angående detta.
Vuxna män i 40 års åldern har i de flesta fall barn eller syskonbarn i lägre tonår och vet att det faktiskt rör sig om barn och med ett barns mognad och därför inte något sexobjekt .

Jag får väldigt lite medhåll angående detta för att majoriteten av människor män som kvinnor är hjärntvättade och vågar inte erkänna sina inre lustar.

Genom hela uppväxten har större delen av populationen blivit felinformerade och hjärntvättade av feminister. En välutvecklad tonårs tjej är de inget fel i att finna en attraktion till. Som en vis man sa: ” Bara för att majoriteten av folket tror en sak betyder inte de att de har rätt”
Citera
2022-04-29, 10:52
Avslutad
Citat:
Däremot tonårs tjejer jag säger de som andra inte vågar säga, som kan va väldigt attraherande. Även om de anses fel i mångas ögon så är det fullkomligt normalt till och med forskning bekräftar detta. Att de ens ska behövas forskning för något sådan uppenbart. Alla män mer eller mindre tittar på 14 åringar dagligen utan att veta om de är 14.

Jag håller med om att tjejer som har något år kvar till 15 kan se sexiga ut, rent visuellt. Därifrån är det dock ett väldigt stort gap till att som vuxen faktiskt försöka komma innanför trosorna på dem.

Vad jag hänger upp mig på här är påståendet att när man känner en impuls som många andra också sannolikt kan känna, så är det rätt att leva ut den impulsen. Mer specifikt i detta fall, om många vuxna män tycker petite flickor/kvinnor med släta ansikten är sexiga, så är det ok att ragga på minderåriga med dessa egenskaper. En person i nedre tonåren är helt enkelt inte tillräckligt utvecklad mentalt för detta.

För övrigt har det hänt mycket kul sen jag läste i tråden senast! Smilfinken Calle i svarta Skodan av-slöjad och Gäddhänget "av-florad". Den där Gäddhänget är ju bara för rolig när han tar till harvärjan med byxlinningen halvvägs ner över arslet!

Undrar om han kommer att få bonus-strul nu när hans droganvändande kommer till allmän kännedom? Lite pisseprov hade suttit fint tycker jag. Tydligen var suget efter en psykedelisk upplevelse starkare än suget efter tonårsfitta, han missade ju en date för han åt svamp istället: "Stack till flempan för att fixa röka, slutade med att jag var bäng på svamp i flera timmar" var hans ursäkt för att inte möta upp. Ett drömscenario hade förstås varit om han kommit dit under svamp-ruset, så vi fått se en riktig snetripp.
Citera
2022-04-29, 11:24
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Det stämmer. Därför la jag till att åldern han uppger stämmer exakt.

Borde kanske varit tydligare för att undvika missförstånd. Men nu är det ju för sent. Kan även tillägga att namnet han uppger i chatten är hans andranamn. Annars ja, jävligt drygt för killen med samma namn. Han kände antagligen till att han hade en namne. Fatta sucken när han inser att hans enda namne blivit uthängd som pedofil.
Senast redigerad av Lysturken 2022-04-29 kl. 11:27.
Citera
2022-04-29, 11:34
Medlem
Citat:
Jag får väldigt lite medhåll angående detta för att majoriteten av människor män som kvinnor är hjärntvättade och vågar inte erkänna sina inre lustar.

Genom hela uppväxten har större delen av populationen blivit felinformerade och hjärntvättade av feminister. En välutvecklad tonårs tjej är de inget fel i att finna en attraktion till. Som en vis man sa: ” Bara för att majoriteten av folket tror en sak betyder inte de att de har rätt”
12-15 -åringar är sällan särskilt attraktiva , de har inte sällan en hel del acne, knepig kroppshållning, uppträder tramsigt ..
Räcker att åka med samma buss som kör hem högstadieelever för att se hur tjejer i tidiga tonåren är för att se hur mycket barn de är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in