Citat:
Ursprungligen postat av
Jasmine4555
En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget. Lägg ner med alla era äckelfasoner nu. Ni har snart lyckats få e84 att framstå som pedofil också med eran vidriga hjärntvätt.
Nu orkar jag fan inte med detta mer idag. Grattis, ni slipper Jasmine resten av dagen
Det är inte en dum kommentar, han har misshandlats och trakasserats till den grad att han vägrar gå till skolan och är helt trasig. Hans pappa är utkastad från hemmet sedan en tid tillbaka men ingenting hjälper mot pöbeln bestående av både barn och vuxna. Han är stämplad och likaså hans mamma för något dom inte har något att göra med.
Hans mamma kan åtminstone hantera detta på ett mer rationellt sätt även fast hon har det ett rent helvete. Vänner och grannar har vänt henne ryggen trots att hon har varit helt ovetande att hennes make har raggat och stämt träffat med någon som utger sig för att vara en 14 åring. Min brors gärning är förkastlig på alla sätt, men hans barn och fru har inget med saken att göra och Dumpens uthängning var väldigt grym då dom gav alla möjliga hintar om var familjen kunde hittas. Redan samma kväll som uthängningen ägde rum så nåddes familjen av hatmeddelanden och då bodde inte ens min bror hemma längre.
Min brorson gick från att vara en snäll och glad idrottsintresserad kille som gillade skolan och älskade fotbollen till att vara en hemmasittare som vägrar all form av aktiviteter där han behöver vistas bland folk som har kommenterat eller trakasserat honom gällande detta. Det har gått så långt att kommunen har skickat en ungdomsbehandlare på hembesök som försöker hjälpa honom.
Att som barn komma hem från en skoldag bestående av misshandel och mobbning till att öppna brevlådan och hitta en lapp där det står "peddoäckel familjen" är minst sagt traumatiserande.
Dumpen måste bli betydligt försiktigare med sina uthängningar. Att hänga ut män med känsliga familjeförhållanden kan resultera i att barn och nära anhöriga drabbas väldigt illa, både fysiskt och emotionellt.