2022-04-29, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
90 % + vuxna män skulle nej till en söt 14- åring
Den där sk forskningen du inte är villig att länka till är väl gjord av den sk journalisten som säger att Big Foot finns ..

Vad är de som säger att big foot inte finns ?

Och ja jag kommer skicka den länken, fast du kommer inte tro på de ändå. Du verkar ju vara en sådan som tycker alla män är pedofiler för de har attraktion av någon under 18.
Citera
2022-04-29, 09:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
90 % + vuxna män skulle nej till en söt 14- åring
Den där sk forskningen du inte är villig att länka till är väl gjord av den sk journalisten som säger att Big Foot finns ..
Mer än 90% skulle tacka nej till en 14-åring, max 1-2% saknar helt spärrar, impulskontroll och konsekvenstänk. Resterande 98% kan såklart tycka att en 14-åring han ser i en halvminut på tunnelbanan är både söt, snygg och har sexig kropp, men dessa "gäddor" sätter sig vid datorn/mobilen och söker aktivt upp 14-åringar. Ofta skriver de i månader för att sedan stämma träff - det är något helt annat...
Citera
2022-04-29, 09:50
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Jag fick hjälp på pm 🙂 jag kan tillägga att början på efternamnet är det medel i tandkräm som skyddar tänderna. Alltså inte silke som jag var så säker på 😒
Fast medlet i tandkräm stavas annorlunda. Och uttalas annorlunda. 😄
Citera
2022-04-29, 09:52
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Klassiskt fall av kandidat för #SSIH2022

*svara på fel meddelande*
Citera
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mer än 90% skulle tacka nej till en 14-åring, max 1-2% saknar helt spärrar, impulskontroll och konsekvenstänk. Resterande 98% kan såklart tycka att en 14-åring han ser i en halvminut på tunnelbanan är både söt, snygg och har sexig kropp, men dessa "gäddor" sätter sig vid datorn/mobilen och söker aktivt upp 14-åringar. Ofta skriver de i månader för att sedan stämma träff - det är något helt annat...

EXAKT så. Och det är därför ”LaGeN” är rätt ointressant här. Skulle någon av mina polare, runt 30-40 år, få ihop det med en 16-åring så är det fan illa också, om än lagligt. Den personen skulle bli socialt utesluten. Om det DESSUTOM skulle klassas som våldtäkt av barn, att man räknar in det i riskkalkylen, då har man inte många rätt i huvudet.
Citera
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Hej!
Min yngre bror blev uthängd på Dumpen för en tid sedan och hans ena barn har utsatts för både misshandel och grov mobbning i skolan och det har varit till den grad att han inte klarar av att gå till skolan längre. Min bror skiter jag i då han får stå sitt kast men Dumpens metoder förstör livet för oskyldiga anhöriga och barn till männen i fråga. I känsliga ärenden där barn är involverade, likt mitt brorsbarn så måste Dumpen tänka ett steg längre.

Bör påpekas att mitt brorsbarn är en känslig och försiktig liten kille, både personlighetsmässigt men även till växten (vek i jämförelse med klasskamrater) och han klarar inte av att försvara sig alls. Inte nog med att han inte går till skolan längre, han har även slutat spela fotboll vilket var hans allra största favoritsyssla. Nu sitter han hemma själv dag in och ut sedan 1 månad tillbaka och man märker tydligt på honom om hur traumatiserande denna upplevelsen har varit.

Snälla, var försiktig när ni hänger ut männen för det finns ofta barn skrivna på dessa adresser.

Finns väl en risk att barnet utsatts för både det ena och det andra isåfall vilket antagligen har gjort att han uppfattats som annorlunda av sina klasskamrater på grund av vad barnet fått uppleva, se till och få bort barnet därifrån fort så in i helvete!
Citera
2022-04-29, 09:56
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Det är inte naturligt att tända på en "välutvecklad tonåring". Eller skulle du tända på en 13-14årig kille? För det är ju det peddosarna i tråden menar, dom pratar inte om någon 18-19 åring här.

Sluta tycka synd om dig själv nu. De enda sympatier du får här är av äckel, dom ser sin chans att spotta ytterligare på dumpen men du fattar väl att dom skiter i dig. Vakna upp eller sök hjälp

Tror nog du behöver ta upp din empatistörning med psykiatrin om det är någon här som ska söka hjälp.

Din kyla i kombination med blodtörst är inte sund.
Citera
2022-04-29, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Väl uttryckt. I stort sett alla vet att det ligger till så här.
Citera
2022-04-29, 10:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Väl uttryckt. I stort sett alla vet att det ligger till så här.
Så var har sanningen funnits i alla år? Var finns den nu? Om alla vet att det är så varför säger då inte alla att det också förhåller sig så? Gäller detta även dig? Vem är de få som inte förstår? Vem är alla som ljuger?
Citera
2022-04-29, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Vad är de som säger att big foot inte finns ?

Och ja jag kommer skicka den länken, fast du kommer inte tro på de ändå. Du verkar ju vara en sådan som tycker alla män är pedofiler för de har attraktion av någon under 18.
Den obskyra forskningen bestod av att människor genom annons ställde upp mot betalning för att titta på nakna människor som de inte visste åldern på. En tredjedel av de som deltog i undersökningen uppgav dessutom att de var attraherade av underåriga redan där blev undersökningen skev när så många tyckte det var ett bra sätt att njuta av en massa bilder på nakna barn
Citera
2022-04-29, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRoberto
Så var har sanningen funnits i alla år? Var finns den nu? Om alla vet att det är så varför säger då inte alla att det också förhåller sig så? Gäller detta även dig? Vem är de få som inte förstår? Vem är alla som ljuger?

För mig är det rätt uppenbart att de flesta förhåller sig så. Tycker du att de flesta människor förhåller sig på ett annat sätt?
Citera
2022-04-29, 10:29
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
De har jag faktiskt Vänta lite så kommer jag me den senare.
Låter super det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in