2022-04-29, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Kan du verifiera det med en bild på nåt sätt? Den MB som man finner vid bildgoogling är inte lik denna Calle

Tyvärr rensade han sina sociala medier väldigt snabbt efter uthängningen.
På Instagram finns en profilbild om man söker på förnamn_efternamn
Citera
2022-04-29, 09:21
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Ni använder den avancerade sökfunktionen på biluppgifter.se.

https://biluppgifter.se/filter?vma=Ford&vmd1=Focus&oc=stockholm&om=s%C3%B6 dert%C3%A4lje&vy=2008%3B2008&vmi=0%3B25000&page=1

Filter är förifyllda där. Ni ändrar bara året genom att dra i reglagen. Om ni vill delta i sökandet efter bajsgäddan. Jag gick igenom alla från 2008. Föreslagna årtal är 2006-2012 till att börja med.

Tack! Vilken bra sida!
Citera
2022-04-29, 09:23
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendely
Tyvärr rensade han sina sociala medier väldigt snabbt efter uthängningen.
På Instagram finns en profilbild om man söker på förnamn_efternamn

Tack! Där var han! Har du haft kännedom om hans identitet sedan uthängningen? Känner du honom?
Citera
2022-04-29, 09:23
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Det är inte naturligt att tända på en "välutvecklad tonåring". Eller skulle du tända på en 13-14årig kille? För det är ju det peddosarna i tråden menar, dom pratar inte om någon 18-19 åring här.

Sluta tycka synd om dig själv nu. De enda sympatier du får här är av äckel, dom ser sin chans att spotta ytterligare på dumpen men du fattar väl att dom skiter i dig. Vakna upp eller sök hjälp

Vad ska jag söka för hjälp, för vad?
Citera
2022-04-29, 09:27
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Läs artikeln igen. Jag får inte den tidslinjen till mer än tio år. Som ung o modell först. Sen efter att sambon tsgit livet av sig o huset brann ner. Är du läskunnig hade du givetvis kunnat räkna ut detta med simpel logik
Hennes domar om rattfylla med mer är ju bara 2 år gamla.
Hyr får du ihop det då?

Hon har precis lämnat 10 års missbruk bakom sig med ett antal domar om rattfylla, stölder mm.

Hon har missbrukat tunga droger i början och tills nyligen.

Hon sålde sig själv till gubbar i sin ungdom och nu skall hon straffa dem via proxy.

Hon borde uppsöka en vårdinrättning och reda ut sina trauman innan hon går vidare, nu är hon ju inte i balans.
Senast redigerad av goofer 2022-04-29 kl. 09:37.
Citera
2022-04-29, 09:28
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Håller me, spädbarn och 7 åringar där har ja ingen aning vad som rör sig i deras huvud.Inte bara är de sjukt äckligt och konstigt. Det är även onaturligt, och långt ifrån människans normala instinkter. Dessa behöver däremot hjälp, vård om de skulle hjälpa. I dessa fall tror jag bara de bara är en obalans i hjärnan de har någon gång i livet uppstått en kemisk reaktion av något slag pga all skit folk äter 🤔?

Däremot tonårs tjejer jag säger de som andra inte vågar säga, som kan va väldigt attraherande. Även om de anses fel i mångas ögon så är det fullkomligt normalt till och med forskning bekräftar detta. Att de ens ska behövas forskning för något sådan uppenbart. Alla män mer eller mindre tittar på 14 åringar dagligen utan att veta om de är 14. Även Patrik själv. Är 100 på de, däremot pga lagen och sociala normer så skulle nog större majoriteten säga nej fast om de hade en 100 % garanti att ingen skulle få reda på de .. hur många män skulle då säga nej till en välutvecklad söt 14 åring på sommaren?

Tvivlar på att det har med maten att göra. Det handlar nog mer om en störning.

Ja du ingen aning 14 år känns lite galet litet om man är vuxen. Har du nån länk till den forskningen? Skulle gärna läsa.
Citera
2022-04-29, 09:29
Medlem
goofers avatar
Citat:
En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget. Lägg ner med alla era äckelfasoner nu. Ni har snart lyckats få e84 att framstå som pedofil också med eran vidriga hjärntvätt.
Nu orkar jag fan inte med detta mer idag. Grattis, ni slipper Jasmine resten av dagen

Nu var det ju uppenbarligen mycket mer än en dum kommentar.

Varför förminskar du anhörigas lidande?
Citera
2022-04-29, 09:32
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ni borde pissa på pedofiler men det nämnde du inte ens. Jag behöver inte säga mer än så. Adjö

Det är underförstått och de som har en normal hjärnkapacitet vet att man kan pissa på pedofilen samtidigt som man värnar oskyldiga barn.

Jag skrattade också åt den senaste kocken (cocken) som tappade brallorna.

Men jag har min empati gör oskyldiga barn kvar, många här verkar ha flummat bort sin empati.
Citera
2022-04-29, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
14 åringar är allt annat än välutvecklade. Deras hjärna för att bedöma risker o rätt o fel är långt ifrån välutvecklade. Att en normal vuxen man finner en 14 årig tjej som attraktiv håller jag inte med om alls. Finns inget sexigt med någon som inte är välutvecklad i sin personlighet o mognad. Att de fått lite tuttar o rumpa har inget med en normal sexuell attraktion men för den narcisstiskt lagda kanske. Den som ser till sin egen lust främst utan andra känslor. Visst. Men det är inte normalt för ser. Snarare tvärtom om. Det är fortfarande barn vi snackar om

Då tycker du alltså de är okej att barn har sex med varandra? Om dem nu är så outvecklade och inte fattar vad dem gör borde de ens ha sex med jämnåriga då? 🤔

Säg vad du vill, fast majoriteten i den åldern är fysiskt utvecklade och tillräckligt gamla för att känna en attraktion till det motsatta könet och veta vem och om de vill ha sex så fall. Förväxla inte moral med biologi
Citera
2022-04-29, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Tack! Där var han! Har du haft kännedom om hans identitet sedan uthängningen? Känner du honom?

Kände inte till Dumpen förrän för en månad sedan men kände igenom honom när jag botaniserade bland filmerna.
Känner honom inte men har stött på honom på några vanliga dejtingsidor (bl a så sent som för 2 veckor sedan). Vi har även haft kontakt på Kik.
Kan tilläggas att jag är äldre än han 😊
Citera
2022-04-29, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Håller me, spädbarn och 7 åringar där har ja ingen aning vad som rör sig i deras huvud.Inte bara är de sjukt äckligt och konstigt. Det är även onaturligt, och långt ifrån människans normala instinkter. Dessa behöver däremot hjälp, vård om de skulle hjälpa. I dessa fall tror jag bara de bara är en obalans i hjärnan de har någon gång i livet uppstått en kemisk reaktion av något slag pga all skit folk äter 🤔?

Däremot tonårs tjejer jag säger de som andra inte vågar säga, som kan va väldigt attraherande. Även om de anses fel i mångas ögon så är det fullkomligt normalt till och med forskning bekräftar detta. Att de ens ska behövas forskning för något sådan uppenbart. Alla män mer eller mindre tittar på 14 åringar dagligen utan att veta om de är 14. Även Patrik själv. Är 100 på de, däremot pga lagen och sociala normer så skulle nog större majoriteten säga nej fast om de hade en 100 % garanti att ingen skulle få reda på de .. hur många män skulle då säga nej till en välutvecklad söt 14 åring på sommaren?
90 % + vuxna män skulle nej till en söt 14- åring
Den där sk forskningen du inte är villig att länka till är väl gjord av den sk journalisten som säger att Big Foot finns ..
Citera
2022-04-29, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Tvivlar på att det har med maten att göra. Det handlar nog mer om en störning.

Ja du ingen aning 14 år känns lite galet litet om man är vuxen. Har du nån länk till den forskningen? Skulle gärna läsa.

De har jag faktiskt Vänta lite så kommer jag me den senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in