2022-04-29, 01:14
Medlem
Hej!
Min yngre bror blev uthängd på Dumpen för en tid sedan och hans ena barn har utsatts för både misshandel och grov mobbning i skolan och det har varit till den grad att han inte klarar av att gå till skolan längre. Min bror skiter jag i då han får stå sitt kast men Dumpens metoder förstör livet för oskyldiga anhöriga och barn till männen i fråga. I känsliga ärenden där barn är involverade, likt mitt brorsbarn så måste Dumpen tänka ett steg längre.

Bör påpekas att mitt brorsbarn är en känslig och försiktig liten kille, både personlighetsmässigt men även till växten (vek i jämförelse med klasskamrater) och han klarar inte av att försvara sig alls. Inte nog med att han inte går till skolan längre, han har även slutat spela fotboll vilket var hans allra största favoritsyssla. Nu sitter han hemma själv dag in och ut sedan 1 månad tillbaka och man märker tydligt på honom om hur traumatiserande denna upplevelsen har varit.

Snälla, var försiktig när ni hänger ut männen för det finns ofta barn skrivna på dessa adresser.
Citera
2022-04-29, 01:17
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Helt klart!!

Ser framför mig ett montage med alla gäddor som flyr på cykel, i bil eller till fots ackompanjerat med detta mästerverk

https://m.youtube.com/watch?v=ZnHmskwqCCQ

Åh, lysande idé! Ett kollage måste det ju bli.
Citera
2022-04-29, 01:28
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Klart hon får göra det?! Men hon framställs ju som helt jävla pantad och jo det ser ut som hon försvarar honom, hela tiden.

Har du inte övervägt att bli fiskare på dumpen med ditt genuina hat borde du kunna bli rätt framgångsrik. Du är rätt otrevlig faktiskt
Citera
2022-04-29, 01:30
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Hej!
Min yngre bror blev uthängd på Dumpen för en tid sedan och hans ena barn har utsatts för både misshandel och grov mobbning i skolan och det har varit till den grad att han inte klarar av att gå till skolan längre. Min bror skiter jag i då han får stå sitt kast men Dumpens metoder förstör livet för oskyldiga anhöriga och barn till männen i fråga. I känsliga ärenden där barn är involverade, likt mitt brorsbarn så måste Dumpen tänka ett steg längre.

Bör påpekas att mitt brorsbarn är en känslig och försiktig liten kille, både personlighetsmässigt men även till växten (vek i jämförelse med klasskamrater) och han klarar inte av att försvara sig alls. Inte nog med att han inte går till skolan längre, han har även slutat spela fotboll vilket var hans allra största favoritsyssla. Nu sitter han hemma själv dag in och ut sedan 1 månad tillbaka och man märker tydligt på honom om hur traumatiserande denna upplevelsen har varit.

Snälla, var försiktig när ni hänger ut männen för det finns ofta barn skrivna på dessa adresser.

Så långt tänker inte Satmaran och Psykoputte. Dessutom skiter de i det och barn överlag. De använder endast fiktiva barn för egen vinning och högsta nöjes skull. De är onda människor som enbart har som syfte att jävlas och ställa till elände för folk till vilket pris som helst. Detta njuter dom av. Riktiga psykopater är dom! Hoppas de dör!

Hoppas det löser sig för den stackars pojken.
Senast redigerad av Magnum 2022-04-29 kl. 01:33.
Citera
2022-04-29, 01:37
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Som redan konstaterats så finns det ju redan (minst) två kockar och en diskare bland de uthängda så det borde gå att öppna eget. (Kypare går säkert att ragga bland övriga.)

Namnförslag (om de väljer franska köket): Le Dique-Pique

Le Dique Pique alltså.

Lelle Sköj som hovmästare eller? Fatta lyckan att få en fet burgare med extra chilimajo serverad av honom. Jag ser framför mig att alla medarbetare är nakna sånär som på en gul reflexväst. Vi har Kinky-Brian och Snömorfar som bartenders, jonglerandes med flaskor och med pungkulor on the rocks som signaturdrink, d.v.s. en krämig Baileys med okänd smakförstärkare, strösslad med nyklippt pubishår och med en klyfta clementin. Muskot Man och Currynegern är såklart givna runners (de har ju vanan inne). Ananas-Frank är lika given som kallskänka och skapar hemmagjord pannacotta i äkta mellaneuropeisk hårdporrklass. Detsamma gäller Ostkuken som skapar modern cheesecake med sina kupélagrade färskostar i serien Le Fromage sous le prepucé. Fontänerna vid ingången bytte man inför invigningen ut mot MrX och Färsk Morgongädda som fick göra det de är absolut bäst på - tokrunka.

Inramningen blir svårslagen.
Senast redigerad av Lysturken 2022-04-29 kl. 01:41.
Citera
2022-04-29, 01:46
Medlem
nivea2022s avatar
Citat:
Hej!

Pröva skriv detta i deras facebook-grupp 2forty2 istället.

Du kommer nog bli kallad pedofil ett par gånger och kanske få ett par mordhot, eller en sten genom rutan, men det är så empatiska människor som jobbar för barnens bästa gör ibland så det är bara att ignorera.

Citera
2022-04-29, 02:04
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivea2022
Pröva skriv detta i deras facebook-grupp 2forty2 istället.

Du kommer nog bli kallad pedofil ett par gånger och kanske få ett par mordhot, eller en sten genom rutan, men det är så empatiska människor som jobbar för barnens bästa gör ibland så det är bara att ignorera.

Varför skulle heb bli kallad det? Hen skrev ju ett sakligt inlägg om sin upplevelse och försvarade ingen. Ni förstår aldrig någonting ni
Senast redigerad av Jasmine4555 2022-04-29 kl. 02:06.
Citera
2022-04-29, 02:05
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Hej!

Bedrövligt att sonen ska behöva lida för sin fars gärningar. Är du och din familj där för honom nu när din bror är indisponibel? Vad säger hans mor om det hela? Överväger de att flytta för att få en nystart? Låter nattsvart.

Dumpen måste ändra sin approach. När de snart börjar nagelfaras i medströmsmedia är det här den mesta av kritiken kommer riktas: konsekvenserna för anhöriga. Media kommer inte att vara lika förstående som folk i tråden här tenderar vara, utan ställa familjers väl och ve mot de fiktiva offer Dumpens fiskare utgör. Kommer stenen i rullning kan det gå fort och då blir det svårt för Dumpen att fortsätta som förut.

Hård mot de hårda men mjuk mot de mjuka borde vara konceptet. Som det är nu är anhörigperspektivet helt åsidosatt.

Det var för övrigt upplysande att få information från insidan av E84 eller vad hon heter. Skulle dock rekommendera dig att logga ut och ägna dig helt åt din familj. Jag tror inte det är bra för varken dig eller dina barn att du hänger här. Du riskerar få uppmuntran av fel slags personer (varav en del de facto är pedofiler) samt påhopp från de mer sekteristiska medlemmarna. Jag hoppas det ordnar sig för er och att ni kan lämna detta bakom er en dag. Din man bör inte vara en del av era liv, ty skriver man dylika saker förtjänar man inte sin familj.
Citera
2022-04-29, 02:07
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Har du inte övervägt att bli fiskare på dumpen med ditt genuina hat borde du kunna bli rätt framgångsrik. Du är rätt otrevlig faktiskt

Tack, du är också ganska otrevlig 😊
Citera
2022-04-29, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hitta han!
Letteste hittils.
Lysturken fikk PM og lager rebus (?)

PM mig
Citera
2022-04-29, 06:14
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Hej!

Klassiskt fall av kandidat för #SSIH2022
Citera
2022-04-29, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Så långt tänker inte Satmaran och Psykoputte. Dessutom skiter de i det och barn överlag. De använder endast fiktiva barn för egen vinning och högsta nöjes skull. De är onda människor som enbart har som syfte att jävlas och ställa till elände för folk till vilket pris som helst. Detta njuter dom av. Riktiga psykopater är dom! Hoppas de dör!

Hoppas det löser sig för den stackars pojken.

Jo, kanske man borde ge gäddorna ett val, stanna och snacka och kontakta sin familj och kanske sitt arbete på plats, varpå dumpen sen kan skicka allt material till dessa (samt att allt publiceras på dumpen med allt blurrat som kan identifiera de), tror vi hade fått bättre och intressantare intervjuer, skulle de istället springa eller inte vilja prata så läggs allt ut på dumpen i oredigerad form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in