2022-04-29, 08:11
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon är ju halva behållningen, totalt emotionell och med sin dialekt. Såg att hon intervjuas i Expressen idag, tyvärr Premium, men tydligen sålde hon sex som barn - för att ha råd med heroin.

Sunkig kock-jävel, lortig, puffar och tar dick-pics på jobbtoaletten

Ett rejält äckel. Om han jobbar som kock blir man äcklad, tänk att han fingrar med kuken o sen håller på med maten.

Sarah är kul här och bra musik. Dumpen är kul.
Citera
2022-04-29, 08:27
Medlem
Kan någon som vet vem senast gäddan är dela med sig på pm? Jag har försökt lösa rebusen, men jag är ju för fan helt oduglig på rebusar
Citera
2022-04-29, 08:38
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Kan någon som vet vem senast gäddan är dela med sig på pm? Jag har försökt lösa rebusen, men jag är ju för fan helt oduglig på rebusar
Kopiera bara in hela beskrivningen av det tunna tyget i Google så borde du få rätt träff där från Wikipedia.
Citera
2022-04-29, 08:41
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendely
Har en rebus på Calle:

Delar förnamn med Ladulås.
Norges näst största stad + hästfot = efternamn.
Grymt! Simpel och bra rebus. Tack!
Citera
2022-04-29, 08:41
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Ett rejält äckel. Om han jobbar som kock blir man äcklad, tänk att han fingrar med kuken o sen håller på med maten.

Sarah är kul här och bra musik. Dumpen är kul.

Det borde verkligen arbetsgivaren få veta....
Citera
2022-04-29, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Kopiera bara in hela beskrivningen av det tunna tyget i Google så borde du få rätt träff där från Wikipedia.
Jag fick hjälp på pm 🙂 jag kan tillägga att början på efternamnet är det medel i tandkräm som skyddar tänderna. Alltså inte silke som jag var så säker på 😒
Citera
2022-04-29, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed