2022-04-29, 08:11
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon är ju halva behållningen, totalt emotionell och med sin dialekt. Såg att hon intervjuas i Expressen idag, tyvärr Premium, men tydligen sålde hon sex som barn - för att ha råd med heroin.

Sunkig kock-jävel, lortig, puffar och tar dick-pics på jobbtoaletten

Ett rejält äckel. Om han jobbar som kock blir man äcklad, tänk att han fingrar med kuken o sen håller på med maten.

Sarah är kul här och bra musik. Dumpen är kul.
Citera
2022-04-29, 08:27
Medlem
Kan någon som vet vem senast gäddan är dela med sig på pm? Jag har försökt lösa rebusen, men jag är ju för fan helt oduglig på rebusar
Citera
2022-04-29, 08:38
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Kan någon som vet vem senast gäddan är dela med sig på pm? Jag har försökt lösa rebusen, men jag är ju för fan helt oduglig på rebusar
Kopiera bara in hela beskrivningen av det tunna tyget i Google så borde du få rätt träff där från Wikipedia.
Citera
2022-04-29, 08:41
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendely
Har en rebus på Calle:

Delar förnamn med Ladulås.
Norges näst största stad + hästfot = efternamn.
Grymt! Simpel och bra rebus. Tack!
Citera
2022-04-29, 08:41
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Ett rejält äckel. Om han jobbar som kock blir man äcklad, tänk att han fingrar med kuken o sen håller på med maten.

Sarah är kul här och bra musik. Dumpen är kul.

Det borde verkligen arbetsgivaren få veta....
Citera
2022-04-29, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Kopiera bara in hela beskrivningen av det tunna tyget i Google så borde du få rätt träff där från Wikipedia.
Jag fick hjälp på pm 🙂 jag kan tillägga att början på efternamnet är det medel i tandkräm som skyddar tänderna. Alltså inte silke som jag var så säker på 😒
Citera
2022-04-29, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det borde verkligen arbetsgivaren få veta....
Ja jag antar väl att dumpen redan gjort det. Men jag antar väl att du kan ring eller maila och påpeka vad du sett på dumpen. Förmodligen är arbetsgivaren intresserad att få veta, en sådan här anställd kan ju får hela verksamheten i KK.
Citera
2022-04-29, 08:51
Medlem
goofers avatar
Så ännu ett litet barn har drabbats av mobbing, trakasserier och misshandel.

Ja det är väl helt okej?
Pappan är ju pedo, såklart sonen skall ha stryk i skolan.

Ni på dumpen och ni som hejar på eller ännu värre swishar era pengar till dessa knarkare har oskyldiga barns lidande på eran samvete!

Det här är en konsekvens av uthängningarna, varför ser man inte att barn oskyldigt kommer att drabbas?

Visst jag skrattade också när sista gäddan tappade brallorna och Benny hill spelade i huvudet, så stor komik.

Men kolla upp först om det finns barn som kan ta skada.

Det blir hyckleri om man säger sig skydda barn från pedofiler men låter oskyldiga barn utsättas för grova trakasserier på grund av uthängningar.

Jaså Sara har sålt sig i sin ungdom för att få pengar till knark?
Ja då har hon alltså pundat långt mer än de tio år hon själv sa från början.

Trovärdigheten på den kvinnan är noll.
Citera
2022-04-29, 08:58
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Det är inte naturligt att tända på en "välutvecklad tonåring". Eller skulle du tända på en 13-14årig kille? För det är ju det peddosarna i tråden menar, dom pratar inte om någon 18-19 åring här.

Sluta tycka synd om dig själv nu. De enda sympatier du får här är av äckel, dom ser sin chans att spotta ytterligare på dumpen men du fattar väl att dom skiter i dig. Vakna upp eller sök hjälp
Du, vi normalt funtade människor skiter inte i E84 eller andra drabbade anhöriga.
Men vi pissar på sådana som dig som skiter I att oskyldiga barn hängs ut och blir mobbade och misshandlade i skolan.
Vi pissar på knarkare som levt hela livet som kriminella och bara ställt till elände för allt och alla.
Helt plötsligt kommer de på att de skall rädda barn från pedofiler.

Ni som applåderar oskyldiga drabbades elände borde ta er en rejäl funderare om hur er empatiska förmåga fungerar.
Citera
2022-04-29, 08:58
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Så ännu ett litet barn har drabbats av mobbing, trakasserier och misshandel.

Ja det är väl helt okej?
Pappan är ju pedo, såklart sonen skall ha stryk i skolan.

Ni på dumpen och ni som hejar på eller ännu värre swishar era pengar till dessa knarkare har oskyldiga barns lidande på eran samvete!

Det här är en konsekvens av uthängningarna, varför ser man inte att barn oskyldigt kommer att drabbas?

Visst jag skrattade också när sista gäddan tappade brallorna och Benny hill spelade i huvudet, så stor komik.

Men kolla upp först om det finns barn som kan ta skada.

Det blir hyckleri om man säger sig skydda barn från pedofiler men låter oskyldiga barn utsättas för grova trakasserier på grund av uthängningar.

Jaså Sara har sålt sig i sin ungdom för att få pengar till knark?
Ja då har hon alltså pundat långt mer än de tio år hon själv sa från början.

Trovärdigheten på den kvinnan är noll.

En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget. Lägg ner med alla era äckelfasoner nu. Ni har snart lyckats få e84 att framstå som pedofil också med eran vidriga hjärntvätt.
Nu orkar jag fan inte med detta mer idag. Grattis, ni slipper Jasmine resten av dagen
Citera
2022-04-29, 08:59
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du, vi normalt funtade människor skiter inte i E84 eller andra drabbade anhöriga.
Men vi pissar på sådana som dig som skiter I att oskyldiga barn hängs ut och blir mobbade och misshandlade i skolan.
Vi pissar på knarkare som levt hela livet som kriminella och bara ställt till elände för allt och alla.
Helt plötsligt kommer de på att de skall rädda barn från pedofiler.

Ni som applåderar oskyldiga drabbades elände borde ta er en rejäl funderare om hur er empatiska förmåga fungerar.

Ni borde pissa på pedofiler men det nämnde du inte ens. Jag behöver inte säga mer än så. Adjö
Citera
2022-04-29, 09:04
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendely
Har en rebus på Calle:

Delar förnamn med Ladulås.
Norges näst största stad + hästfot = efternamn.

Kan du verifiera det med en bild på nåt sätt? Den MB som man finner vid bildgoogling är inte lik denna Calle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in