2022-04-29, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hitta han!
Letteste hittils.
Lysturken fikk PM og lager rebus (?)

Skicka gärna till mig också!
Citera
2022-04-29, 06:28
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hitta han!
Letteste hittils.
Lysturken fikk PM og lager rebus (?)

Du får gärna PM:a mig oxå tack.
Citera
2022-04-29, 06:52
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Hej!
Min yngre bror blev uthängd på Dumpen för en tid sedan och hans ena barn har utsatts för både misshandel och grov mobbning i skolan och det har varit till den grad att han inte klarar av att gå till skolan längre. Min bror skiter jag i då han får stå sitt kast men Dumpens metoder förstör livet för oskyldiga anhöriga och barn till männen i fråga. I känsliga ärenden där barn är involverade, likt mitt brorsbarn så måste Dumpen tänka ett steg längre.

Bör påpekas att mitt brorsbarn är en känslig och försiktig liten kille, både personlighetsmässigt men även till växten (vek i jämförelse med klasskamrater) och han klarar inte av att försvara sig alls. Inte nog med att han inte går till skolan längre, han har även slutat spela fotboll vilket var hans allra största favoritsyssla. Nu sitter han hemma själv dag in och ut sedan 1 månad tillbaka och man märker tydligt på honom om hur traumatiserande denna upplevelsen har varit.

Snälla, var försiktig när ni hänger ut männen för det finns ofta barn skrivna på dessa adresser.

Tack för att du delar med dig!

Dumpen vet och struntar i att barn som din brorsson far illa. Det är väl den sammanfattande sanningen.

Som predator är din bror ett spädbarn jämfört med Patrik och Sara själva och deras svans av idioter/fans som ser till att informera och trakasera hela omgivningen så fort det inträffar.

Prova med att JK anmäla Dumpen. Barnen har ju faktiskt ingen möjlighet att skydda sig själva och de har indirekt blivit uthängda. Skriv det du skrev här till JK. Det räcker egentligen.

Hoppas det löser sig för barnen, och din bror!
Senast redigerad av fido1986 2022-04-29 kl. 07:05.
Citera
2022-04-29, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Fjorton blev tretton. Vi går som tåget ikväll. Som kollektiv är vi oslagbara!

Rebusrunda #10

Smilfinken Calle drog på sitt bredaste smajl och virade en handduk runt midjan för att, som han kallar det, kåta upp ett barn.

https://dumpen.se/2022/01/11/4837/

Kallar sig Carl Bengtsson, vilket sannolikt inte är hans riktiga namn. Den svarta Skodan i filmen ska ha varit en hyrbil. Han lär ha kört från "Lund-Malmö någonstans". Jag är ändå hoppfull om att vi ska få ihop tillräckligt med ledtrådar för att kunna knäcka den smajlande djävulens identitet.

ALLA ska fram!

Har en rebus på Calle:

Delar förnamn med Ladulås.
Norges näst största stad + hästfot = efternamn.
Citera
2022-04-29, 07:21
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Hej!
Min yngre bror blev uthängd på Dumpen för en tid sedan och hans ena barn har utsatts för både misshandel och grov mobbning i skolan och det har varit till den grad att han inte klarar av att gå till skolan längre. Min bror skiter jag i då han får stå sitt kast men Dumpens metoder förstör livet för oskyldiga anhöriga och barn till männen i fråga. I känsliga ärenden där barn är involverade, likt mitt brorsbarn så måste Dumpen tänka ett steg längre.

Bör påpekas att mitt brorsbarn är en känslig och försiktig liten kille, både personlighetsmässigt men även till växten (vek i jämförelse med klasskamrater) och han klarar inte av att försvara sig alls. Inte nog med att han inte går till skolan längre, han har även slutat spela fotboll vilket var hans allra största favoritsyssla. Nu sitter han hemma själv dag in och ut sedan 1 månad tillbaka och man märker tydligt på honom om hur traumatiserande denna upplevelsen har varit.

Snälla, var försiktig när ni hänger ut männen för det finns ofta barn skrivna på dessa adresser.

Hej! Vem är inlägget riktat till? Dumpen eller Flashback? För på Flashback så har ingen, vad jag vet, hängts ut med namn.

Citat:
Regel 0.10 gäller i denna tråd. Det innebär att ingenting får postas som kan identifiera personerna som syns på Dumpen.

Om det är dumpen du vill rikta kritik till så kanske du är på fel ställe? Om det är Flashback du vill rikta kritik till så har du fel.
Citera
2022-04-29, 07:25
Moderator
Carlboms avatar
https://dumpen.se/2022/04/28/mannen-som-gav-gaddhang-ett-ansikte-napp-igen/

Den senaste fick mig att skratta högt.

Gädda springer upp för rulltrappan och tappar byxan så man ser hela röven. Samtidigt skriker Sara "Du skulle poppa ett piller! Har du ståfräs?! HAR DU STÅFRÄS?! Vi ringer din arbetsgivare!"

Senast redigerad av Carlbom 2022-04-29 kl. 07:28.
Citera
2022-04-29, 07:27
Medlem
Citat:
Hej!

Instämmer med flertalet här - en konsekvens som Dumpen fullständigt skiter i.
Tycker också JK är rätt väg att gå och precis som föregående skrev - behövs inte mer i anmälan. Fundera även på anonym kontakt med media?
Citera
2022-04-29, 07:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Gädda springer upp för rulltrappan och tappar byxan så man ser hela röven. Samtidigt skriker Sara "Du skulle poppa ett piller! Har du ståfräs?! HAR DU STÅFRÄS?! Vi ringer din arbetsgivare!"

Sara är ju redigt frustrerad över att män inte längre vill ha henne och måste därför få ut sin frustration över männen. Det märks tydligt att hon både gillar och går igång på de hon gör. Det handlar inte om att hon bryr sig om ”barnen” utan mer om att män inte längre tittar åt hennes håll och hon ser tonårs tjejer som stor konkurrens och enda anledningen för kvinnor som henne att få någon uppmärksamhet ärrat göra så majoriteten av alla man tycker de är fel hjärntvätta folk de är fel. Vilket rent biologiskt de självklart ej är.

En proffesionell personen beter sig inte som hon gör. Dumpen skapar mer problem än de löser .De hänger bara ut personer med lite fantasi som troligtvis inte har rört en tonårs tjej på 20 år. Detta är bara för tjäna pengar och gör att två pundare ska få ut sin frustration.
Citera
2022-04-29, 07:40
Medlem
Calle "Ladulås" skriver att hans jobb är "väääldigt fritt". Kanske blir ännu mer fritt nu så här när det uppdagas.
Sen skriver han att han är singel. Undrar om hans sambo har samma upplevelse.
Citera
2022-04-29, 07:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Hon är ju halva behållningen, totalt emotionell och med sin dialekt. Såg att hon intervjuas i Expressen idag, tyvärr Premium, men tydligen sålde hon sex som barn - för att ha råd med heroin.

Sunkig kock-jävel, lortig, puffar och tar dick-pics på jobbtoaletten
Citera
2022-04-29, 07:59
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Kände inte heller till att det fanns sådana grupper på kik... Jag känner till mycket på området men inte allt. Har han berättat hur länge han varit där och hur han ramlade in på det hela?

På vilket sätt är ditt liv uppfuckat, förstår ju en del men ändå mer konkret, vad är de dagliga problemen du har? Kommer du kunna förlåta honom tror du?

Nu har väl det mesta lugnat sig men i början va det kaos. Fick ta bort barnens sociala medier osv men många av deras kompisar har ju sett filmen.. det va ju lite kaos. Sen hörde folk av sig till mig, åkte förbi utanför osv.sen är det den ekonomiska aspekten.. att ha 2 inkomster som sedan blir en, han bor ju inte med oss längre.
Det vet jag inte. Har en del att bearbeta på den planen.

Måste fråga.. stämmer det att du är pedofil?
Citera
2022-04-29, 08:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E.84

Nu har väl det mesta lugnat sig men i början va det kaos. Fick ta bort barnens sociala medier osv men många av deras kompisar har ju sett filmen.. det va ju lite kaos. Sen hörde folk av sig till mig, åkte förbi utanför osv.sen är det den ekonomiska aspekten.. att ha 2 inkomster som sedan blir en, han bor ju inte med oss längre.
Det vet jag inte. Har en del att bearbeta på den planen.

Måste fråga.. stämmer det att du är pedofil?

Frågan är om Sara hade gjort de hon gör om hon vore mer i form och skötte sig själv bättre 🤔

För mig verkar de som de handlar om att hon stör sig på att män har sina naturliga instinkter, och utnyttjar de faktum att de inte är socialt accepterat och olagligt. För att hänga ut män och stilla sitt bekräftelsebehov. Hon får alltså den uppmärksamhet hon saknar i livet.

Att tända på unga tonårs kroppar är som de flesta vet även om de inte vill erkänna de helt naturligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in