Citat:
Ursprungligen postat av
Torleifsdottir
Hej!
Min yngre bror blev uthängd på Dumpen för en tid sedan och hans ena barn har utsatts för både misshandel och grov mobbning i skolan och det har varit till den grad att han inte klarar av att gå till skolan längre. Min bror skiter jag i då han får stå sitt kast men Dumpens metoder förstör livet för oskyldiga anhöriga och barn till männen i fråga. I känsliga ärenden där barn är involverade, likt mitt brorsbarn så måste Dumpen tänka ett steg längre.
Bör påpekas att mitt brorsbarn är en känslig och försiktig liten kille, både personlighetsmässigt men även till växten (vek i jämförelse med klasskamrater) och han klarar inte av att försvara sig alls. Inte nog med att han inte går till skolan längre, han har även slutat spela fotboll vilket var hans allra största favoritsyssla. Nu sitter han hemma själv dag in och ut sedan 1 månad tillbaka och man märker tydligt på honom om hur traumatiserande denna upplevelsen har varit.
Snälla, var försiktig när ni hänger ut männen för det finns ofta barn skrivna på dessa adresser.
Tack för att du delar med dig!
Dumpen vet och struntar i att barn som din brorsson far illa. Det är väl den sammanfattande sanningen.
Som predator är din bror ett spädbarn jämfört med Patrik och Sara själva och deras svans av idioter/fans som ser till att informera och trakasera hela omgivningen så fort det inträffar.
Prova med att JK anmäla Dumpen. Barnen har ju faktiskt ingen möjlighet att skydda sig själva och de har indirekt blivit uthängda. Skriv det du skrev här till JK. Det räcker egentligen.
Hoppas det löser sig för barnen, och din bror!