2022-05-29, 22:29
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabfag
Australiensaren som påstår sig vara ifrån Borås och arbeta med fotografi. Han är väldigt lik en killen på youtube som lagt upp diverse filmmaterial från bl. a Borås-området.

https://www.youtube.com/watch?v=XfiwrkF5J4*

*=U

Jämför ansiktet vid 0:31 med dumpens bilder.

https://dumpen.se/2022/05/28/fran-australien-till-varberg-napp-104/
Det måste vara ett stort U
Citera
2022-05-29, 22:29
Medlem
Citat:
Byt ut * mot U, i länken

Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Ersätt * med ett U

Tack! Det ser ut som samma person. Han har ett något säreget ansikte som gör det svårt att förväxla med någon annan. En del utseenden finns det hur många som helst har men inte detta. Och med engelskan så mm kanske det.
Senast redigerad av Sturuf 2022-05-29 kl. 22:35.
Citera
2022-05-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tack! Det är samma person. Han har ett något säreget ansikte som gör det svårt att förväxla med någon annan. En del utseenden finns det hur många som helst har men inte detta. Och med engelskan så jo det är han.

Jävligt bra jobbat av fabfag att hittat dubbelgångaren!
Senast redigerad av SVT1970 2022-05-29 kl. 22:38.
Citera
2022-05-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jävlar. Väldigt lik Varbergs gäddan.
En dubbelgångare, inget konstigt verkar vara fler gäddor som haft dubbelgångare

Ja precis. Jag har inte hängt ut någon här, utan endast påtalat likheten
Citera
2022-05-29, 22:40
Medlem
cj035s avatar
Hittat australiensarens Facebook.
Citera
2022-05-29, 22:48
Medlem
cj035s avatar
Och nu har jag en identitet också men rebusmakeriet är inte min starka sida.
Citera
2022-05-29, 22:50
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybrun
En annan fråga. Har följt denna tråd rätt aktivt sen start men tycker att det är ganska sällsynt att folk som skriver här faktiskt känner/känner till de som läggs upp på dumpen. Har dumpen inte så stor räckvidd ändå? Eller är det så att folk inte hänger i tråden på fb? Eller läser folk tråden utan att själva skriva?

Är så sjukt nyfiken på att veta mer om personerna som hängs ut och deras liv både innan och efter uthängningarna.
Visst, det finns ett par användare som varit ex/vänner till de uthängda, men jag väntar fortfarande på dagen då Dumpen hänger ut någon jag själv känt/sett. Hade varit intressant att se hur omgivningen reagerar på det hela, och reagerar framöver.
Citera
2022-05-29, 23:08
Medlem
Tar gärna emot pm på vem senare gäddan är. Är för puckad för att fatta koordinater 😬
Citera
2022-05-29, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Men hjälp på senaste finnens foton på både ansikte och kuk i chattloggen. De var ju något av det minst smickrande jag sett sen snömorfar chillade i en trädgårdstol mitt i vintern. Kul att höra att hiss-Marcus flyttat också.

Snömorfar är min favorit. Hen sitter naken på en stol utomhus mitt i vintern. Förresten så myntade Snömorfar uttrycket "Lilla gumman" åt Sara. Klockrent.
Citera
2022-05-29, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det finns ju en vinst när de anmäler och det är att polisen har uppgifter om de här männen. Så kommer andra anmälningar in, vittnesmål eller misstänkta brott så kollar de upp dessa i sina register.
Skulle vara det då..
Citera
2022-05-30, 00:09
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Australiensaren som påstår sig vara ifrån Borås och arbeta med fotografi. Han är väldigt lik en killen på youtube som lagt upp diverse filmmaterial från bl. a Borås-området.

https://www.youtube.com/watch?v=XfiwrkF5J4*

*=U

Jämför ansiktet vid 0:31 med dumpens bilder.

https://dumpen.se/2022/05/28/fran-australien-till-varberg-napp-104/

Den verkar dessutom ha en stackars flickvän.
Jag kommer aldrig sluta häpnas över alla dessa män som sätter sina relationer på spel, sårar sina respektive/barn/familjer/, för att ligga med minderåriga.
Citera
2022-05-30, 00:46
Medlem
Sara uteblev ikväll. Hen tycker inte om mig? Hen skulle vara här men det blev inget. Jag har ju swishat pengar och gjort rätt för mig. Har donerat fyrsiffrigt. Om Dumpen skaffar 90-konto så sponsrar fler.

Det är ju jag som betalar dieseln och hamburgarna ute på vägarna. Lite halvdåligt och respektlöst av Sara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in