Citat:
Ursprungligen postat av
chaga
Peters pappa är nog lite för gammal för att använda instagram. Han skrev att på robinsons instagram:Joel visar sitt rätta jag nu.
Så det är absolut inte synd om han 😁😁
Mobbad var han aldrig, han spelade,och folk gick på det.
Jag ser han som Gollum i sagan om ringen 😂🤣😂🤣
Kände igen efternamnet och klickade på kontot för att se att det måste vara Peters pappa eller kanske bror. Vad pinsam familjemedlem iaf som är vuxen och säger att Joel är som Gollum... Och försöker skydda Peter som att Peter skulle behöva skyddas.
Finns även stor risk att Joel läser den där kommentaren han skrev vilket känns så där. :/
Kommentaren är borta nu... Förmodligen Robinson-kontot som raderat den. De brukar radera taskiga kommentarer.
Jag tror inte heller att Peter har sagt detta till sin pappa, utan det är nog bara pappan som dragit egna slutsatser och agerar på så sätt p.g.a. kritiken hans son fått ta. Att skriva sådana felaktiga och direkt taskiga saker om Joel gör ju verkligen endast skada. Att deras familjemedlemmar beter sig så gör ju bara att man ännu mer vill stötta Joel. 😅
Och som sagt, vissa saker lyser igenom. Bara kolla på Joels Instagram, t.ex. Han verkar verkligen vara en urgullig, nördig och så snäll person. Och läste t.ex. en kommentar av någon som känner honom, (hon hade profilbild och namn), som tidigare skrivit:
"Har känt Joel sen 2017 och han är en av mina FAVORITMÄNNISKOR jag någonsin träffat, världens finaste kille blir så ledsen."
Och det finns en orsak varför de allra flesta inte längre är arga på Jessica, och det är för att det märks att hon är en fin och mogen människa med hjärtat på rätta stället. Vilket även kommit fram i någon artikel och Joel lyfte tydligen fram också i någon podcast att han och Jessica har en bra relation.