2022-04-28, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Med lite tur slipper vi se mer av Anna och sin mustasch och skägg.
Sjuka är att hon har rakhyvel som sin personliga sak om jag inte minns helt fel nu
2022-04-28, 04:32
Medlem
Klossmongos avatar
Linn är så himla vacker och så grym hon var i senaste tävlingen

Förstår inte hur basketspelaren Shevin kunde vara så kass.
2022-04-28, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Känns som det blir en rolig vecka! Börjar bli extremt trött på Joel.
Jag håller med dig! Jag har aldrig gillat honom och har svårt att se att han skulle vinna Robinson.
2022-04-28, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Det finns inget som heter "ärligt spelande". Hela grejen med ett "spel" är att det är ett SPEL. Om det inte hade varit ett spel hade det varit "ärligt", men så länge det är ett "spel" kan det aldrig bli ärligt. Det är motsägelsefullt att säga så. "Ärligt spel" skulle också kunna betyda att man inte fuskar, men det går inte fuska i det sociala spelet, bara i tävlingar. Om dom skulle fuska i tävlingar så blir dom diskade av produktionen.

Herregud, tror du att jag bryr mig om vad du skriver och tycker? 😄 Haha....

Jag har rätt att tycka så som jag vill! Du är säkert en sån där enstörning som inte har så många vänner och därför sitter du bakom din dataskärm och pekar med fingret! Tragiskt, men jag lider inte med dig 😄
2022-04-28, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunturken
Alla ni som tror på horJoel om att Shevin säger ”egoist” är ju döva. Hon säger ”what a waste”. Han är bara en rädd liten pojke som inte vet vad han har mammas tutte. Och glöm fan inte att alla säsonger av såna här program innehar klippningar som tar fram personer som vi ska tycka mycket om. ”Den roliga”, ”sexistiska”, ”snygga”, ”tröga”, ”lipiga” och massa fler fina epitet. Kul på ett sätt men absolut mobbigt ja.

Där satt den! Jag håller med dig till 100%
Samt att jag avskyr folk som tar på sig "offerkofta" Joel verkar vara en sån typ....jag kräks på sådana människor!
2022-04-28, 08:00
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solen89
Jag håller med dig! Jag har aldrig gillat honom och har svårt att se att han skulle vinna Robinson.

Nä vinna kommer han definitivt inte att göra
2022-04-28, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Linn är så himla vacker och så grym hon var i senaste tävlingen

Förstår inte hur basketspelaren Shevin kunde vara så kass.
Smaken som baken, Linn är ju dvärg och ser ut som en trollpacka.
Shevin har noll självinsikt, mobbare och skyller på allt och alla när det är hon som är kass på allt
2022-04-28, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Om man sätter på texten på dagens avsnitt på Tv4 Play så står det också "Egoist".

Betyder inte att det stämmer för det? Och klart produktionen väljer att höra det? Leder ju till ”känslor” i programmet. Samt att de har textat OLIKA vid olika tillfällen.
2022-04-28, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norfolk
Minns jag fel nu eller har inte Peter kvar sin immunitet och därmed ingen röst i nästa öråd?

Försvann inte den i och med att det inte finns några lagkaptenen?
2022-04-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Det kan mycket väl vara så att Joel hörde fel eller hade glömt exakt vad Shevin sa, de tar ensam-scenerna ibland långt efteråt berättade Hanna på instagram.

Var ju mer "waste" isåfall av Linn som köpte den där dockan för 4 dubloner, men då säger inte Shevin något. Hon är alltid på Joel. Folk är trötta på det, inte minst Joel.

Hur kan inte alla vara trötta på offerJoel också haha?! Tröttsamt att hacka på hackycklingen men tröttsamt att lyssna på kycklingjäveln också.
2022-04-28, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Att TV4 skulle försöka framställa en kvinna med invandrarbakgrund från Turkiet i sämre dager finns inte. Högst troligen är Shevin betydligt värre än vad vi fått se.

Att hela tiden tro att TV4 ska vara PK är en lögn. Och värre än vadå? Att hon fräser runt sig? Är det illa? Då har du inte varit med om mycket. Tv3 Hollywoodfruar, där har vi ett program med öppen mobbing. Anna Anka gentemot Elena Belle (?). Googla så ska du få se hahaha.
2022-04-28, 08:39
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Varför är det självklart? Då ryker väl Angela eftersom Linn och Mattias håller varandra om ryggen? Eftersom Joel är med dem och att de har immunitetsdödaren får de lätt med sig t. Ex Henrik eller Tommie i sammanslagningen. Eller har jag missuppfattat reglerna inför veckans öråd? Jag har tolkat det som att man röstar på sin egna men om det är tre från båda lagen kanske man får rösta på vem man vill.
Du kan ge dig på att det kommer att vara en sådan tvist. Det skulle inte förvåna mig alls. Som jag ser det finns det tre scenarion:

1. Varje lag röstar ut en av sina egna (totalt 2 personer åker ut)
2. Båda lagen röstar ut en person tillsammans, alla röstar som de vill (totalt 1 person åker ut)
3. Lagen röstar ut en i motståndarlaget, alltså lag Öst bestämmer vem som skall ut i lag Nord och vice versa (totalt 2 personer åker ut)

Scenario 1 är alldeles för förutsägbart, så därför tror jag det blir något av alternativ 2 eller 3.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in