2022-04-27, 22:57
Medlem
mendokses avatar
Elin är min favorit.

Söt, smart, sympatisk och helt godkänd bikiniunderdel.

Men.....hon verkar helt besatt av bajs. Sedan hon kom in har hon nämnt bajs eller hennes eget bajsande 5 gånger.

Hoppas hon får stanna iaf. Fast hoppas Hayes också får stanna.

Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Sa inte hon att hon är från orten? Som om det var något att skryta om.

Kollade upp det nu, när hon skulle berätta om sig själv sa hon "jag pratar flytande förort".
Okej wow vilken egenskap...
Senast redigerad av mendokse 2022-04-27 kl. 23:07.
2022-04-27, 23:00
Medlem
Med lite tur slipper vi se mer av Anna och sin mustasch och skägg.
2022-04-27, 23:00
Medlem
peterZiipens avatar
Vilken kåt produktion. Inte en slump att det ska byggas dusch samma dag som Elin kommer till Gränslandet. 100% dolda go-pros i trädet.
2022-04-27, 23:13
Medlem
mr.demons avatar
Mattias ser ut som Aftonbladets vidriga Anders Lindberg. Men han är underhållande Mattias. Men jag tror ( hoppas ) att hans kompanjon macken ( Linn ) eller vad hon heter ryker snart. Hon är också iofs kul, men hon ser ut som en mack. Och det stör mig.

Angela är soft. Men hon verkar lite för ärlig.
2022-04-27, 23:51
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Om man skriver på Flashback har man nog internet.

Via mobilen, ja, så man kan göra viktiga saker som bankärenden (och kolla Flashback lite snabbt) men inte alltid för att se TV-program.

Försök fatta att alla inte har dator med internet. Blev det tydligare nu?
2022-04-28, 00:03
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Tror du verkligen på riktigt att de i lag Nord är så korkade att de väljer Joel till ett öråd som de vet har en extraröst?

Självklart kommer de att välja Mattias, Linn och Angela eftersom de vill splittra Mattias-Linn-pakten och hoppas på att Angela vill rösta ut en av dem.
Varför är det självklart? Då ryker väl Angela eftersom Linn och Mattias håller varandra om ryggen? Eftersom Joel är med dem och att de har immunitetsdödaren får de lätt med sig t. Ex Henrik eller Tommie i sammanslagningen. Eller har jag missuppfattat reglerna inför veckans öråd? Jag har tolkat det som att man röstar på sin egna men om det är tre från båda lagen kanske man får rösta på vem man vill.
2022-04-28, 00:06
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Via mobilen, ja, så man kan göra viktiga saker som bankärenden (och kolla Flashback lite snabbt) men inte alltid för att se TV-program.

Försök fatta att alla inte har dator med internet. Blev det tydligare nu?
Men personen du citerar nämner ju ett Instagraminlägg från TV4 och inte ett avsnitt (som förövrigt går jättebra att streama även med mobildata). Instagram använder man från en telefon i 99 fall av 100.
2022-04-28, 00:09
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Men personen du citerar nämner ju ett Instagraminlägg från TV4 och inte ett avsnitt (som förövrigt går jättebra att streama även med mobildata). Instagram använder man från en telefon i 99 fall av 100.

Ja, okej, jag får ge mig och erkänna att jag: 52-årig tant utan fungerande dator och med bara en mobil som tillåter mig att göra enbart det absolut viktigaste, har fel.

Glad nu? 😘

PS! Har inte Instagram. Ring social media- polisen! 😉
2022-04-28, 00:15
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
gränslandet onsdag 27 april
Senast redigerad av kubun 2022-04-28 kl. 00:22.
2022-04-28, 00:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
gränslandet onsdag 27 april

2022-04-28, 00:44
Medlem
Som man gillar Mattias. Kör spelet otroligt bra och lyckas alltid undvika den "röda handen". Ganska tydligt att produktionen försöker förstöra för lag öst just nu. Jessica får komma tillbaks för att trion i lag nord ska kunna vara starka i omröstningen på ö-rådet...snark

Man får hoppas på att öst vinner men det kommer ändå leda till att antingen Filip eller Hannah åker. Om öst förlorar så lär det ju bli Linn som åker i och med den röda handen. Då spelar det ingen roll om Angela (förutsatt att hon blir vald till ö-rådet) röstar på Linn eller Mattias eftersom dom ändå inte är majoritet. Tråkigt att produktionen ska förstöra så här.

Shevin är verkligen sjukt osmaklig, man önskade att man var där och sa någon spydig kommentar tillbaks om hennes svaga pricksäkerhet. Hoppas Joel får skicka ut henne!
2022-04-28, 01:07
Medlem
Minns jag fel nu eller har inte Peter kvar sin immunitet och därmed ingen röst i nästa öråd?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in