2022-04-27, 20:20
Medlem
Orkar inte med bögarna längre
Citera
2022-04-27, 20:28
Medlem
hazard simpsons avatar
Kan Viktor säga nånting utan att skratta utvecklingsstört efteråt?
Citera
2022-04-27, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Kan Viktor säga nånting utan att skratta utvecklingsstört efteråt?
Vad har han för dialekt?
Citera
2022-04-27, 20:32
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vad har han för dialekt?
Småländska va?
Citera
2022-04-27, 20:34
Medlem
Kim alltså. 😍
Citera
2022-04-27, 20:44
Medlem
Så idiot Latif har ett barn som han inte tar hand om på heltid utan barnet växer upp med farmor för att han som han säger är omogen.
Allt detta vet mupp Sabrina om. Hur i helvete vill man umgås och dejta en person som har så trasiga gener, som gjort det här valet?
Vettiga o smart människor har inte det beteendet, det är onormalt. Hoppas att allt går åt helvete med er!

Kim fortfarande helt enkelt underbar.
Citera
2022-04-27, 20:52
Medlem
Erica från Göteborg och Omer från Pakistan.

Omer's prio 1. Svenskt medborgarskap. 2. Träffa en tjej i sin ålder.
Ni som tror jag har fel. Ses här i mitten av 2023 så ska ni få se att jag hade rätt.
Citera
2022-04-27, 20:55
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Jag tycker också att Annika börjar gå för långt. Det är inte hennes sak vad Cristy lägger upp på Facebook, för det första. Det vore jävligt tröttsamt att han en styvmorsa som lägger sig i vad ens partner gör på sociala medier. Att lägga upp när man festar och har kul är väl inte så jävla konstigt för de födda på 2000-talet.
Det där samtalet hon hade på Facetime med henne, om hon fortfarande hade kontakt med barnets pappa, och låg på så jävla hårt. Fy fan, att som 21-åring behöva stå till svars för en sån ragata.

Förra säsongen var hennes ärlighet en frisk fläkt, men hon måste ha läst här på Flashback och verkligen fått vatten på sin kvarn.

Sen de där bögarna. Är det nån som tittar? Snabbspolar förbi, så cringe.

Hon den där Erica, hon är ju redan i klimakteriet, inte fan kan hon få barn? Ändå pratar hon om "ifall jag blir gravid"?
Tony
Ja, nu har Annika verkligen gått för långt. Hade jag varit Tony hade jag bett henne dra åt helvete och inte lägga sig i mitt liv. Annica har verkligen blivit uppblåst. Förut var hon en frisk fläkt, nu är hon bara oförskämd.

Erica
Hon ser ut som en dränkt katt tycker jag. Tror inte det kommer funka. Först NU kläckte hon ur sig att hon inte ville ha barn när hon tidigare sagt något helt annat.

Latif
Tror jag knappast kommer komma tillbaka, och det är väl det bästa. Sabrina är nog väldigt naiv och tänker nog inte så långt. Latif är nog dessutom smygbög.
Citera
2022-04-27, 20:56
Medlem
Elakt gjort av Erica att först ge Omer hopp om att de ska skaffa barn, sedan när de väl är gifta så kryper det fram att hon är nöjd med sina vuxna söner och inte vill börja om med småbarnsåren. Hon undanhåller dessutom den lilla detaljen att hon är i klimakteriet och lär inte ens kunna bli gravid.
Citera
2022-04-27, 20:58
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Erica från Göteborg och Omer från Pakistan.

Omer's prio 1. Svenskt medborgarskap. 2. Träffa en tjej i sin ålder.
Ni som tror jag har fel. Ses här i mitten av 2023 så ska ni få se att jag hade rätt.
Tror nog du kan ha fog för dina misstankar. Erica är för klängig och osäker och för gammal. Omer vad öl nog ha ett bättre liv.
Citera
2022-04-27, 21:24
Medlem
Ja, nu har Annika gått för långt. Hon borde backat. Dessutom, vad var egentligen problemet med fb filmen? Tony gör rätt som konsekvent försvarar Christy.
Citera
2022-04-27, 23:35
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag är nog ensam om det men jag tycker Annika är en skitkärring. Barflickor är något av det mest populära i asien och Tony vill ha en egen hemma i sin lägenhet, det ska andra skita i.
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Jag tycker också att Annika börjar gå för långt. Det är inte hennes sak vad Cristy lägger upp på Facebook, för det första. Det vore jävligt tröttsamt att han en styvmorsa som lägger sig i vad ens partner gör på sociala medier.
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, nu har Annika verkligen gått för långt. Hade jag varit Tony hade jag bett henne dra åt helvete och inte lägga sig i mitt liv. Annica har verkligen blivit uppblåst. Förut var hon en frisk fläkt, nu är hon bara oförskämd.
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Ja, nu har Annika gått för långt. Hon borde backat. Dessutom, vad var egentligen problemet med fb filmen? Tony gör rätt som konsekvent försvarar Christy.

Ok, så nu ska alla vara överkänsliga gällande Annika... Tröttsamt.
Ni har helt fel. Tony är en naiv jättebebis som lätt kan plundras på hela sitt konto om han inte ser upp. Det fattar givetvis Annika.
Hon har fullständigt rätt i allt hon säger.
Christy är inte intresserad av att komma hit. Frågan är hur många män hon "underhåller" egentligen och som skickar pengar till henne?
Tror knappast att Tony är den enda. Eller så mjölkar hon honom så duktigt så det räcker och blir över.
Vi ska heller inte räkna bort barnets egentliga pappa som finns någonstans i kulisserna. Kan vara att han bara håller sig undan när Tony är på besök och att Christy har en relation med honom övrig tid.
Ingen vet, allra minst Tony...

Det jag sett av Christy på sociala medier är att hon gillar att visa upp sig och få uppmärksamhet för sitt utseende. Ja, det är vanligt i denna narcissismens tid men ändå... Är man nybliven mamma och i ett förhållande med en man som man - officiellt - vill ha en fungerande relation med så sänder hennes beteende ut helt fel signaler. Samma med att sitta och supa på Facebook.
Billigt och trashigt.

Tony lever i total förnekelse och han ska vara jäkligt tacksam att han har en person som Annika i sitt liv som håller upp en sanningens spegel framför honom. Men Tony vill inte lyssna. Han vill bara att allt ska vara "positivt"
Tycker synd om honom gör jag inte heller eftersom hans sociala medier avslöjat honom som en simpel sexturist och att han har kört det här racet flera gånger. Utan att lära sig.
Så att han är en "go påg" är väl det enda som jag inte håller med Annika om.
En "go påg" fastnar inte i sexträsk med unga tjejer.

För övrigt så fattar jag inte vad Annika med sin härliga personlighet gör med Tonys torra pappa som verkar helt i avsaknad av en personlighet. Hon som är så rak och gillar att diskutera. Tonys pappa är mer som Tony, undanglidande och bortförklarande. Hur står hon ut? Måste vara äkta kärlek eftersom det ändå håller trots att de verkar vara så extremt olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in