2022-04-27, 00:01
Medlem
Ny gädda

Vin, värme och våldtäkt

https://dumpen.se/2022/04/26/10013/
Citera
2022-04-27, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Den 14-årige killen hade nog dessutom fått en high five av Patrik i smyg, om jag får gissa.

Dom har testat detta och det är stor skillnad på om det är en pojke eller flicka.
https://www.youtube.com/watch?v=KldFGgUTqKA
https://www.youtube.com/watch?v=dMwtASguRU0

Titta på de olika reaktionerna när en 12-årig flicka gifter sig med en 65-årig man än om en 12-årig pojke gifter sig med en 50-årig kvinna. Det är väldigt talande.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-04-27 kl. 00:09.
Citera
2022-04-27, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Den 14-årige killen hade nog dessutom fått en high five av Patrik i smyg, om jag får gissa.

Säkert, kan se de framför mig. Han säger något i stil med : Gött grabben,känns la bra. Ps, säg inget till Sara. Hon är lite emot sådant.

Fast ärligt talat tror inte hon ens vart lika huggig emot en kvinna.
Citera
2022-04-27, 00:15
Medlem
Pleurodess avatar
Patrik är argare än vanligt i denna konfrontation.
Citera
2022-04-27, 00:18
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Ja det är helt klart dubbla måttstockar. Jag såg "To catch a predator" (Brittiska versionen) där Amy Harrison åkte dit för att träffa en underårig tjej, och hatet och tonlägena på dom som konfronterade henne var helt annorlunda (dvs inget hat alls, dom var väldigt förstående). Då tog dom tom hänsyn till att gå till en avsides plats för att inte skämma ut henne. Helt sjukt egentligen.
Nu blev jag riktigt nyfiken men konfrontationsvideon verkar bortplockad precis överallt (hittar bara bilder).

Har sett andra amerikanska med äldre kvinna söker yngre tjej. Karakteristiskt brukar vara att de hånfulla partierna ("Hur kan du tro att nån vill ha en äcklig kärring?") lyser med sin frånvaro.
Citera
2022-04-27, 00:36
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Lite märklig fråga från Sara i början:

Om hon skulle vara 15, varför skulle du vara nervös då?

Skulle det vara helt moraliskt oklanderligt att ragga 15-åringar på Wickr? Jag tror knappast nån i hans ålder skulle vilja bli påkommen med det heller.
Citera
2022-04-27, 01:16
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Oerhört infantil argumentationsteknik.

”Hon skrev…”
”De finns ingen hon, de var vi som skrev”
”Ja jo, men ”hon” skrev…”
”Men vad är de du inte fattar hon finns ju inte, är du så dum??”

Senast redigerad av TompaO 2022-04-27 kl. 01:27.
Citera
2022-04-27, 01:27
Medlem
Senaste gäddan var lätt att hitta. Hitta han inte på Facebook. Annars tänkte jag renovera badrummet. Bjucks bygg AB är dom seriösa?
Citera
2022-04-27, 01:54
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Oerhört infantil argumentationsteknik.

”Hon skrev…”
”De finns ingen hon, de var vi som skrev”
”Ja jo, men ”hon” skrev…”
”Men vad är de du inte fattar hon finns ju inte, är du så dum??”

Ja, det är ju numera som en skiva som hakat upp sig på "Vet du vad barn får för konsekvenser ...".
Citera
2022-04-27, 04:36
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Ny uppdaterad länk till senaste gäddan:

https://dumpen.se/2022/04/27/10013/
Citera
2022-04-27, 05:27
Medlem
Oj vad Patrik lät förbannad. Kan det ha varit för att den senaste snuskgubben påminde om Patrik själv i sitt pissluffarskägg?

Frän bil snusket gled upp i. Måste bli lätt att identifiera för mobben😂

Jag ser att peddo-gäddan gillar och stöttar en lokal ishockeyklubb via sitt företag.

Företaget har ett annorlunda namn. Någon som vet om snusket är eller har varit raggare?
Senast redigerad av Spritsson 2022-04-27 kl. 05:29.
Citera
2022-04-27, 06:47
Avslutad
Nu bor jag själv i Karlskoga så jag kan vara partisk men senaste gäddan "vin & värme" både lät, såg ut och var säkert oförarglig. Jag tror inte han hade övergått i frivillig våldtäkt med den minderåriga även om han skrev så i chatten.
Han var intresserad av att ha någon hos sig att ta hand om för att fylla ensamhet eller hjälpa en minderårig som kommit på vift under de första åren.
Dumpen verkar mer rättssäker jämfört med de föräldrar, pöbel och rykten som florerade kring många män. Innan krävdes inga "bevis" öht mer än något påhitt för att skapa ett rykte. Så är det nog inte längre. Dumpens reportage vad jag sett hittills verkar ändå vara förankrade i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in