Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Jag väntar fortfarande på att Skogsvatte ska ge oss länkar till var han funnit det han påstår Höss i sina vittnesmål.
Jag har redan gett dig omfattande källhänvisningar till varifrån de olika citaten och påståendena kommer, både i denna och i andra trådar om Höss. Sen är ju Höss-texterna knappast några hemligheter och många i tråden kan säkert plocka fram sin kopia av
Den slutgiltiga lösningen där många av Höss-citaten återfinns. Du har emellertid visat dig vara helt faktaresistent även när du får detaljerade källhänvisningar till vanliga mainstream-böcker. När jag gav dig hänvisningar till fullt seriösa mainstream-källor angående tortyren av Höss så fortsatte du att hävda att det "inte finns några som helst bevis" för att Höss torterades.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Där kom du med ett gång påståenden sån du inte har minsta belägg för, utan är rent svammel och lögner, samt några halmgubbar som garnering….
Kan du ge några exempel?
Citat:
Du har uppenbart vanföreställningar om hur historieforskning går till, men du sitter och gnyr bara för du vet du inte har några hållbara bevis för dina påståenden om förintelsen, så då angriper du seriös forskning med att påstå att den inte skulle vara seriös… Jösses…
Ändå är jag den som aktivt diskuterar individuella bevispunkter och problem med förintelsemyten med hänvisning till (det nästan obefintliga) bevisläget. Trots att du påstår dig ha "seriös forskning" i ryggen så har du aldrig hänvisat till ett seriöst forskningsverk.
Faktum är att jag är mer insatt i den så kallade "seriösa forskningen" än vad du är, och jag har återgett "seriösa forskares" argument och åsikter fler gånger än dig.
Citat:
Och jo, jag har läst det jag länkar till. Jag är inte lika korkad som vissa andra i tråden…
Kan du ge mig ett exempel på en bok som du läst (och därmed kontrollerat/granskat) och som du andrahandshänvisat till som en seriös källa? Och om du nu på allvar läst de källor som du blint andrahandshänvisat till, hur kommer det sig att du inte kan citera de ursprungliga källorna utan känner dig nödsakad att ständigt hänvisa till andra- och tredjehandskällor i form av bloggar, Wikipedia, och så vidare?