Citat:
Ursprungligen postat av
Morrmorromorrfarr
Hon kan förhoppningsvis berätta allt eller åtminstone det mesta av vad som hänt. Det jag ifrågasätter är hur hon kan veta att han har varit där flera gånger för att kolla om hon är död. Han kan inte se ner. Hon kan inte se dit upp. Enda sättet är att han ropar och hon svarar. Om hon svarar och han kastar sten när han hör henne så svarar hon väl inte nästa gång hon hör honom?
Jag ifrågasätter inte att hon blivit våldtagen och nedkastad. Jag undrar bara över tillkommande uppgifter om att han kommit tillbaka flera gånger och dessutom kastat sten. Jag ville veta var uppgifterna kom ifrån och det har jag fått.
Citat:
Ursprungligen postat av
Morrmorromorrfarr
1. Du gör inte mig till åtlöje, bara dig själv.
2. Jag frågade och fick svar. Jag förklarade varför jag ställde frågan och tackade. Sen hade du lust att vara otrevlig och oförskämd och gav utlopp för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Morrmorromorrfarr
Nej, exakt. Stenkastningen kom sen in på något sätt. Det är ju det som gör mig undrande. Saken växer utan att man vet var uppgifterna kommer ifrån.
Det är 25 meter djupt. Öppningen mellan 5 och 10 meter. Den smalnar av nedåt (tänk glasstrut) och vidgar sig igen en bit ovanför botten (struten går av och skarvas med fel bit). Det är mörkt där nere.
Jag är inte med i glasstrut-tänket.
Dumstruten kan du ta på, inte "åtlöjet" som blev avstängd efter ert tjafs.
Erkänn gärna när du har fel. Rapportera åtminstone inte dom som ifrågasätter dina felaktigheter.
Fel som vi reagerat på:
Det går att se både ner och upp. Enda sättet är INTE att han ropar och hon svarar.
Gruvhålet är inte som en glasstrut, det är cylinderformat.
Visserligen inte perfekt cylinderformat, men 100% mer cylinder än glasstrut.
Synd att du inte tittat på film från gruvhålet innan du började killgissa om förhållandena där och tjafsa här vid mothugg, helt i onödan.
Hoppas det här inlägget om felaktigheterna blir kvar. Det första är oförklarligt borta.