2022-04-26, 18:18
Medlem
justinsane420s avatar
Någon som har koll på någon bra stream för matchen ikväll? City vs Real ...
Citera
2022-04-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Någon som har koll på någon bra stream för matchen ikväll? City vs Real ...
Jag kan inget om streams, men den visas på TV4.
Citera
2022-04-26, 19:46
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Har det nånsin i fotbollshistorien funnits värre/sämre pundits än Rio Ferdinand, Jamie Carragher, Gary Neville & Paul Scholes?

Rio Ferdinand är kiss, men Gary Neville är ju fantastisk
Citera
2022-04-26, 20:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Rio Ferdinand är kiss, men Gary Neville är ju fantastisk
Tycker att samtliga av de fyra är lika dåliga som experter.
Citera
2022-04-26, 21:20
Medlem
Citat:
Tycker att samtliga av de fyra är lika dåliga som experter.
Varför? Utveckla gärna.
Citera
2022-04-26, 21:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Varför? Utveckla gärna.
Har du ens hört några utav dessa fyra idioter uttala sig? De är alla extremt dåliga som pundits.
Citera
2022-04-26, 21:34
Medlem
Citat:
Har du ens hört några utav dessa fyra idioter uttala sig? De är alla extremt dåliga som pundits.
Det har jag. Svara nu på frågan.
Citera
2022-04-26, 21:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Det har jag. Svara nu på frågan.
Vill hellre höra hur du kan mena att G.Neville, Ferdinand, Carragher och Scholes är bra som experter.

Tex så uttalade Scholes att Man Utd har PLs bästa försvar för ca 9 mndr sedan, Ferdinand menade att MU var favoriter till att vinna titeln inför säsongen.... Samtliga av dessa fyra är kort o gott allt för enögda som pundits, och de kommer alla med en massa svammel. Den ”bästa” av de tycker jag dock är Carragher.
Citera
2022-04-26, 22:19
Medlem
Citat:
Vill hellre höra hur du kan mena att G.Neville, Ferdinand, Carragher och Scholes är bra som experter.

Tex så uttalade Scholes att Man Utd har PLs bästa försvar för ca 9 mndr sedan, Ferdinand menade att MU var favoriter till att vinna titeln inför säsongen.... Samtliga av dessa fyra är kort o gott allt för enögda som pundits, och de kommer alla med en massa svammel. Den ”bästa” av de tycker jag dock är Carragher.
Jag har inte påstått att de är bra eller dåliga och har således inget att motivera. Det var du som tog upp det.

Men tack för din motivering, den var sällsynt bra. Kom ihåg till nästa gång att ha med sånt från början istället för att skriva ”han är dålig”, ”han är sämst” utan att förklara varför eller hur du tänker. Kan öppna för många intressanta diskussioner och på sikt en högre nivå här inne.
Citera
2022-04-27, 06:04
Medlem
Arons avatar
Citat:

det har han inte alls sagt
Citera
2022-04-27, 10:01
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Inget om Manchester Citys insats igår? Behöver man alltså in i matchtråden för att få se era tankar. Såg inte matchen. Ja, ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Aron
det har han inte alls sagt
Be om en källa/länk.
Citera
2022-04-27, 10:07
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Inget om Manchester Citys insats igår? Behöver man alltså in i matchtråden för att få se era tankar. Såg inte matchen. Ja, ja.

Be om en källa/länk.

Real riktigt dåligt bakåt. Stones av tidigt så Ferna fick spela högerback. Blir totalt ställd mot VJunior men har sedan en riktigt bra match. Märktes att casemiro var borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in