2022-04-26, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solen89
Ni som röstar på det blåa laget, fattar jag mig inte på!! Jag spyr på Mattias, Linn och efterblivna Joel. Jag föredrar ärligt spel men Linn och Mattias är rent ut sagt skit och hoppas innerligt att ingen av dom vinner Robinson!

Joel kan inte ha alla hästar i stallet. som om att han skulle ha en skruvfel.

Hoppas på det gula laget. Hoppas att Peter, Filip eller Jessica tar hem hela Robinson. För mig ärligt spelande och värdigt vinnare

Håller inte alls med! M och L behandlar iallafall inte sina lagspelare som skit som vissa andra. De spelar ett bra spel och ska bli intressant att se hur det utspelar sig. Och Joel är en frisk fläkt och verkar också vara en väldigt sympatisk och snäll person. Lätt att heja på honom. Rätt duktig i tävlingar också. Barnslig och lite naiv, visst, men tycker han är helt underbar.

Peter är självgod, tål inte honom. De andra två har jag inget emot, men har ingen orsak att heja på dem heller.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-04-26 kl. 08:15.
2022-04-26, 07:21
Medlem
Hatar Shevin och andra idioter med bra själv förtroende och kass självinsikt. De misslyckas hela tiden och skyller på andra och yttre omständigheter, när det är de själva som suger hästballe.
2022-04-26, 07:31
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Är inte Shevin kort, basketspelare är väl långa?

Tror inte att hon är det, och har hon varit så var hon nog bänkad. Hon kan inte kasta någonting o träffa.
2022-04-26, 07:40
Medlem
Fan, Joel blir mer och mer super jobbig. Han är bara för mycket och fjäskar och överreagerar som ett litet barn.
2022-04-26, 08:20
Medlem
Skönt att det är sammanslagning nästa vecka.
2022-04-26, 08:24
Medlem
lundaelevs avatar
Känns som det blir en rolig vecka! Börjar bli extremt trött på Joel.
2022-04-26, 09:46
Avslutad
2022-04-26, 10:20
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Ja, om man visste att det skulle bli så mycket bortfall, men det kan man ju inte veta innan.

Nej, men varför skulle öht veteranerna vara med? Det jag menar är att veteranerna kunde varit med som reserv och jokrarna fått vara med från början. Det har ingenting med alla avhopp att göra utan det var en prioritering som Tv4 gjorde. Jokrarna hade troligtvis kommit in oavsett.
2022-04-26, 10:21
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Fan, Joel blir mer och mer super jobbig. Han är bara för mycket och fjäskar och överreagerar som ett litet barn.

Han gjorde väl i byxan nu när han fick träffa och spela med sin största idol Mattias.
2022-04-26, 10:26
Medlem
Ganonitos avatar
Gud vad trött jag är på att de visar samma recaps av tidigare avsnitt i varenda jävla avsnitt. Alla vet att lag Syd inte är i karantän längre, alla vet att Lag Väst kom in, alla vet att Öst förlorade Robinsontävlingen och tvingades rösta ut Elin. Visa sådant som hände i det förra avsnittet istället.
2022-04-26, 10:59
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Tror inte att hon är det, och har hon varit så var hon nog bänkad. Hon kan inte kasta någonting o träffa.

Är säkert samma som Jabril - kallar sig basketproffs men spelar bara i div 3.
2022-04-26, 11:03
Medlem
Lite jag vill ventilera

Shevin: "Jag är gammal basketspelare, jag är född/byggd för det här". Är sämst i alla tävlingar 0 självinsikt. Förlorade mot en gammal tant i att kasta krokarna och nu mot en midget i kasta kokosnötter.
Hon har även en crush på Peter för övrigt. Finns det nattvakt på robinson? Tänker om deltagare kan smyga ut i skogen omärkt och uträtta sina behov

Joel: Hejjat på honom och tyckt synd om honom. Känner att det är too much nu med fanboy grejen med Mattias etc. Jävligt skönt att dom vann senaste tävlingen dock men han får fan chilla lite med sin asperger.

Mattias: En orm i spelet. Han är inte dum och det finns en tanke bakom allt. Stark i tävlingarna med. Man kan ju tycka vad man vill om det, men det är så man måste göra om man ska komma någon vart.

Peter: Tror tyvärr han kommer vinna hela skiten. Är allergisk av hans försök till att bli en influencer med sina instragram "lives" där han har 15 pers som tittar. Och hans Micheal Jordan inlägg gav mig en stroke.
Han ska dock ha credd till tävlingen där han solo carryade och sprang ikapp andra laget.

Filip: Skogsjesus, verkar vara snäll men tror det kan vara väldigt mycket spel för galleriorna. Han kommer gå långt med.

Blev väldigt besviken av att se att deras strand ligger typ 300 meter från en motortrafikled och någon kilometer från en turiststrand.

Jag trodde att man var på en isolerad ö osv... Sen ser det fan inte ut som att någon knappt förlorat någon vikt. Dom blir ju söndercurlade genom att få obegränsat med vatten samt mat hela tiden av Anders. Dom lyckas fan inte fånga in något på egen hand. Känns som att produktionen lägger ut kokosnötter också.
Sen när det är jobbigt och regnar, då får man en regn poncho...

Det var bättre förr. Då var det mer hardcore.
Senast redigerad av Dagsattsvara 2022-04-26 kl. 11:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in