2022-04-25, 22:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maada
Szabo (eller Szabó) är ett ungerskt namn så chansen är väl stor att han har ungerskt påbrå..
Du har nog rätt, jag minns Gabriela men hon har ungersk pappa nu när jag kollar upp det.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gabriela_Szabo
2022-04-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Mm... Minns ännu hur hon sade till Joel att hon sätter väggen emot om man inte presterar.... Tur för henne att andra inte har samma attityd som hon själv. 🙃 Eller var det kanske bara mot Joel som det gällde.

Typiska drag hos en person som bygger sin självkänsla genom att trycka ner andra.

Det har hänt lite för mycket för att det skall kunna vara vinklat.

Hon följer nästan 700 personer på Instagram, men inte Joel. Uteslutningen sker än idag.
2022-04-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben1969
Linn och Mattias är inte ett dugg bättre...usch smuts

För att de paktar? De verkar åtminstone vara trevliga mot sina lagkamrater den här säsongen och fryser inte ut någon, än så länge iaf.
2022-04-25, 22:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben1969
Linn och Mattias är inte ett dugg bättre...usch smuts

Du får givetvis tycka så men vilka jämför du Mattias och Linn med? Och vad menar du egentligen med att de är "usch smuts"?
2022-04-25, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Elins bikini är ju ganska utmanande, typ två plåster och en kork.
Stjärtfest i gränslandet! Elin levererar. Möjligen blir omdömet lite grumlat av att den enda andra kvinnan på plats basically ser ut som ett träd.
2022-04-26, 01:39
Medlem
" Brooor , jag som gammal basketspelare"
Var väl minst tredje gången som päronkurden drog till med den.

Har hon nån sorts elitkarriär bakom sig?
Eller har hon bara gibbat lite boll på rasterna i gymnasiet.
2022-04-26, 02:40
Medlem
Åsikter om vissa deltagare:

Shevin är överlägset sämst på alla tävlingar men verkar ändå ha så högt anseende konstigt nog, hon tror hon är jättebra också.

Linn: Som Angie sa, hon tror hon kan allt. Störande.

Henrik: Verkar så satans tråkig, så personlighetslös...

Filip: Kan vara den som är mest lämpad för vildmarken, otroligt stark spelare.
2022-04-26, 02:59
Medlem
Kellywomans avatar
Val till öråd

Gränslandet
2022-04-26, 05:41
Medlem
Ni som röstar på det blåa laget, fattar jag mig inte på!! Jag spyr på Mattias, Linn och efterblivna Joel. Jag föredrar ärligt spel men Linn och Mattias är rent ut sagt skit och hoppas innerligt att ingen av dom vinner Robinson!

Joel kan inte ha alla hästar i stallet. som om att han skulle ha en skruvfel.

Hoppas på det gula laget. Hoppas att Peter, Filip eller Jessica tar hem hela Robinson. För mig ärligt spelande och värdigt vinnare
2022-04-26, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solen89
Ni som röstar på det blåa laget, fattar jag mig inte på!! Jag spyr på Mattias, Linn och efterblivna Joel. Jag föredrar ärligt spel men Linn och Mattias är rent ut sagt skit och hoppas innerligt att ingen av dom vinner Robinson!

Joel kan inte ha alla hästar i stallet. som om att han skulle ha en skruvfel.

Hoppas på det gula laget. Hoppas att Peter, Filip eller Jessica tar hem hela Robinson. För mig ärligt spelande och värdigt vinnare

Så jävla sant!! Linn och Mattias är som alla starkt paktade grupper, så fort det skiter sig så kommer de börja hugga folk i ryggen. Resten av de blå laget skjuter ner sig själva genom att tillåta det styret. Tycker det är mer ”öppet landskap” i Nord även om trion är stark.
2022-04-26, 06:28
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, men vadå. Då hade ju jokrarna kunnat vara med i början istället för veteranerna.
Ja, om man visste att det skulle bli så mycket bortfall, men det kan man ju inte veta innan.
2022-04-26, 06:30
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
" Brooor , jag som gammal basketspelare"
Var väl minst tredje gången som päronkurden drog till med den.

Har hon nån sorts elitkarriär bakom sig?
Eller har hon bara gibbat lite boll på rasterna i gymnasiet.
Är inte Shevin kort, basketspelare är väl långa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in