2022-04-25, 23:58
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Uansett hvilke utfordringer TH hadde på den tiden 1993/94, når han lot GHH overta "skuta", så kan man snu på det, og peke på at TH i den tiden vurderte at penger ikke betydde alt.
Mange ville fortsatt med å gå på jobb, helt til de lå paddeflat (tvangsinnlagt). Mennesker som prioriterer slik, tenker penger trumfer alt. Og mener at de som kommer i veien for deres agenda, fortjener ingen respekt. Slike holdninger er typisk for THs generasjon. Men altså ikke typisk for TH tydeligvis. Mange i den aldersgruppen søker aldri psykiatrisk hjelp, og blir derfor uforbedrelig.

Sånn sett så tyder det på at TH har evnen til å slippe kontrollen i noen sammenhenger.

Ja, nå vet vi ikke nøyaktig hva som skjedde da. Mulig han ble tvangsinnlagt.
Penger må bety mye for TH, det vet vi. Så mye at han går inn i alvorlig depresjon når det går litt dårlig.
Citera
2022-04-26, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
[i] I tillegg til å bli manipulert og lurt kan hun eventuelt ha blitt truet av GM til å bli med på dette.
Hvis GM i et slikt plott var i nær relasjon med AE, kan han eventuelt ha truet henne med at hvis hun ikke gjorde det slik som han ville, så ville hun aldri få se han mer.

Hjernen min har en tendens til å gjøre noen merkelig «krumspring», særlig etter inntak av en lille en. Han ble byttet ut med hun, hun med han og litt annet. Og plutselig satt jeg igjen med en følelse av motivet for, dog i en helt annet drapssak?
Citera
2022-04-26, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Hjernen min har en tendens til å gjøre noen merkelig «krumspring», særlig etter inntak av en lille en. Han ble byttet ut med hun, hun med han og litt annet. Og plutselig satt jeg igjen med en følelse av motivet for, dog i en helt annet drapssak?
Kan du utdype?

En kvinnelig GM og et mannlig drapsoffer? Hva er det motivet du sitter igjen med en følelse av, og i hvilken drapssak?
Senast redigerad av z-z-z 2022-04-26 kl. 00:10.
Citera
2022-04-26, 00:10
Medlem
Citat:
Kan du utdype?

Skulle gjerne gjort det, men tok meg en lille en til. Redd det nærmer seg blackout her.
Citera
2022-04-26, 00:10
Medlem
Citat:
Jo han burde «solgt seg inn» for å si det slik. I stedet vet vi at Fru Hagen i en tekst til ei venninne opplyser om at TH ikke viser noe interesse for dem eller noe som helst, med tommel ned, forut for dette. Hun skriver vel også noe om at det virker på henne som om han går i egne tanker og mulig angrer/føler på deres 49 år sammen som bortkastet.

Jeg ser derfor ikke bort fra at TH var den som så etter veien ut og at veien ut ble å få henne fjernet fordi han fryktet at hans ønske om skilsmisse ville få henne til virkelig å sette seg på bakbeina. Og med det gjøre krav på både bolig og store deler av pengebinge.
hvem var denne damen. Mb eller noe mer spenstig og utagerende.
Citera
2022-04-26, 00:11
Medlem
Citat:
Skulle gjerne gjort det, men tok meg en lille en til. Redd det nærmer seg blackout her.
Forstår. Det hørtes veldig interessant ut. Kan du utdype i morgen?
Citera
2022-04-26, 00:17
Medlem
Citat:
Forstår. Det hørtes veldig interessant ut. Kan du utdype i morgen?

Hvis det ikke går som det gjerne bruker etter en blackout. Ting blir borte.
Citera
2022-04-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
hvem var denne damen. Mb eller noe mer spenstig og utagerende.

Skjønner ikke spørsmålet?
Citera
2022-04-26, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jag tror att TH är skyldig. Varför betala för ett livsbevis efter att AEH har varit försvunnen i sju månader? Och inte nog med det så ville han betala resterande av lösensumman efter att AEH har varit försvunnen i 18 månader. Här talar jag om att skenet kan bedra.
th ville betale alt etter å ha betalt for livsbevis han aldri fikk. Et tidspkt der han selv stod i fare for å bli hektad.
Senast redigerad av LH07 2022-04-26 kl. 00:21.
Citera
2022-04-26, 00:21
Medlem
Citat:
Skjønner ikke spørsmålet?
ofte ei dame involvert når mannen vil skilles.
Citera
2022-04-26, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
ofte ei dame involvert når mannen vil skilles.

Ok. Ikke aner jeg om venninna til Fru Hagen var av det spenstige og utagerende slaget.
Citera
2022-04-26, 00:27
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:

Ja er det ikke underlig Jeg begynte å tenke på Broen, helt uten å ha inntatt noe som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in