2022-04-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Ås naiv och dum du är som tycker som du gör. Vi tar in en jävla massa våldsbejakande invandrare. Inte alla men det finns många. Hur kan du annars förklara den kriminella statistiken ditt fån!? med sämre förstånd att förstå en svensk demokrati och därför blir arga bortom förståelse, för småsaker som en koranbränning. Men du är för idiot för att förstå det.
Hur jag kan förklara statistiken?Visste du att kriminalitet,gäng,maffia,mc-gäng,nätverk,gangster rapp,gatulangare allt det är Kultur ifrån er ifrån Väst..I Mellanöstern hänger vi knarkbaroner,vi hänger gatulangarna, gangster rapp där man hjärntvättar ungar genom glorifierar knarkförsäljning och horor existerar inte hos oss,finns inga mc gäng 1% hos oss,vi har inte gäng skjutningar,...Allt detta är ett problem inte bara i Sverige utan hela väst.Usa har samma problem med kriminalitet men det är inga muslimer som är skyldiga där inte..Dvs är att när invandrare kommit hit så blir dom kriminella,dom har aldrig sålt knark i sina hemländer för det inget man gör..Har du fått svar på din fråga och på samma gång fått en tankeställare..Grubbla på detta och skyll fan inte på invandrare att ni har en trasig politik
Citera
2022-04-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Notera bara en sak.
Kom ihåg att du är långt ifrån att vara en bättre människa än de du inte håller med. Bara för att du har "fina" åsikter, betyder inte att du har det. Sådana som du är väldigt äckliga, för alla andra förutom din kompisomkrets, vet hur fel du har lol. Du är inte den typen av människa Sverige behöver, snarare tvärtom. Hade sådana som du styrt, så hade jorden kollapsat på en månad.
Att hata högerextremister och allt dom gör är rätt för mig och miljontals andra,vi gillar varken dig,breivik,paludan eller ebba
Citera
2022-04-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Jag känner mig trakasseras och äcklad när folk skriver halva uppsatser med versaler. Folk som du borde skjutas - kan omöjligt räknas in i yttrandefriheten.
Jag känner mig trakasseras?trakasserad heter det,lär dig stava först innan du skriver! Skjutas?Du får alltid försöka
Citera
2022-04-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikC
Åk hem då. "GillarejSvenskar" de finns många länder där de ej finns svenskar.
Man flyr inte bara för något är orättvist men det vet säkert inte du som alltid lagt svansen mellan benen när orättvista råder!För din kännedom så hade ja flyttat på två röda sekunder ifall ja hade haft en bra ekonomi, men Sverige tagit halva min lön i flera år i såkallade skatter för usel vård,usel välfärd
Citera
2022-04-25, 22:01
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarejSvenskar
Hur jag kan förklara statistiken?Visste du att kriminalitet,gäng,maffia,mc-gäng,nätverk,gangster rapp,gatulangare allt det är Kultur ifrån er ifrån Väst..I Mellanöstern hänger vi knarkbaroner,vi hänger gatulangarna, gangster rapp där man hjärntvättar ungar genom glorifierar knarkförsäljning och horor existerar inte hos oss,finns inga mc gäng 1% hos oss,vi har inte gäng skjutningar,...Allt detta är ett problem inte bara i Sverige utan hela väst.Usa har samma problem med kriminalitet men det är inga muslimer som är skyldiga där inte..Dvs är att när invandrare kommit hit så blir dom kriminella,dom har aldrig sålt knark i sina hemländer för det inget man gör..Har du fått svar på din fråga och på samma gång fått en tankeställare..Grubbla på detta och skyll fan inte på invandrare att ni har en trasig politik

och knuffar homosexuella till döden från tak, stenar försvarslösa kvinnor, halshugger stackare för otrohet, homosexuella relationer och häxkonst….
Citera
2022-04-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
och knuffar homosexuella till döden från tak, stenar försvarslösa kvinnor, halshugger stackare för otrohet, homosexuella relationer och häxkonst….
Glöm inte heller nämna att väst är de enda som släppt en atombomb över en nation och förintas allt ifrån barn,kvinnor och män
Citera
2022-04-25, 22:06
Medlem
Anna Hellgren ser igenom Ebba Busch och Kristdemokraternas dribblingar

Varför sköt inte polisen skarpt? Varför skördade Paludan-upploppen fler än 100 skadade poliser och inte 100 skadade islamister? Varför är allt en trasa?

När Ebba Busch efterlyste hårdare tag från polisen i Ekots lördagsintervju blev reaktionerna kraftiga.

Menade Kristdemokraternas partiledare att svensk polis borde avfyra sina tjänstevapen tillräckligt många gånger för att kunna skada 100 islamister?

https://www.expressen.se/kultur/anna-hellgren/ebba-busch-tog-sm-guld-i-cynism/
Citera
2022-04-25, 22:07
Medlem
Har fått mardrömmar på kvällarna,Ser Ebba mejja ner stenkastare i min drömmar,ack den fasan ja upplever i drömmen och hennes ögon kalla som Stalin gör det inte bättre
Citera
2022-04-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbwolf
Man tolkar in olika saker. Hon kräver inte att polisen ska skjuta 100 personer utan hon försvarar att de ska ha rätt att värja sig.
Din tolkning är lite smågalen. Polisen behöver inte höra från Ebbatoken vad de får och inte får göra!
Citera
2022-04-25, 22:18
Medlem
Citat:
Jag känner mig trakasseras?trakasserad heter det,lär dig stava först innan du skriver! Skjutas?Du får alltid försöka
Du kanske inte ska anmärka på flisan i någon annans öga...
Titta på ditt eget inlägg, ser inte vidare bra ut. Mellanslag, kommatecken - fel fel fel.
Citera
2022-04-25, 22:19
Medlem
Citat:
Har fått mardrömmar på kvällarna,Ser Ebba mejja ner stenkastare i min drömmar,ack den fasan ja upplever i drömmen och hennes ögon kalla som Stalin gör det inte bättre

Har fått underbara drömmar där svenska politiker står upp för landet sverige och dess etniska befolkning.

Ser svenska politiker såga av huvudet på muslimer samtidigt som dem gör 👍för kamerorna och ler!

Ack den fasa jag blir rädd av är tanken att det inte går tillräckligt fort!
Citera
2022-04-25, 22:32
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Din tolkning är lite smågalen. Polisen behöver inte höra från Ebbatoken vad de får och inte får göra!

Poängen var nog mer att polisen ska känna att de har stöd för att använda de verktyg som krävs istället för att agera politiskt som de gör nu med följden att de får oacceptabla skador. Din tolkning är klart politiskt färgad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in