2022-04-25, 20:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Hur fan är det möjligt att Bodils systser ser äldre ut än deras mamma, ansiktslyft.nu, sladdbarn.to
Citera
2022-04-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Det jag menade var att det naturligtvis inte för någon kille som gillar henne är en såpass stor sak som hon trodde att det skulle vara.

Jag håller inte med. Det gör henne klart mindre attraktiv. Hälsoproblem i 20-årsåldern är rätt illa faktiskt. De här kvinnorna som tidigt börjar få hälsoproblem tenderar att få det resten av livet. Det är en kombo av dåliga gener och dålig livsstil.
Citera
2022-04-25, 20:52
Medlem
Enmansdemos avatar
Maria Farm säger precis det jag säger i tråden, ändra på självbilden
Citera
2022-04-25, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Märta är ju inte ens snygg? Bulligt ansikte med gigantisk haka och kindben.

Det ser ut som arg hon gått upp mycket i vikt de senaste månaderna. Jag minns inte att hon såg så plufsig ut i början.
Citera
2022-04-25, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Märta är ju inte ens snygg? Bulligt ansikte med gigantisk haka och kindben.
Och så potatisnäsa på det. Jag tycker hon påminner om Wayne Rooney.
Citera
2022-04-25, 21:03
Medlem
Dessa bilder avslöjade rätt mycket hur Märtha kände, bara kolla kroppsspråket: https://www.instagram.com/p/CcP0gp7MHmS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-04-25, 21:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ge mig en anledning till att hon inte ska bete sig som i vanliga dejtinglivet.
För tittarnas skull, eller?
För att hon ska experimentera med "att hitta sig själv i hjärnskrynkel-såpan"?
Hon kanske är ute efter att hitta en partner på riktigt.
Då ska hon inte söka till programmet, eftersom programmet är till för hopplösa fall som vill ändra på nånting, och då ingår att ändra på sig själv
Citera
2022-04-25, 21:14
Medlem
askungens avatar
Bögarna påminner mig lite om cam och mitchell i modern family. Både till utseende och sätt.

Axel snäll hjälp, rosa gardiner, puffade rosa kuddar och vita fluffljusslingor. Han borde starta relation med bögarna. Vad är det för en karl? Hela hans sätt att prata på, hur han rör sig, fixar sig är bara så sjukt oattraktivt.
Han behöver "man up" helt enkelt!

På spåret paret tror jag på, tycker dom känns mellanmjölk, och får de bara ihop vardagen med sina jobb så fortsätter de nog ihop.

De nya paret kan det kanske gå bra för också, de verkar iaf hittills matcha!
Citera
2022-04-25, 21:15
Medlem
Undra om Märtha och Axel får göra en skilsmässocermoni likt Louise och Michael?!
Citera
2022-04-25, 21:15
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag tror att många kvinnor skulle tycka Axel är intressant, vad är det för fel på en trevlig, empatisk karl?! Han kommer att bli het vid fyrtio.

Skillnaden mellan honom och Märta är väl att han ville låta det utvecklas medan hon är impulsiv och plötsligt får kalla fötter.

Är du ledig för honom kanske?
Citera
2022-04-25, 21:22
Medlem
Hans sa att han hade varit singel i 2½ år. Är det verkligen så länge att man känner att man måste söka till ett sånt här program? Jag tycker inte det känns som länge alls, men mitt perspektiv är helt annorluna också.
Citera
2022-04-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Märtha vill egentligen ha en Pontus Gårdingertyp. Men hon fick vad hon bad om men så ofta när det gäller kvinnor är det fel. Det är lätt att säga att man vill ha ditt eller datt för det låter rätt men vad man egentligen vill ha stämmer kanske inte med det

Jonas och Louise har jag sett förr i programmet, deras typ. Allt verkar bra men sen är det nåt.

Bögarna kommer bara bli väninnor.

Gällande Jonas och Louise tror jag han saknar det djup och stabilitet hon söker hos en kille? Han är lite samma skrot och korn som förra årets Kalles kaviar - rolig, intensiv, småtokig. Men där tar det stopp. Louise behöver mer än så och han kommer inte bli något annat än en fling för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in