2022-04-25, 22:01
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Bögarna påminner mig lite om cam och mitchell i modern family. Både till utseende och sätt.

Axel snäll hjälp, rosa gardiner, puffade rosa kuddar och vita fluffljusslingor. Han borde starta relation med bögarna. Vad är det för en karl? Hela hans sätt att prata på, hur han rör sig, fixar sig är bara så sjukt oattraktivt.
Han behöver "man up" helt enkelt!

På spåret paret tror jag på, tycker dom känns mellanmjölk, och får de bara ihop vardagen med sina jobb så fortsätter de nog ihop.

De nya paret kan det kanske gå bra för också, de verkar iaf hittills matcha!

Axels hem såg verkligen ut som en liten flickas, helt otroligt! Hur kan Fredric prata om rädsla? Man känner direkt om det finns attraktion.
Citera
2022-04-25, 22:02
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datinski
Dessa bilder avslöjade rätt mycket hur Märtha kände, bara kolla kroppsspråket: https://www.instagram.com/p/CcP0gp7MHmS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Stort skägg i kombo med obefintliga läppar är fan ingen hit asså
Citera
2022-04-25, 22:05
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Är du ledig för honom kanske?
Hahaha en klassiker kanske!

- Han är ju fantastisk på alla sätt!
- Dejta honom du då?
- Ehm.. Nej jag är inte redo..
Citera
2022-04-25, 22:07
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Axels hem såg verkligen ut som en liten flickas, helt otroligt! Hur kan Fredric prata om rädsla? Man känner direkt om det finns attraktion.

Sannerligen!
Fredric, har jag missat någon eller vem är det? Experten som pratade om märtha?

Ja, bra att hon sa som det var. Axel har rätt, det kommer inte bli något.
Samtidigt så tänker jag att är man med i ett sånt program så får man kanske vara beredd på att inte drömprinsen till utseende är där.
Men å andra sidan så är det så mycket som är störande när det kommer till Axel. Förstående och lika mjäkig som hans rosa inredning.
Citera
2022-04-25, 22:20
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Bodil är bra snygg ändå! Riktigt fin!
Citera
2022-04-25, 22:30
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Då ska hon inte söka till programmet, eftersom programmet är till för hopplösa fall som vill ändra på nånting, och då ingår att ändra på sig själv

Nej, man bör inte söka till programmet om man inte vill låta sig hjärnskrynklas av "experter"och göra våld på sig själv, samt rucka på sin egen integritet för att tvinga sig själv att bli attraherad av sådant som man inte är attraherad av i vanliga fall.

Märtha reagerade sunt.

Det kan slå väl ut om det råkar bli rätt, men att utsätta sig för detta om man riskerar att matchas med någon som det vänder sig för.
Fy fan vilken mardröm.
Citera
2022-04-25, 22:44
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Sannerligen!
Fredric, har jag missat någon eller vem är det? Experten som pratade om märtha?

Ja, bra att hon sa som det var. Axel har rätt, det kommer inte bli något.
Samtidigt så tänker jag att är man med i ett sånt program så får man kanske vara beredd på att inte drömprinsen till utseende är där.
Men å andra sidan så är det så mycket som är störande när det kommer till Axel. Förstående och lika mjäkig som hans rosa inredning.

Fredric heter psykologen i programmet. Han som pratade om att det oftast handlar om rädsla för relationer, när man drar sig ur i ett tidigt skede. Så låter det alltid från experter. Här handlar det ju inte bara om att han är oattraktiv till utseendet, hela hans sätt är ju kvinnligt.

Hur kan de ha tagit med denna toffel överhuvudtaget? Obegripligt!
Citera
2022-04-25, 22:51
Medlem
Computerzs avatar
Ingen skräll att Axel och Märtha inte skulle fungera. Helt rätt att hon sa i från och inte vill fortsätta med honom. Dock ser jag inte riktigt meningen med att åka på bröllopsresa tillsammans som vänner. Känns krystat på något sätt, ingen idé att försöka tvinga fram en vänskap som absolut inte kommer infinna sig ändå.

SVT försöker vara normbrytande och matcha en yngre kille med en mogen kvinna. Så bra gick det. Axel bör hitta en introvert nördig tjej alt. en asiat. Hade nog passat honom bättre.

Jonas och Louise verkar rulla på som tåget (på spåret). Tycker dock att Jonas kan få bättre, men om de är lyckliga tillsammans är det jättebra! Dumt av Louise att använda sin stroke som ett svepskäl för att behöva egen tid. Det kan alla behöva, måste inte vara en f.d strokepatient för det. Men bra att de verkar kommunikativa i alla fall.

Bodil och Hans känns som en bra och trygg match. Dock var deras umgänge väldigt annorlunda. När Hans satt på parkbänken såg det ut som han besökte ett äldreboende medan Bodil snackade med ett par yngre förmågor. Men de såg fina ut i alla fall!

Jonas och Martin springer redan runt i mjukiskläderna och äter pasta med köttfärssås Jonas får lugna sig lite med att klaga på bestickslådan bara.
Citera
2022-04-25, 22:57
Medlem
Morgonscenen med Märtha och Axel var priceless. Hon såg ut exakt som en äldre frånskild projektledare som raggat upp trubaduren på konferensen, och nu bara ville att han skulle smyga därifrån.

Varför antar alla att Axel är så kär i Märta? Jag tror att Axels "intresse" är begränsat till att Märtha iaf går att prata med och verkar någorlunda knullbar, i kombination med att han vill vara artig och snäll. Killar är enkla, trots allt! Men generellt tror jag inte att han är störtförälskad i den där varelsen som ser ut att vara minst 10 år äldre än hon är och pratar som en slottsfru från Skåne (f.ö tror jag att Axel har vadat i fitta sedan programmet började sändas - väl bekomme!)

På spåret-paret (kom igen) har redan blivit tråkiga. Men de har iaf knullat. Fint för Louise, hon verkade behöva det. Fan ta Jonas om han sårar henne nu!
Citera
2022-04-25, 23:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz

SVT försöker vara normbrytande och matcha en yngre kille med en mogen kvinna. Så bra gick det. Axel bör hitta en introvert nördig tjej alt. en asiat. Hade nog passat honom bättre.
Om Axel bara hunnit mogna som man gör på 5 år upp till 33 så hade det gjort stor skillnad, eller inte
Citera
2022-04-25, 23:41
Medlem
hazenectars avatar
Tycker att Märta gjorde helt rätt som lämnade rödtotten när hon så tydligt inte kände någon attraktion. "Experternas" kommentarer som följde var direkt pinsamma. Det finns verkligen fog för att ifrågasätta den yrkesgruppens existensberättigande.

På spåret paret, - Hjärnblödningsbruden kunde gott ha väntat med att lufta ett så tungt ämne, kan ju inte direkt ha varit överdrivet trevligt för Jonas att få det dumpat i knät nästan direkt efter bröllopet. Hade hon haft lite integritet på riktigt så hade hon sagt det innan hon lät honom trycka in picken helt ovetandes i hallongrottan.

Bodil - Jösses vilken milf. Tror tyvärr pt-värmlänningen är för snäll och för inställsam för att det ska kunna bli något. Tvärt emot vad dom säger så gillar inte kvinnor män som hela tiden anpassar sig och tar ett steg tillbaka för att vara snälla.
Citera
2022-04-26, 00:01
Medlem
Bodil och Hans är de enda jag ser fram emot att följa. Bodil som förövrigt är förvillande lik Sanna Lundell både till utseende och mimik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in