2022-04-25, 14:29
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Det här måste vara något slags rekord i stupiditet, och detta trots att han själv skriver och frågar om det är en peddo-fälla. Den andre värmlänningen som de tog vid en mack, som hade en kniv i fickan (sa han) och som skulle ta sitt liv live, han misstänkte också att det skulle vara en fälla, och likförbannat gick de båda två rakt in i fällan inför öppen ridå.

"Mannen som ville träffa Patrik Sjöberg" ha ha ha, han är ju bara för skön:

Mannen: "Jag visste att det var du Patrik, jag visste det."
Patrik: "Och ändå så kom du hit. Varför då, för du ville träffa mig?
Mannen: "Ja!"
Patrik: "Du, det som du har skrivit är nog fan det vidrigaste jag har läst. Vad har du för fel i huvudet?"
Mannen: "Jag vet inte."

Jag hade också kunnat tänka mig att träffa Patrik, han verkar vara rätt komisk och är helt klart den mest sympatiske i Dumpen-duon. Jag hade kunnat tänka mig att träffa "Mannen som ville träffa Patrik Sjöberg" också, han verkar inte helt tappad, och man skulle nog kunna käka en god middag med honom.
Citera
2022-04-25, 14:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Varför får jag intrycket att det är Skåne, Värmland och Norrbotten som är överrepresenterade i dessa "fiske" fall? Är storstads gäddorna för smarta för fiskarna?
"Enligt definitionen så bor 34 % av Sveriges befolkning på landsbygden." Bra fråga. Man kan i vart fall säga att Stockholm och Göteborg är underrepresenterat. Jag har inte sett inslag från Avenyn. Göteborg borde vara vanligt med tanke på att Sjöberg bor här.
Istället är det ganska unika platser och orter man inte förr hört talas om. Yttre kranskommuner till Stockholm finnas dock med. Oproportionerligt mycket från småländska skogen och höglandet.
Citera
2022-04-25, 14:32
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soonImhappydead
"Enligt definitionen så bor 34 % av Sveriges befolkning på landsbygden." Bra fråga. Man kan i vart fall säga att Stockholm och Göteborg är underrepresenterat. Jag har inte sett inslag från Avenyn. Göteborg borde vara vanligt med tanke på att Sjöberg bor här.
Istället är det ganska unika platser och orter man inte förr hört talas om. Yttre kranskommuner till Stockholm finnas dock med. Oproportionerligt mycket från småländska skogen och höglandet.

Det finns inslag från Avenyn. Snubben med hästsvans.
Citera
2022-04-25, 14:47
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Han har investert smart, en bobil må være bra og ha i hans situasjon....

Neglbitere er han allerede
Hehe. Ja perfekt med bobil nu! Där kan han gott ruttna bort
Citera
2022-04-25, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Edit

Hittade han. Gott med hjortron ju

Han har svarat på någon kommentar på hjortonbilden alldeles nyligen....är gubben helt bakom flötet?
Citera
2022-04-25, 15:08
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soonImhappydead

Förstått det som att Dumpen använder sig av lite utdaterade hemsidor för att fånga sina Gäddor... Egentligen inte så mycket tonåringar som hänger där längre får jag för mig.

Tonåringarna och därmed de mer moderna Gäddorna hänger på andra sidor. De sidorna tror jag dessutom att det är svårare för Dumpen att infiltrera. (mer video)

Storstadsmänniskor brukar ju många gånger vara snabbare på att annamma ny teknik, kanske därför? Inte många dataprogramerare som åker dit nu i vart fall.
Citera
2022-04-25, 15:16
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredda88
Han har svarat på någon kommentar på hjortonbilden alldeles nyligen....är gubben helt bakom flötet?

Yes, bara av intresse: hittade du personen via en visst evenemang i Sunne? Det var så jag gjorde iaf.

Alltid kul o vet hur folk gått tillväga
Citera
2022-04-25, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Yes, bara av intresse: hittade du personen via en visst evenemang i Sunne? Det var så jag gjorde iaf.

Alltid kul o vet hur folk gått tillväga

Njae, googlade hundrasen på tröjan + värmland så tog det inte många sekunder att hitta honom med ditt hjortroninlägg i bakhuvudet
Citera
2022-04-25, 15:22
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Han var väldigt lätt att hitta om man googlar på trycket på hans tröja i chatten. hundrasen och länet.
Bilden är för suddig för mig så kan inte zooma in så att jag ser vad det står på tröjan. Antar att du menar den när han sitter bakom hunden?

En rebus hade vart på sin plats!
Citera
2022-04-25, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Bilden är för suddig för mig så kan inte zooma in så att jag ser vad det står på tröjan. Antar att du menar den när han sitter bakom hunden?

skogens konung
Citera
2022-04-25, 15:29
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald

Hunden är ju inte svart
Och den är inte från norge
Och används när man letar efter konungen i skogen
Citera
2022-04-25, 15:40
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Hunden är ju inte svart
Och den är inte från norge
Och används när man letar efter konungen i skogen
Tack!

Han skiter fullständigt I oss & dumpen.. hjortron bilderna ska ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in