2022-04-24, 16:38
Avslutad
Hälsocoachen ligger i sängen och orkar inte åka och handla. Men hon har ett dyrt erbjudande till oss. Betalar vi 1.100kr i månaden så ska hon göra oss tighta och pigga. 🌵
Citera
2022-04-24, 17:46
Medlem
TPLs avatar
Var det en liten felsägning när hon sa att hon skulle
"... förbereda programmering till mina nya och gamla onlineklienter..."?
Har hon verkligen både nya och gamla? 🤭
Nya naglar har hon i alla fall inte.
Är det på grund av dom tjocka läpparna hon läspar?

Citat:
Vill du?
💪 Tona kroppen? 💪 Bli piggare? 💪 Bli starkare?
💪 individuella tränings och kostprogram 💪 "verktyg att ta med dig i framtiden"
Trovärdigt med en coach som måste ligga och vila efter en vecka av sysslolöshet.
Precis som jag trodde blev det hundgård av uteplatsen. Hon skrev nyligen om att "matte och grannarna" fixat så att Svea inte skulle kunna rymma igen.
Undrar hur mycket matte hjälpte till där, att binda fast en bit kompostgaller borde hon ha klarat själv.
Snickaren har inte synts till. Inte den nya bilen heller.
Citera
2022-04-24, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Var det en liten felsägning när hon sa att hon skulle
"... förbereda programmering till mina nya och gamla onlineklienter..."?
Har hon verkligen både nya och gamla? 🤭
Nya naglar har hon i alla fall inte.
Är det på grund av dom tjocka läpparna hon läspar?

Trovärdigt med en coach som måste ligga och vila efter en vecka av sysslolöshet.
Precis som jag trodde blev det hundgård av uteplatsen. Hon skrev nyligen om att "matte och grannarna" fixat så att Svea inte skulle kunna rymma igen.
Undrar hur mycket matte hjälpte till där, att binda fast en bit kompostgaller borde hon ha klarat själv.
Snickaren har inte synts till. Inte den nya bilen heller.

Nej, hon har inga nya naglar. (Gammal bild) Hon nöjer sig fortfarande med skitiga nedbitna äckliga naglar.

Nej, hon har varken nya eller gamla klienter. Jo, en. Hon som varit i gymet 2 gånger och hon är antagligen den enda tävlande och vinnare.
Citera
2022-04-24, 18:05
Medlem
VEM ligger i sin sunkiga säng och försöker peppa till att signa upp sig för 1100:- mån?
Vem??????

Nu slipper hon till och med gå ut med hunden. Bara släppa ut i hundgården. Väldigt smidigt och genomtänkt för latmasken.
Citera
2022-04-24, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
VEM ligger i sin sunkiga säng och försöker peppa till att signa upp sig för 1100:- mån?
Vem??????

Nu slipper hon till och med gå ut med hunden. Bara släppa ut i hundgården. Väldigt smidigt och genomtänkt för latmasken.

Ja, fundersam kring det här. Som jag och flera skrivit tidigare är ju att hon försöker väl skapa någon sorts relaterbarhet till sina eventuella kunder genom att säga "Kolla, jag är som ni, jag behöver också vila... jag är också orkeslös". Alla fattar att det är så med alla människor men hon lägger upp alldeles för mycket sånt här. Bilden blir att hon behöver gå hos en PT för att få inspiration att komma ur sängen. Många presumtiva kunder vill snarare inte gå hos någon som är som en själv, som är orkeslös, utan vill väl bli en sån som orkar MER, som förhoppningsvis en seriös PT kan hjälpa till med.
Citera
2022-04-24, 19:23
Medlem
TPLs avatar
Vågat att lova att man hinner få fina resultat innan semestern. 😏

"ONLINE BOOTCAMP 👊🏻 Nu är det hög tid att köra igång inför sommaren ☀️ 🌴 Startar du NU så kommer du att hinna få fina resultat innan det är dags att gå på semester 😎👙 MEN…. Som vanligt enligt min filosofi så jobbar vi alltid efter långsiktighet, med hållbara resultat! Du får med dig kunskap och ”verktyg” som du fortsätter med även efter denna bootcamp☺️ 💪🏻Träningsschema för 12 veckor. -Välj mellan hemma eller gym. 🥑 🍝 Kostschema med 16 goda recept för dig och hela familjen 📈 Uppföljning 1 gång per vecka, för att följa din utveckling och kunna justera vid behov. 📲 Tillgång till min app där du har tillgång till, program och pepp, push och support. Allt detta för 275kr/vecka :- = 1100:- / månaden En grymt prisvärd investering i dig själv och din hälsa 💪🏻😍 Länk ligger i min bio, signa in dig NU så startar vi upp i veckan☺️ Vid frågor och funderingar… släng iväg ett DM 💁🏼‍♀️"

Så det är okej med DM nu? Hon får ju så många som hon inte hinner besvara och har tidigare skrivit att det är bättre att skriva i tråden.
Hinner hon med alla dessa bootcampare, hon var ju nyss överhopad med klienter ända till efter sommaren. 🤔🌵
Citera
2022-04-24, 19:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Vem??????

Hon lär få jättemånga kunder till sitt bootcamp med den inställningen. Känns verkligen som att ”potentiella” kunder kommer lyckas med sina mål med henne som coach.
Citera
2022-04-25, 01:07
Medlem
Citat:
Vem??????

Såg att hon filmade uppifrån lägenheten, när Svea lekte själv i ”hundgården”.
Sen gick hon ner och lekte med en pinne, med Svea och påstod att hunden är en lat/bushund 🤔

Jag vågar påstå att MM är den lata och hunden är den busigaste.

Följer några som är PT på riktigt och där bjuds det på filmade övningar, inte denna rappakaljan från någon som bara vill tjäna pengar på ett lätt och ohederligt sätt.

Tack och lov verkar Buustamon inte sponsra henne längre 🤞💜
Citera
2022-04-25, 10:57
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon lär få jättemånga kunder till sitt bootcamp med den inställningen. Känns verkligen som att ”potentiella” kunder kommer lyckas med sina mål med henne som coach.
Vad är det för skillnad på hennes ”bootcamp” och den vanliga coachningen hon erbjuder??
Det är ju exakt samma upplägg
Dessutom tycker inte jag att ensam träning hemma ska kallas bootcamp.
Det här är vad bootcamp innebär för mig. Just gemenskapen och att ”använda varandra” i träningen är det som ger lust och energi.
https://postimg.cc/67YDWJDs
Citera
2022-04-25, 11:19
Avslutad
Inför den nya öppningen, så gjorde hon reklam för någonting liknande 16 weeks of wellness, men det föll kanske bort?
Alla kettlebells, när ska dem användas? Hon har max ett klientoffer åt gången?

När skulle hon stänga för sommaruppehåll, då hon istället planerar in bootcamps till Öland?

Det känns som om hon hasplar ur sig allt möjligt, utan att ha en riktig plan.

Hon känns inte kompetent, i någonting hon gör, det bevisar hon om och om igen genom att lägga upp sina instagramstories, som gör att skämskudden åker fram.

Varför allt fokus på yta? Fejknaglar som inte håller, pga direkt olämpligt att träna med.
Läpparna ser ut att ha fått pyspunka... blir det russinlikt sen, när fillersinsprutningarna upphör?

Fejksoltanning, vad innebär det att "tona kroppen"? som hon kan hjälpa till att fixa??
Citera
2022-04-25, 12:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Inför den nya öppningen, så gjorde hon reklam för någonting liknande 16 weeks of wellness, men det föll kanske bort?
Alla kettlebells, när ska dem användas? Hon har max ett klientoffer åt gången?

När skulle hon stänga för sommaruppehåll, då hon istället planerar in bootcamps till Öland?

Det känns som om hon hasplar ur sig allt möjligt, utan att ha en riktig plan.

Hon känns inte kompetent, i någonting hon gör, det bevisar hon om och om igen genom att lägga upp sina instagramstories, som gör att skämskudden åker fram.

Varför allt fokus på yta? Fejknaglar som inte håller, pga direkt olämpligt att träna med.
Läpparna ser ut att ha fått pyspunka... blir det russinlikt sen, när fillersinsprutningarna upphör?

Fejksoltanning, vad innebär det att "tona kroppen"? som hon kan hjälpa till att fixa??
Det är väl olika vikt på kettlebellsen antar jag? Så att olika används till olika övningar och av olika klinkers. Ja det är nog den officiella versionen i alla fall, men viktigast är nog att det ska se bra ut …
Citera
2022-04-25, 12:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är väl olika vikt på kettlebellsen antar jag? Så att olika används till olika övningar och av olika klinkers. Ja det är nog den officiella versionen i alla fall, men viktigast är nog att det ska se bra ut …
Lite som att ”PT-studio” låter bättre än det privata gym det i praktiken används som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in