Citat:
Ursprungligen postat av
---xOOx---
Trump, Läppen, Putin. Bästa vänner sen gammalt. Kan tänka mig att tröstSMS med hjärtemojis flyger mellan dessa individer just nu. En sak har de nämligen gemensamt, förmågan att förlora🤣
Trump utsattes för valfusk. Huruvida samma sak inträffade i Frankrike kan jag inte avgöra, ännu. Det vore dock naivt att inbilla sig att fransoser trivs med alla negrer och araber. Paris är fullständigt förstört, precis som Marseille, Nice, Lyon, Toulouse osv osv. Varför skulle fransoserna trivas med alla dessa terrordåd och allt våld deras unga utsätts för? Att Macron dessutom är en fascist när det kommer till vaccinationer var ju bara ytterligare en väckarklocka. Jag är inte tillräckligt insatt i fransk inrikespolitik för att vara säker, men Le Pen framstår som mycket mera rationell och vettig än Macron.
Citat:
Ursprungligen postat av
popll
Men erkänn att Frankrike likt Sverige har tagit emot det som ska räcka nu..finns många likheter och franska folket känner inte igen sitt land. Dock har vi inte haft kolonier
Apropå kolonier. Hör vad Enoch Powell berättar om vad folket i kolonier och brittiska folket hade för rättigheter. Saker är inte som de framställs i MSM.
https://www.youtube.com/watch?v=L7Zfvcb3mWI&t=2s