2022-04-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Äntligen. Satt och letade bland alla inlägg efter detta.

Vem fan har INTE velat spöa upp någon av alla jävlar som åker på elsparkcyklarna och kör som riktiga jävla puckon mitt på trottoarer och tvingar gående av flytta på sig eller som inte kan ett jävla skit om trafikregler att följa? Bara ur minnet så kan jag räkna upp minst 30 st på elscootrar som jag sett här i veckan som varit förtjänta av ett rejält kokt stryk.

Polis gör bättre i att hålla koll på kravall-apor än att ta någon som lär en idiot på elscooter en läxa.

Frågan är väl mer om den som sitter på kafeet en bit bort och ser när du snubblar över dom förtjänar en smäll ur ingenstans.

Hade det faktiskt varit nån som ställde den mitt i vägen eller höll på att köra över honom hade jag varit mer förstående.

Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Nja här i stan i V-norrl.....äsch vi kan säga Sundsvall! så har vi många cykel/gång-banor. Fungerar jättebra där det är två tydliga "körfält". Inte alla respekterar det men då har man ändå ngt att hålla sig till MEN så kommer dessa gång/cykelbanor som är gemensamma och ofta smala. Man går med livet som insats MEN ännu större risk tar man som cyklist ändå och när jag cyklar och passerar gående så ringer jag på min RINGKLOCKA! Voila vilken uppfinning! När upptäcktes den?

Har ju varit en del fall där folk blivit misshandlade för att dom använt ringklockan(det anses tydligen förnedrande av en del att bli plingade på när de går) så en hel del som läst om det vågar inte använda ringklocka längre.

Själv använder jag inte den av en annan anledning - nån jävel har dragit av "plingdelen" på min ringklocka när cykeln stod parkerad nånstans!
Senast redigerad av adyring 2022-04-23 kl. 17:41.
Citera
2022-04-23, 18:50
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Vilken jävla skillnad de är på att rappa om kola gentemot hans musik som lover man han gör nu haha
Haha de e den enda låten jag hört från han.. gör han loverboy musik nu? Haha kunde jag aldrig trott när jag lyssnade på den 2015 låten xD
Citera
2022-04-23, 19:06
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
Aldrig hört talas om

Mwuana

Stockholm TR B 19290-21

Det gjordes störig reklam för sopan på facebook eller youtube för några år sedan.
Låten hette loverboy tror jag. En patetisk video där han stod och dansade "sexigt"
Citera
2022-04-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Länka en låt du tycker om då ?
Bonuspoäng om han/hon är aktuell i något brottsfall som var anledningen jag kom ihåg den enda låten jag hört från killen

https://www.youtube.com/watch?v=xaKD8p1d6No
Citera
2022-04-24, 09:30
Medlem
Bajskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm
Nej, jag är inte särskilt "intresserad" av musik. Däremot tycker jag det är tråkigt att negermusik idag är fruktansvärd, med tanke på att de var rätt bra på att göra musik en gång i tiden.
De allra flesta förstår vad jag menar när jag säger negermusik. Din autism märks rätt tydligt.

Jag förstår exakt vad som avses.
Citera
2022-04-24, 09:52
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
gick in och lyssnade på honom och kände igen hans röst direkt. En av de bättre röster i den genren. Kan inte klicka upp varför/hur mm det är för misshandel som han är åtalad för så vill någon vara vänlig och berätta ?

det där fetstilade jag har nu lyssnat på några av hans låtar och är det inte autotune han använder sig av när det gäller rösten
Citera
2022-04-24, 09:55
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Aldrig hört talas om

Mwuana

Stockholm TR B 19290-21
Haha! Det blev ingen utdelning på den du!!
Citera
2022-04-24, 10:45
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyblack
Du kanske ska lära dig att på GC vägar så går man på vänster sida och cyklar/scootrar på höger sida. Om du följer dessa enkla och otroligt gamla regler så behöver du inte oroa dig, du möter fordonstrafiken.
Blir otroligt frusterad dagligen då gångare tror att det är högertrafik för dem. Lär er snälla. Om inte gc vägen är uppdelad så följ denna regel så blir livet enklare för alla.
Detta bra råd fick mig att tänka på en incident då en irriterad man röt till åt en negress med barnvagn och skrek att " i Sverige går vi på vänster sida"

On topic:
Den här kändisen slog han till en person för att den ställt av sparkcykeln olämpligt eller för att personen hån skrattade åt kändisen?

Blev väldigt mycket tjattrande om kändisens kändisskap.
Citera
2022-04-24, 10:47
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Ursäkta min dåliga grekiska men VAD har "ne..ermusik" med elsparkcyklar att göra?
för att "artisterna" i förorten har en förkärlek att begå sina brott på Voi-hoj. De är dagens voi-polloi helt enkelt.
Citera
2022-04-24, 14:59
Medlem
Citat:
Aldrig hört talas om

Mwuana

Stockholm TR B 19290-21

Får sig nog en skjuts i karriären av detta
Citera
2022-04-24, 15:06
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
https://www.youtube.com/watch?v=xaKD8p1d6No
Bra låt, men inte från detta decennium eller ens decenniumet före, och inget brottsfall aktuellt. Käkade middag med Dogge i svenska kyrkan på Phuket ca. 2014. Han är kristen och icke involverad i varken hiphop eller brott.

Säg en bra låt från säg.. 10 år bak i tiden max. Cashen dom tas är nog äldre än vad den aktuella artisten i tråden är... Vore intressant att se vad du länkar
Citera
2022-04-24, 17:11
Medlem
Såg när det hände, det va min polare Billy G
Han är en känd rappare, han går under ett annat namn. Får inte säga mer än så, han sitter i safe house nu, säkerhetspolisen gömmer han pga hotbilden från pensionärshemmet som ligger precis bredvid brottsplatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in