2022-04-24, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Kyrkans barnkörer och söndagsskolor kan nog få problem med det förstås...

Man kan ha barnkörer och söndagsskolor för 20 åringar - precis som vi kan ha skäggbarn som väljer över gränserna..
Citera
Medlem
När Ebba predikar sitt budskap väljer hon såklart att dra till med så starka kraftfulla ord som möjligt för att uppnå så mycket uppmärksamhet som möjligt.

Därför valde Ebba att upprepa (4ggr) att syftet var att döda polis mm.

Att de ville skada poliser mm fanns inte på kartan utan det var att döda som gällde (iallafall enligt Ebba Bluff).

Mao "visste" Ebba hur de tänkte. Har hon någon kontakt med någon allvetande varelse som kan ta sig in i andra människors medvetande? Skrämmande isåfall!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Tråkigt för dom då. Men hellre att dom får problem än att det odlas fanatiska hjärntvättade sekt människor i det här landet på löpande band.
Något kommer vi att behöva offra för att få styr på landet.

Saudiarabiskt inflytande i moskéer gör i alla fall inget gott för Sverige!
Citera
2022-04-24, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Mitt förslag till dig är att anordna en demonstration utanför de partiers kansli som gick till val på att vara borgerliga, och gav bort makten till S och MP, och att du agerar i övrigt så att de åker ur riksdagen.

Tack för förslaget men jag avböjer ödmjukast.
Citera
2022-04-24, 12:30
Medlem
Citat:
Saudiarabiskt inflytande i moskéer gör i alla fall inget gott för Sverige!

Nej och det är en tydlig fråga för Säpo, regeringen och övriga befolkningen.
Citera
2022-04-24, 12:32
Medlem
Lee.Pines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Det är ändå rätt kul hur du missuppfattat allting. Det är populism att lägga ner kärnkraft och införa plastpåseskatt och höja pensioner. MP är Sveriges överlägset med populistiska parti följt av V och S.

SD är rimligen Sveriges minst populistiska parti, populism betyder att göra som folk vill och SD är det pati med förslag som mest skär sig med (vänster)folkviljan. Möjligen har MP rättmätigt passerat SD nu.

The force of being woke is the most easy path to walk. Nobody will blame you. So either you belongs to the cohort that belives that some kind of justice is promoting their life without considering the conicuenis of their philosphcal belives. People are in general simply afraid. So to connect to the issue at hand is exatcly the same as asking the question - is there a god out there? You can never prove it. So the left wingers will always go as inepts since they don't have the drive. Left or Right are just stupid words to distinguish cravers and producers.
-
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
När Ebba predikar sitt budskap väljer hon såklart att dra till med så starka kraftfulla ord som möjligt för att uppnå så mycket uppmärksamhet som möjligt.

Därför valde Ebba att upprepa (4ggr) att syftet var att döda polis mm.

Att de ville skada poliser mm fanns inte på kartan utan det var att döda som gällde (iallafall enligt Ebba Bluff).

Mao "visste" Ebba hur de tänkte. Har hon någon kontakt med någon allvetande varelse som kan ta sig in i andra människors medvetande? Skrämmande isåfall!

Sluta bagatellisera stenkastning. Du behöver inte dra på så stora växlar och förlöjliga henne. Hon vill dig väl, förstår du inte det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Man kan ha barnkörer och söndagsskolor för 20 åringar - precis som vi kan ha skäggbarn som väljer över gränserna..
Fast Svenska kyrkan styrs inte av Saudiarabien i alla fall!
Citera
2022-04-24, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Det har du helt rätt i!

Och så kommer jag ha tills snuthororna börjar göra sitt jobb då jag är av åsikten att polis är ett epitet som förtjänas, vilket den svenska snuthoramyndigheten har en lång, lång väg att vandra för att uppnå!

Helt rätt, polisen förtjänar ingen respekt förrän de skjuter för att döda i sådana här situationer.
Citera
2022-04-24, 12:39
Medlem
Citat:
Nej och det är en tydlig fråga för Säpo, regeringen och övriga befolkningen.

Ja det är inte klokt egentligen, vad trodde politikerna egentligen när "Saudiarabien är så snälla att dom vill bekosta moskéerna"??
Citera
2022-04-24, 12:44
Medlem
Citat:
Nej, du får kolla upp det där.
Läs demokrati som enskilt ämne. Sitt inte som den där klåparen som jag diskuterat med i 20 inlägg och hävda att demokrati är det ni läst i en SO bok ifrån årskurs 9. En bok som handlar om det svenska samhället och inte demokrati i sig.

Spring och fråga en professor!

Ingen person över dagisnivå tror att demokrati= lägga en lapp i en låda då och då. Då skulle det inte vara ett ämne som du säger då det inte skulle finnas något att avhandla. Men om du inte förstår det så fine, jag springer och talar med mina professorer istället som du föreslår i ditt inlägg.
Citera
2022-04-24, 12:46
Medlem
Citat:
Ja det är inte klokt egentligen, vad trodde politikerna egentligen när "Saudiarabien är så snälla att dom vill bekosta moskéerna"??

Dom är lata och snåla och såg sin chans att smita undan kostnaden. Samtidigt som det genererar lite ekonomisk stimuli. Och vi vet ju alla vad som är viktigast i det här landet. Jobbtillfällen. Man säljer till och med ut gruvor till utländska bolag bara för att sysselsätta 500-2000 personer. Det är samma med vår vattenkraft och skog. Befolkningen rånas och våldtas på alla plan. Men den dumma befolkningen dom fattar ingenting. Tvärtom så hyllar dom det som om det vore något gott. Dom fick ju trots allt ett jobb!

Jävla slav mentalitet.
Det är nästan så att jag hoppas att det här går åt helvete så folk kan få sitta där på trottoarkanten i sitt forna land medans det är någon annan som är herre i deras forna hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in