2022-04-24, 00:33
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Så fyra personer med vänsteråsikter är folket enligt dig?

Svagt.
Polisforskaren är en förbittrad gammal polis som aldrig fick jobben han sökte.
Citera
2022-04-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Vill hon skjuta sådana som Eskil oxå?

Vilken Eskil tänker du på?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Eskil_(helgon)
Citera
2022-04-24, 00:35
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Sig Sauer P226 som svensk polis använder rymmer 15 kulor per magasin, det skulle gå åt många magasin om det sköts på varenda idiot förra helgen. Jag har svårt att tro att en rimlig människa forcerar polis med draget vapen, som dessutom avfyrat det. Kravallerna uppstår och fortsätter eftersom konsekvenserna uteblir, men om polisen visar att man blir skjuten om man kastar sten så har jag svårt att se hur en större grupp skulle kunna springa mot skottlossning istället för ifrån. Möjligtvis att attacker på poliser skulle öka under normal patrullering för att visa sitt missnöje, men att "den galna mobben" skulle gå berzerk känns orimligt.

Vattenkanon är mer effektivt än vad man kan tro, speciellt när det är kyligt ute. Spreja ner människor och gör dom nedkylda, har man inte ombyte med sig så tröttnar man rätt fort när man börjar frysa
Mobben kanske kommer bättre förberedda till nästa gång - nu när dom vet att polisen kan skjuta skarpt, kanske har skottsäkra västar o sköldar o grejer med sej. Nån kan ha en puffra i bakfickan. Ja, vattenkanoner kan nog va bra i ett sånt läge. 15 skott är ju inte så dåligt då om man är träffsäker.
Citera
2022-04-24, 00:36
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Polisforskaren är en förbittrad gammal polis som aldrig fick jobben han sökte.

Fyra priviligierade sossesvin som enbart fått makt på grund av det röda rövslickeriet.
Citera
2022-04-24, 00:40
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Fyra priviligierade sossesvin som enbart fått makt på grund av det röda rövslickeriet.
Ja riktigt äckligt, anledningen till att dumvänstern försvarar dylikt beteende är att det är deras väljare som kaosar.
På så vis är partiet Nyans intressant, tar de fart så är det S som tappar väljare.
Citera
2022-04-24, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Ja riktigt äckligt, anledningen till att dumvänstern försvarar dylikt beteende är att det är deras väljare som kaosar.
På så vis är partiet Nyans intressant, tar de fart så är det S som tappar väljare.

Ja jag hoppas på det också. Det kommer bli så jävla spännande det här valet. Det mest spännande valet av dom alla tror jag.
Citera
2022-04-24, 00:57
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Ja jag hoppas på det också. Det kommer bli så jävla spännande det här valet. Det mest spännande valet av dom alla tror jag.

Önskar bara att man hade ett säkrare röstsystem, litar inte riktigt på dessa papperslappar som ska handräknas av sossar, kommunister och miljömuppar…
Citera
2022-04-24, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Hans namn är Jimmie "jag resonerar högt" Åkesson. Det är personer som inte resonerar som ska ut.

Det enda Jimmie kan resonera fram är vad andra gör för fel likt den populist han är. En person som omvandlar en miljödebatt till en invandringsfråga har inget i riksdagen att göra.
Citera
2022-04-24, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Japp, det var minst lika våldsamt som i Svärje.

Paris: https://www.youtube.com/watch?v=UmKgFXqk7yk

Aten: https://www.youtube.com/watch?v=ThYOK6suhUo

Varför skjuter inte polisen bara ihjäl demonstranterna? Varför?

Ebba kan exportera sin metod till andra länder om den är så jävla bra, om de vill ha den dvs.
Nej, det var inte lika våldsamt som här. Varför ljuger du?
Citera
2022-04-24, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavensDevils
Du inser inte att det ena är en konsekvens av det andra om stenkastarna finns i folksamlingen?
De skulle ju bara skjuta i benet på de som kastar sten. Varför förstår du inte skillnaden?
Senast redigerad av JeppeNil 2022-04-24 kl. 01:21.
Citera
2022-04-24, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
En person som omvandlar en miljödebatt till en invandringsfråga har inget i riksdagen att göra.
Samma torde gälla ett miljöparti som enbart fokuserar på att krama transvestiter och svartskallar istället för att göra något åt miljöproblemet.
Citera
2022-04-24, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nej du har svårt förstå text 😀 jag skrev att jag förstår det inte lätt använda sitt vapen som polis!!

Darför kan ni som så tuffa bli poliser och skjuta alla ni ser 😀 men precis ni kan inte ens läsa ordentligt 🤣
Varför skriver du "skjuta alla ni ser" istället för skjuta de som kastar stenar på poliser och bränner upp deras fordon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in