Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-23, 23:52
Bannlyst
Jag blir trakasserad av en moderator som jag ifrågasatte i PM och därefter har jag fått förolämpningar, hot osv samt blivit följd i trådar av denna personen. Vad ska man göra när medlemmen har makt (moderator) egentligen?
2022-04-23, 23:54
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PorkyPig
Jag blir trakasserad av en moderator som jag ifrågasatte i PM och därefter har jag fått förolämpningar, hot osv samt blivit följd i trådar av denna personen. Vad ska man göra när medlemmen har makt (moderator) egentligen?
Anmäl det till en annan moderator…
2022-04-23, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Anmäl det till en annan moderator…
Vet redan att inget händer + att då vet han det.
2022-04-24, 00:02
Medlem
Zilvios avatar
Citat:

Se: (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator.

Om du faktiskt har har blivit trakasserad och hotad på riktigt av en moderator så är nog kontakt med någon admin bästa tipset.

Ur den länkade faq:en ovan:
Det går också att vända sig direkt till en admin med klagomål. Admins hittar du i länken "Moderatorer" längst ner på sidan, till höger. I den länken finns alla moderatorer i bokstavsordning och sist även admins.
2022-04-24, 00:04
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Du kan rapportera aktuella PM, så får vi titta på saken.
När du har aktuellt PM öppet finns en rapportknapp nere till vänster.
2022-04-24, 00:09
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Ta en skärmdump då...
Om det stämmer så får du väl ta det med admin.
2022-04-24, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Se: (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator.

Om du faktiskt har har blivit trakasserad och hotad på riktigt av en moderator så är nog kontakt med någon admin bästa tipset.

Ur den länkade faq:en ovan:
Det går också att vända sig direkt till en admin med klagomål. Admins hittar du i länken "Moderatorer" längst ner på sidan, till höger. I den länken finns alla moderatorer i bokstavsordning och sist även admins.
Har blivit hånad av admin (FB) Bortgjord av admin så han delar med sig istället för att ta ansvar. Vill anmäla konversationen men då raderar han bara anmälningen och använder det mot mig?
2022-04-24, 02:48
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Har blivit hånad av admin (FB) Bortgjord av admin så han delar med sig istället för att ta ansvar. Vill anmäla konversationen men då raderar han bara anmälningen och använder det mot mig?

Snurrigt om man kollar länken. Du måste nog utveckla vad vad som hänt.
2022-04-24, 03:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Snurrigt om man kollar länken. Du måste nog utveckla vad vad som hänt.
Jag skrev fel i länken men jag blev offentligt förlöjligad och hånad av admin. Det är varför jag vill anmäla det till en opartisk moderator.
2022-04-24, 07:42
Bannlyst
Citat:
Jag skrev fel i länken men jag blev offentligt förlöjligad och hånad av admin. Det är varför jag vill anmäla det till en opartisk moderator.
Blev du kränkt så är det väldigt allvarligt. Polisanmäl?
2022-04-24, 08:49
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:

Men du är ju den konstigaste jävla sopan på hela FB så det är helt rätt att du behandlas som den dåre du är
2022-04-24, 10:22
Medlem
najass avatar
Den som ids får gärna läsa PM-konversationen jag haft med TS. Den är så lång så den går inte att posta vettigt i träd-form utan blir i rak kronologisk form, inlägg för inlägg. Del 1:

Citat:
Blev hånad av mods ordentligt och i pm och av admin. Hånar min intelligens. Fan ska jag skriva till om alla jag klagar till hånar mig? Kan ni säga det idag?
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Vad pratar du om och var blir du hånad och av vem?
Det för övrigt givetvis inte mot reglerna att håna någon för låg intelligens, vare sig det är mods eller andra FB:are som gör det.
mvh
najas
Citat:

Fattar det inte är mot reglerna men jag gjorde en tråd när jag klarade på en varning och blev hånad av och förnedrad av mods och admin. Sen blev jag förnedrad igen av moderatorn holmblom i pm.
Citat:

Jahapp, där ser man.
mvh
najas
Citat:

Är det ok??
Citat:

Förmodligen, men eftersom du inte presenterat några som helst indikation på var detta hände och vad hånet bestod av (t.ex. länkat till tråd eller liknande) så vet jag inte helt säkert.
mvh
najas
Citat:

Kan väl göra det sen men är det värt det eller säger du sieg heil på morgonen?
Citat:

Nä, du behöver inte bekymra dig. Kollade lite på dina inlägg och tänker inte engagera mig vidare över dina påståenden att du blir hånad för din låga intelligens.
Citat:
Shit asså MSM heter det, släthjärna. Blev helt förvirrad när jag såg din rubrik först.
Citat:
Så du är alltså för dum för att förstå att en fd statsminister har mer insikt i hur politik funkar än en random person?
Citat:
Man ska ändå ha tillräckligt med avstånd för att inte krocka ifall en idiot tar ett idiotiskt beslut. Om du inte förstår det så ska du lämna tillbaka ditt körkort.
Citat:
Vad fan snackar du om, din förvirrade jävla höna
Citat:
Det är för barnen, inte för att du ska få en föreställning att titta på din dumma fitta.
Det verkar som att du förtjänar det. Komma och gnälla över att du blir hånad när du själv postar ovanstående pubertalt skit är ju mest komiskt.
mvh
najas
Citat:
Så jag förtjänar att bli hånad för det? Det är pubertalt att säga att idioter är idioter menar du eller?
Citat:

Du kanske ska börja leva lite efter devisen; "behandla andra som du själv vill bli behandlad". Om du nu är så kränkt över att bli hånad alltså. Någon form av självbevarelsedrift bör väl finnas även hos sönder-curlade kränkhets-proffs. Eller?
mvh
najas
Citat:

Heilar du när du skiter på morgonen? Ja eller nej fråga, inte svårt eller är det det för någon som inte har något bakom kulisserna i skallbenet? 🤙🖕🧠💉

Orkar du inte svara nu för du kåtheilar till att förnedra mig som alla andra? Kan du förklara vad det är du tycker är roligt med att ta bort någons integritet och säkerhet genom att som mod till mig själv och andra på forumet?

Hahaha du kan inte släppa detta eller hur?
Citat:

Klippte in dina 3 senaste PM i ett. Du jobbar uppenbarligen stenhårt för att verkligen övertyga att ditt gnällande helt saknar substans och att du själv är helt renons på självinsikt och enbart en pubertal tramsröv. Efter att ha spammat PM så lyckas du alltså kväda ur dig nått om att jag inte kan släppa detta. Det är milt roande.
Du har uppenbarligen helt övergivit sakfrågan här då du inte visar tillstymmelse till intresse över att länka till trådar eller posta kopior på PM där du påstår dig blivit hånad. Gott så.
mvh
najas
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in