2022-04-23, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag gillar ditt tjat om förorten och att babbar måste hängas ut.

Bra att du sätter press på Dumpen, strider i suburbs är cool och med Joakim L i första attackstyrkan.

Har jag aldrig sagt.
Citera
2022-04-23, 23:29
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Ha ha, tror du Putte och Sara slinker in på något härbärge och frågar om de får värma en Billy's PanPizza i micron? De besöker nog dyra Sushi-barer och flådiga italienska restauranger när de passerar våra städer. Om det inte stämmer kan ju Sara fota deras luncher och lägga upp för att motbevisa.

Sedan är det inte jag som har påstått att Putte gillar kokain, det är dock ett flertal andra i tråden som hävdar det. Men jag vidhåller min magkänsla att de besöker dyra restauranger.

Märkligt att snöa in sig på vad för slags mat de äter när de jagar pedofiler. Vad är det som får dig att tänka på matkostnader i sammanhanget? Är du själv pedofil, eller MAP/hebefil, eller vad ni nu kan tänkas kalla er?
Citera
2022-04-23, 23:30
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Jajamän! Ska rekrytera honom till min scoutkår, behöver en assisterande ledare nämligen!
Kanske han kan spela banjo för dig tills du somnar?
Citera
2022-04-23, 23:32
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Märkligt att snöa in sig på vad för slags mat de äter när de jagar pedofiler. Vad är det som får dig att tänka på matkostnader i sammanhanget? Är du själv pedofil, eller MAP/hebefil, eller vad ni nu kan tänkas kalla er?

Vad jag är eller inte är är helt ointressant i sammanhanget, men du kan ju börja med att läsa några av mina tidigare inlägg istället för att jag ska behöva upprepa mig hela tiden. Men jag kan ju säga så mycket som att jag inte tänder på prepubertala pojkar eller flickor i alla fall.

Jag snöar inte in på vad de äter, men det var en som undrade hur mycket Patrik tjänade på sitt pedofiljagande, då bidrog jag med min spekulation (för det är ren spekulation) kring hur mycket pengar som går åt och vad som eventuellt blir över när omkostnaderna är betalda.

Diesel, käk, hotellövernattningar...det är klart att det går åt mycket cash i slutändan.
Citera
2022-04-23, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det där med "Rosengård" i podden fick jag inte heller ihop. Antar att det är Patrik som med dålig lokalkännedom blandar ihop med Jägersro Center? Det är ju trots allt bara ett (4 km långt) stenkast därifrån.

Eller så syftar de på den nya fiskaren som utger sig vara från Rosengård. Det låter ju djärvt.

Ja var så jäkla rörigt men om man ska försöka sig på en sammanfattning så får det bli: Rent skitsnack!
Citera
2022-04-23, 23:34
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Han fick chans att berätta själv, vilket han även gjorde. Dock samma tag som Sara tog kontakt med mig via FB, några dagar efter konfrontationen. Men videon låg redan uppe men jag hade inte sett den eftersom Jag kände inte ens till dumpen innan detta skedde.
Vet du om Dumpen kontaktat polisen innan videon/loggarna publicerades? Jag tänker med tanke på det innehåll som först fanns med och plockades bort först när identiteten blev känd.
Citera
2022-04-23, 23:35
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Vad jag är eller inte är är helt ointressant i sammanhanget, men du kan ju börja med att läsa några av mina tidigare inlägg istället för att jag ska behöva upprepa mig hela tiden. Men jag kan ju säga så mycket som att jag inte tänder på prepubertala pojkar eller flickor i alla fall.

Så 12-13-åringar. Då har man kommit in i puberteten. Pedofil med andra ord. Inte konstigt att du orerar om att donationer går till knark och dyra middagar.
Citera
2022-04-23, 23:37
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Så 12-13-åringar. Då har man kommit in i puberteten. Pedofil med andra ord. Inte konstigt att du orerar om att donationer går till knark och dyra middagar.

Blaha blaha. Det har jag inte sagt. Jag kanske helt enkelt inte ser någon anledning till varför jag ska redogöra för mina sexuella preferenser. Men jag kan berätta att min senaste flickvän var 34...det vill säga ett år yngre än jag själv.
Citera
2022-04-23, 23:40
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Det verkar väldigt bråttom för Dumpen att informera alla, nästan lite maniskt.

Men man kan ju tycka att Dumpen borde kontaktat Er innan de lägger ut videon. Eller varför inte- låta Ni som är anhöriga få bestämma om konfrontationen skall läggas ut.

Vad säger du om det?
Mjo. Dumpen tog kontakt med hans jobb typ innan mig som jag fatta det. Videon las ut på en måndag och jag blev kontaktad på onsdag em/ kväll via en vän förfrågan på FB från S, så jag skickade och frågade vem personen va och då ville hon att jag skulle ringa henne.

Tvivlar på att det finns många anhöriga som vill att en sån video kommer ut. Jag hade sagt nej alla gånger eftersom konsekvenserna av det drabbar våra barn. Jag blockade alla deras sociala medier i början.
Citera
2022-04-23, 23:43
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Vet du om Dumpen kontaktat polisen innan videon/loggarna publicerades? Jag tänker med tanke på det innehåll som först fanns med och plockades bort först när identiteten blev känd.
Jag vet inte. Tror polisen va informerad men minns inte helt hundra.
Citera
2022-04-23, 23:43
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja var så jäkla rörigt men om man ska försöka sig på en sammanfattning så får det bli: Rent skitsnack!
Ja, jag tror inte heller fiskerskan från Rosengård blir långlivad (eller om hon pensionerades efter två uthängningar). Många presumtiva gäddor anar nog trubbel när de läser det även om hon försöker kompensera genom att vara hästtjej och "gå till stallet". (Supermärklig kombination.)
Citera
2022-04-23, 23:44
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Blaha blaha. Det har jag inte sagt. Jag kanske helt enkelt inte ser någon anledning till varför jag ska redogöra för mina sexuella preferenser. Men jag kan berätta att min senaste flickvän var 34...det vill säga ett år yngre än jag själv.

Mannen, du skrev att du inte tänder på barn som inte är i puberteten. Du var specifik. Det innebär att barn som kommit in i puberteten är något som du tänder på. På Dumpen har vi sett att många har haft fruar, flickvänner, barnbarn etc men det har inte hindrat dem från att aktivt söka kontakt med barn.

Att du haft en 34-årig flickvän säger därmed inte ett smack. Att du däremot försöker smutskasta Dumpen, med spekulationer från ingenstans, tyder på att du inte har rent mjöl i din pedofilpåse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in