Citat:
Ursprungligen postat av
StarkMark
Känns spontant som att du är en av "gäddorna" som försöker smutskasta Dumpens goda gärning. Förstår inte alls varför du spekulerar i att de skulle äta dyr mat, att Patrik skulle spendera donationer till Dumpen på kokain.
Termen för det du gör heter "bad jacketing" på engelska. En klassisk psy-opstrategi.
All heder till Patrik och Sara!
Ha ha, tror du Putte och Sara slinker in på något härbärge och frågar om de får värma en Billy's PanPizza i micron? De besöker nog dyra Sushi-barer och flådiga italienska restauranger när de passerar våra städer. Om det inte stämmer kan ju Sara fota deras luncher och lägga upp för att motbevisa.
Sedan är det inte jag som har påstått att Putte gillar kokain, det är dock ett flertal andra i tråden som hävdar det. Men jag vidhåller min magkänsla att de besöker dyra restauranger.
EDIT: Sedan får vi ju inte glömma hotellövernattningar. De åker ju knappast hem för att sova varje natt när de är ute och turnerar, och jag tror inte att de sover i bilen. Och hotellnätter blir snabbt dyrt om man är ute några dagar, även om man inte bor på Hilton.