2022-04-23, 09:26
Medlem
orrecrists avatar
Sjukt om någon av dom fyra vinner Robinson som varit där 20 dagar mindre.. knappt värdig vinnare..
2022-04-23, 09:29
Medlem
Tror det skulle bli bättre TV om de fick mer sömn. Vettigare samtal och kommentarer, smartare intriger och tävlingar där de överraskar positivt istället för att uppfattas som zombies ibland.

Är Elin den snyggaste kvinnliga deltagaren sedan Emma Andersson?
2022-04-23, 09:47
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av re1Y
Tror det skulle bli bättre TV om de fick mer sömn. Vettigare samtal och kommentarer, smartare intriger och tävlingar där de överraskar positivt istället för att uppfattas som zombies ibland.

Är Elin den snyggaste kvinnliga deltagaren sedan Emma Andersson?

Objektivt snyggast var nog Nicoline som var med för några år sedan. Däremot kändes Emma sexigare på något sätt. Tycker Joel från i år är jäkligt snygg oxå.
2022-04-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Har noll betydelse i sammanhanget. Bara för folk inte streamar så rättfärdigar det inte att man ska slarva med klippningen. Sen sa jag knappast att "alla" streamar.

Mitt svar var främst angående nedan, 18% av tittarna kan inte anses vara "de flesta"

Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
när man vet att de flesta säkert streamar även om man kollar "live".
2022-04-23, 13:44
Medlem
CS128s avatar
Jag kikade på TV4 Play och ser att till och med Torsdag den 21 April har det sänts 25 avsnitt av Robinson och 21 avsnitt av Gränslandet.

Är det någon som har kläm på hur många avsnitt det brukar vara av vardera innan det blir sammanslagning? När det blir sammanslagning upphör väl Gränslandet också?
2022-04-23, 14:33
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag kikade på TV4 Play och ser att till och med Torsdag den 21 April har det sänts 25 avsnitt av Robinson och 21 avsnitt av Gränslandet.

Är det någon som har kläm på hur många avsnitt det brukar vara av vardera innan det blir sammanslagning? När det blir sammanslagning upphör väl Gränslandet också?

Runt avsnitt 28-29 brukar det nalkas sammanslagning
2022-04-23, 16:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Runt avsnitt 28-29 brukar det nalkas sammanslagning
Så typ onsdag nästa vecka då om vi skippar gränslandet?
2022-04-23, 16:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Ja det måste det nog bli på ett ungefär
2022-04-23, 16:54
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Mjöligt, men känns som de kommer skjuta upp sammanslagningen lite. Konstigt om det totalt bara blir två tävlingar i de nya konstellationerna. Känns på sätt och vis som att det är nu Robinson börjat på riktigt - två kompletta lag mot varandra.
2022-04-23, 16:56
Medlem
Sammanslagning kanske om en vecka.
2022-04-23, 19:32
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Objektivt snyggast var nog Nicoline som var med för några år sedan. Däremot kändes Emma sexigare på något sätt. Tycker Joel från i år är jäkligt snygg oxå.

Förra årets Tova-Sophia var oxå sexig & snygg på ett mer förbjudet sätt, en slags omoralisk teaser. Tråkigt att hennes resa slutade så plötsligt.

Hon var en sann survivor som utnyttjade situationen, i sann robinson crusoe anda.

Joel är en skör & ngt naiv soyboy, that's for sure. Men jag ömmar för honom & ser honom som en värdig vinnare. Snygg vet jag inte men väldigt skön snubbe som går sin egen väg.

Joel for Win! 💗
2022-04-23, 20:10
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Roxana är väl den snyggaste ever, Dr Åsa var inte så pjåkig hon heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in