2022-03-30, 20:09
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appar
Vem blir vinnare nu? När kocken torskade.
Man blev verkligen paff då han var en av favoriterna. Tänk så fel man har när man suttit och hejat på en knarkare.
Denna säsongen är väldigt ovisst och jag vet inte vem jag hejar på egentligen
2022-03-30, 20:16
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appar
Vem blir vinnare nu? När kocken torskade.

Per känns vettigast av de som är kvar. Men i vanlig ordning ska väl alla muskelpaket röstas ut vid sammanslagning, detta trots att tävlingar aldrig går ut på råstyrka. Så hans chanser att vinna blir nog inte speciellt stora.
2022-03-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Man blev verkligen paff då han var en av favoriterna. Tänk så fel man har när man suttit och hejat på en knarkare.
Denna säsongen är väldigt ovisst och jag vet inte vem jag hejar på egentligen

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Per känns vettigast av de som är kvar. Men i vanlig ordning ska väl alla muskelpaket röstas ut vid sammanslagning, detta trots att tävlingar aldrig går ut på råstyrka. Så hans chanser att vinna blir nog inte speciellt stora.

Kanske blir dött lopp i år (oavgjort) eller en brud som är bara jobbig.
2022-03-30, 20:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Nej jag skämtar inte. Tråden fylls ju med en massa spoilerknappar som jag inte vill se. Jag vill ha en tråd med en intressant diskussion och roliga/trevliga inlägg. Jag vill påvisa att det finns en egen tråd där man inte behöver använda spoilerfunktionen.

Så roligt - äntligen någon som tycker som jag Själv är jag nog ansedd som Scapegoat här i tråden och alltför korrekt (typ PK) men då får vi väl tillsammans försöka få till det i tråden
2022-03-30, 20:43
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Är inte intresserad av någon men Per Grape är mest attraktiv i årets Robinson. Manlig och verkar sympatisk. Men sådana som han, dvs individer med muskler, brukar tyvärr bli

Jaså? Cymbalen tycker om Per. Han kommer inte långt, det är jag säker på.
2022-03-30, 20:54
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Så det står i domen att han blev kallad till förhör under inspelningen av Robinson? Kan du presentera den? För du har väl läst den?
2022-03-30, 20:54
Medlem
Är stolt över Hayes, som gör det ärofyllda och står för sitt ord. Robinson är ett spel, man kan tycka vad man vill om att luras osv. Mattias gamblade på att Hayes skulle välja Tornet, men Hayes var under ingen obligation att göra det. Jag hade godtagit hans beslut att välja dödsdansen, även om det vore fulspel - det är Robinson trots allt. Ändå är han the bigger man och följer sitt samvete, och lägger sig mot Mattias. Blev själv rörd, Hayes har verkligen ett stort hjärta. Mycket fint att se.

Sedan tror jag att Anders överraskning imorgon kommer vara större än vi anar. Det har skett en del avhopp i Robinson, och det förstör för produktionen. Jag tror Gränslandet agerar som en buffert mot oförutsedda avhopp, så jag hade inte blivit förvånad om allihop fick komma in i Robinson, faktiskt. Som jag läste någon säga nyss så vet vi alla hur utsatta de som kommer utifrån är, de blir typ utröstade direkt. Att två gränsländare får joina varje lag skulle ge dem bättre odds att få stanna kvar. Men det är nog mest bara vad jag önskar.. Vill sååå gärna att Hayes ska komma in imorgon!
Senast redigerad av Porkster 2022-03-30 kl. 21:08.
2022-03-30, 21:07
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Gränslandet idag onsdag spoilers, samt vanliga Robinson också:

Du behöver inte använda spoliertagg när det sänts på gammel tv.
2022-03-30, 21:09
Medlem
Ok!
2022-03-30, 21:12
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Kz9Oo4/daniel-granlund-lamnade-robinson-atalad-och-domd-for-narkotikabrott

Om Daniel Granlund.
Under vilken tid var inspelningen av Robinsson? Han dömdes i november. Åtalet visste han ju om skulle komma så jag tror inte han lämnade Robinson med annat än att rättegången kom att hållas så att den krockade med hans medverkan i Robinson. Av den anledningen kan han ha varit tvungen att lämna. Inte för att förhöras. Det var ju avklarat vid gripandet då han erkände allt. Dock är tidpunkten mitt i natten och utan att ta farväl av resten av deltagarna mycket märklig såtillvida han inte blev påkommen med att använda.
2022-03-30, 21:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Så det står i domen att han blev kallad till förhör under inspelningen av Robinson? Kan du presentera den? För du har väl läst den?

Nej jag tänker inte presentera FUP här. Varför? För att tråden här ska handla om Robinson - INTE om vad deltagarna har gjort för brottsliga saker. Det som de har gjort privat har inte i denna tråden att göra anser jag. Det kanske du ska ta med moderatorn för tråden vad denna tråd ska avhandla?!
2022-03-30, 21:19
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nej jag tänker inte presentera FUP här. Varför? För att tråden här ska handla om Robinson - INTE om vad deltagarna har gjort för brottsliga saker. Det som de har gjort privat har inte i denna tråden att göra anser jag. Det kanske du ska ta med moderatorn för tråden vad denna tråd ska avhandla?!
FUP är ju inte domen fast visst är det relevant att diskutera deltagarna och hur de agerat och även varför de lämnar tävlingen och det var just du som drog upp domen som du refererade till fastän du måhända menade FUP:en du nu omnämner.
Senast redigerad av kubun 2022-03-30 kl. 21:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in