2022-04-18, 11:27
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hoppla, ja det vore vanskligt att doppa i surkålen om Steffe var vid liv...
Men geokontot, antar jag att HD ser till, de delade ju sina minnen och dagbok...👀
Undrar om nya snubben sover med ett öga öppet?

Lol, i framtiden kanske någon skriver ett hederligt gammalt lustspel byggt på händelserna.... Prästen, bocken och häxan
Citera
2022-04-18, 19:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Han är nog död på riktigt, för annars ligger Kolbäcksnubben teamreadd*g illa till efter att ha gått en runda på Stockbäcksängen i helgen. Påskfira på landet med Hax ensamma eller med blivande svärföräldrar?

En fråga är vem som loggar i på Steffes geokonto lite då och då. En död kan ju inte logga in liksom. Kanske det är Hax som är inne och rotar idéer till sitt event nästa lördag (23/4 kl 10-11) vid Svampen då hon ska släppa en serie cacher. Röda hunden "Kommer såklart" vara med.
Minns att de tog cacher ihop i februari, var sen på samma ställe om man jämförde bilder i galleriet, men fotade inte varann.

Herr Rubella borde nog ta sig en funderare kring hur hon bytt säng som både gift och skild under falsk flagg. Med ett mord i centrum.
Citera
2022-04-23, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Minns att de tog cacher ihop i februari, var sen på samma ställe om man jämförde bilder i galleriet, men fotade inte varann.

Herr Rubella borde nog ta sig en funderare kring hur hon bytt säng som både gift och skild under falsk flagg. Med ett mord i centrum.

Jag fattar inte hur det står till i folks huvuden, men Hax fick med sig många på sitt svampevent. Bl a en nyreggad på geosidan som heter Citronblomm*06
Citera
2022-04-23, 14:26
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Jag fattar inte hur det står till i folks huvuden, men Hax fick med sig många på sitt svampevent. Bl a en nyreggad på geosidan som heter Citronblomm*06

Oj!
Kan det vara en dotter?
Citera
2022-04-28, 17:10
Medlem
SloppySecondss avatar
Tänker direkt på Hanna när jag ser detta:
https://www.youtube.com/watch?v=w5yTT6GpFQ4
Hon har ju två fantastiska barn .. men ingen man, kanske genomgår en kris i livet.
Kanske..., kanske inte.

Ber verkligen om ursäkt om det var onödigt kul.

Hanna
Citera
2022-04-29, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Oj!
Kan det vara en dotter?

Nicket kan ju härröra till Hax yngsta då det slutar med 06 och är året då Bubbl*s/Wilm* föddes. Nu är hon stor och vill ha ett nytt nick? Kanske mamma har ett finger med i valet av nick?

Geokontot (Gift member) Citronblomm*06 skapades ett par dgr innan svampeventet den 22a april.
Den som loggar kan tydligen skriva loggar utan att logga in på kontot eftersom 13 logg för Find finns i dagsläget, men ingen har någonsin loggat in på kontot.

Kanske Hax skött om saken och tycker det är bekvämt med återanvändning av samma nick i flera forum? Hon ter sig som kylig, men vi vet sen tidigare att skriva texter om långa kramkalas och kära återseenden är något som Hax gillar att skriva.

Jag tycker texten från eventet ser ut att vara en typical Hax-logg, men kanske dottern skriver liknande?

Logg Citronblomm*06:

4/23/2022

Så roligt att se så många som kom! Vi är så är stolta och glada över denna tillställning efter alla dessa år. Så många som kom och det blev kramkalas som aldrig ville ta slut.

Tack alla! 😃😃💕💕
Citera
2022-04-29, 11:09
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Nicket kan ju härröra till Hax yngsta då det slutar med 06 och är året då Bubbl*s/Wilm* föddes. Nu är hon stor och vill ha ett nytt nick? Kanske mamma har ett finger med i valet av nick?

Geokontot (Gift member) Citronblomm*06 skapades ett par dgr innan svampeventet den 22a april.
Den som loggar kan tydligen skriva loggar utan att logga in på kontot eftersom 13 logg för Find finns i dagsläget, men ingen har någonsin loggat in på kontot.

Kanske Hax skött om saken och tycker det är bekvämt med återanvändning av samma nick i flera forum? Hon ter sig som kylig, men vi vet sen tidigare att skriva texter om långa kramkalas och kära återseenden är något som Hax gillar att skriva.

Jag tycker texten från eventet ser ut att vara en typical Hax-logg, men kanske dottern skriver liknande?

Logg Citronblomm*06:

4/23/2022

Så roligt att se så många som kom! Vi är så är stolta och glada över denna tillställning efter alla dessa år. Så många som kom och det blev kramkalas som aldrig ville ta slut.

Tack alla! 😃😃💕💕

Ja, nåt lurt känns det som. Kanske helt enkelt ett sätt att få eventet att verka mer välbesökt än det var.
Eller nåt.
Litar i vart fall inte på HD för fem öre.
Citera
2022-04-29, 11:15
Avslutad
Citat:

Logg Citronblomm*06:

4/23/2022

Tack alla! 😃😃💕💕
Jag tror inte att det där är komponerat av yngsta dottern.
Det är nog haxan som fipplar med inloggningar lite här och där. Steffe verkar ju logga in med jämna mellanrum...
Finns folketorpburkarna kvar? Som jag absolut inte tror är skapade av ägarna...utan fiffiga Steffe, som tyvärr avled under lika mystiska omständigheter som de vita tigrarna på Eskilstuna djurpark...
Citera
2022-04-29, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Ja, nåt lurt känns det som. Kanske helt enkelt ett sätt att få eventet att verka mer välbesökt än det var.
Eller nåt.
Litar i vart fall inte på HD för fem öre.
Kramgoa bullmamman Hanna, som erövrat tronen i cykelsexmördarbubbelkoppshuset i Nya Hjärsta.
Snuvat ungarna på sitt arv, fifflat med "skulder" från Steffe till sig själv och hur var det nu med de bristande mångmiljoneventredovisningarna gällande #Geotourheartofswedennågonmåstedö?
Citera
2022-04-29, 11:38
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kramgoa bullmamman Hanna, som erövrat tronen i cykelsexmördarbubbelkoppshuset i Nya Hjärsta.
Snuvat ungarna på sitt arv, fifflat med "skulder" från Steffe till sig själv och hur var det nu med de bristande mångmiljoneventredovisningarna gällande #Geotourheartofswedennågonmåstedö?

Detta är väldigt intressant.. varför måste någon dö.. vad är det som måste döljas ?
Stefan låtsas dö för Hanna har svår autism och ska förstå att han egentligen inte vill ha med henne att göra och att det är slut ?
Citera
2022-05-01, 15:30
Medlem
SloppySecondss avatar
För att jag själv ska förstå så skillnaden på personer som Hanna och Stefan är att de härmar känslor istället för att ha "dom"-kraft ?

Alltså "Wizard-feelings"..
Går det att tycka om en person som emulerar känslor ? (non true feelings).
Stefan Davidsson älskade nog sin mamma Lena, kanske var fake vad vet jag.

Kanske emulerade han döden också
Citera
2022-05-01, 15:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
För att jag själv ska förstå så skillnaden på personer som Hanna och Stefan är att de härmar känslor istället för att ha "dom"-kraft ?

Alltså "Wizard-feelings"..
Går det att tycka om en person som emulerar känslor ? (non true feelings).
Stefan Davidsson älskade nog sin mamma Lena, kanske var fake vad vet jag.

Kanske emulerade han döden också
Stefan älskade nog inte någon annan än sig själv, knappt ens det.
Då blir det väldigt svårt att kunna älska någon annan.
Det var yta och fasad som räknades.
Företaget Familjen, det var vuxenpoäng, egentligen bara mest till besvär.
Att bli ifrågasatt och emotsagd, var lite jobbigt för Steffe.
Hur HD hanterar det hela, så tror jag att hon lämpat över ansvaret på sina föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in