2022-04-23, 13:29
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Och om muslimerna plockar fram sina puffror och ger moteld? Ska man kalla in militären då kanske?

Om det behövs, självklart.
.
Citera
2022-04-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Varför har vi inte hundra döda politiker än?

Minst! Av 349 borde majoriteten bort! (var är Kristian Tyrann?)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Hur fan du kan sympatisera med apor som våldför sig på de som tagit på sig uppdraget att skydda samhället övergår mitt fucking förstånd.

Detta är ett OACCEPTABELT beteende, det spelar ingen roll hur kränkt en människa blir, dessa djur kastade sten för att döda.
Gå tillbaka läs igen så förstår du att jag pratar om polisen och hur det känns skjuta nån osv 😔
Citera
Medlem
Beta-Bums avatar
Jag är helt för att det skulle skjutits skarpt. Hålspets. (Ja. Hålspets stannar i det man skjuter på Det vill säga att en förlupen kula skadar/dödar inte andra eventuellt oskyldiga bakom/i närheten av målet)
Jag skulle till och med säga att man skulle satt in militären. Det var en attack mot samhället, och det är militärens uppgift att återta ett ockuperat område med dödligt våld om så krävts. Inte polisens uppgift.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
I Norrköping och Linköping fanns många lägenhetsfönster där han skull skrika. Hade de dessutom skjutit i luften hade många lägenheter träffats.
Ja, man kan givetvis inte skjuta i luften i det läget. Men det är en annan fråga, som inte jag har talat om.
Citera
2022-04-23, 13:31
Medlem
Overminds avatar
Ja du Ebba..... Vattenkanoner och gummikulor och tårgas räcker gott och väl.
Citera
2022-04-23, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Nu är ju inte Paludan satir utan endast en tafflig provokatör.
Satiren består väl mest i att han som en övermänniska ser ut som en jäst sill.
Satir i övrigt ska naturligtvis få, och måste finnas och den måste få svinga åt alla håll...
Instämmer i din beskrivning av Paludans retorik.
Men du blandar bort korten - om satiren är slagkraftig och vass borde det väl utmana islamisterna ännu mer än en sjavig gaphals. Ska satir om religion som rondellhundar och Life of Brian tillåtas? Var går gränsen?
Citera
2022-04-23, 13:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Så den är en annan än stormingen av Capitoleum?
Ska jag tolka det som att om en högervriden folkhop stormade Riksdagen så ska polisen förhålla sig passiv medans frustrerade invandrare i en förort ska skjutas?
Det var ingen som kastade sten & brandbomber på polisen när gjorde gjorde olaga intrång på Capitolium.
Varför tjatar du om USA hela tiden. Vi pratar om händelser i Sverige.

Att låta stenkastare överleva är ett brott mot darwinismen.
Citera
2022-04-23, 13:34
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Hade det stoppat de våldsamma upploppen om han inte hade fått ha megafon, tror du?
Ingen hade hört att Mohammeds mor, var en hemsk hora. Vilket gjort att ilskan lägre, så vem vet.
Citera
2022-04-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Ja du Ebba..... Vattenkanoner och gummikulor och tårgas räcker gott och väl.

Det vet inte du.
Citera
2022-04-23, 13:36
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Hur vet du det? Hundra poliser blev skadade.

Hjärnskador, ”inte allvarligt skadade”. Lol.

Media har rapporterat att ingen hade livshotande skador.

Av de hundra skadade poliserna behövde endast några få ens sjukvård.
Citera
2022-04-23, 13:37
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveGigantenJobs
NIX!

Problemet är att PK media och politiker inte ens vågar debattera problemen kring Islam. Det ENDA man vågar kritisera är ISIS - vilket är toppen av det onda men det finns så mycket mer. Iran & Irak med flera stressar svenska regeringen till vansinne...

Kortfattat; man borde totalförbjuda Islam och Koranen på samma sätta som man gjorde efter andra världskriget med Nazismen och Mein Kamp. (kuriosa; Koranen och de två andra muslimska skrifterna bedöms vara mer antisemitiska än Mein Kamp)

Det borde vara totalförbjudet att dra barn religion dvs falska och farliga teorier.

Religionsfrihet = frihet från religion! (tänk hur mycket denna skit har och fortfarande förstör världen - enligt vissa bedömare är tom Ukraina kriget styrt av den Ortodoxa kyrkan som Putin dyrkar...)

Nu var du väl ändå lite snål när du citerade?
Citat:
Paludans eldande var jäkligt onödigt, men nu har ju inte han agerat våldsamt mot någon.
Med facit i hand är det kanske ändå en välgärning att han lockat ut monstret ur grottan, så att monstret får visa sitt rätta ansikte... Och vi fått se vad som väntar oss i framtiden om ingen sätter ner foten och åtgärdar en del av dom problem vi har i samhället.

Skrev jag faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in