2022-04-22, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
Om du tittar på den bilden så ser du att kaklet slutar mot en vit ”balk”. Bilden med blusen har ”kakel mot kakel”

Kolla 19e bilden så ser du eluttaget. Det är 100% hos Linn bilden med blusen är tagen.
Citera
2022-04-22, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Kolla 19e bilden så ser du eluttaget. Det är 100% hos Linn bilden med blusen är tagen.

Klickad fram dit nu. Bilderna måste läggas upp spegelvända ibland? För annars stämmer inte de andra bilderna från samma badrum
Citera
2022-04-22, 17:31
Medlem
Har han shorts eller kallingar? Haha. Han verkar inte vilja pussas. Samma när dom håller hand så verkar han inte vilja.
Citera
2022-04-22, 17:36
Medlem
Den här tråden är rätt sjuk faktiskt. Å ena sidan hatas det till höger och vänster. Å andra sidan så har några här till och med koll på var Linns ”lampknapp” på toaletten sitter. Ni är riktiga fans alltså… shit

Kul för Linn att hon fick en unge. Ska bli spännande att se hur länge hon och Simon håller ihop nu…
Citera
2022-04-22, 17:38
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
Om du tittar på den bilden så ser du att kaklet slutar mot en vit ”balk”. Bilden med blusen har ”kakel mot kakel”

Du är medveten om att de har två speglar på toaletten va? Den från idag är tagen snett från dörren, den gamla är tagen rakt fram från dörren. Släpp detta nu, jag kan med säkerhet säga att det ÄR hemma hos henne.
Citera
2022-04-22, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttRiktigtTroll
Den här tråden är rätt sjuk faktiskt. Å ena sidan hatas det till höger och vänster. Å andra sidan så har några här till och med koll på var Linns ”lampknapp” på toaletten sitter. Ni är riktiga fans alltså… shit

Kul för Linn att hon fick en unge. Ska bli spännande att se hur länge hon och Simon håller ihop nu…

Nu hade jag ju uppenbarligen fel (pga vissa bilder publiceras spegelvända). Men generellt tar det två sekunder att kolla upp saker gällande Linn. Lampknappen på fel sida ser man på 5 sekunder på hennes insta. Men som sagt. Uppenbarligen var det fel denna gång.
Citera
2022-04-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Du är medveten om att de har två speglar på toaletten va? Den från idag är tagen snett från dörren, den gamla är tagen rakt fram från dörren. Släpp detta nu, jag kan med säkerhet säga att det ÄR hemma hos henne.

Du ser att en person redan upplyst mig med en bild? Och nej. Att hon har två speglar hade jag faktiskt inte koll på
Citera
2022-04-22, 17:47
Medlem
Åh nej Linn hann inte klä på alla polarn o pyret pyjamas 😂 så Simme fick köra i kalsonger !!
Citera
2022-04-22, 18:05
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Åh nej Linn hann inte klä på alla polarn o pyret pyjamas 😂 så Simme fick köra i kalsonger !!

Haha tänkte också varför har han bara kalsonger på sig, var det så svettigt. Men är säkert som du säger.

-Skynda dig nu Simon på med pyjamasen, hon kommer nuuuuu! Dumma jävel du hann inte, jaja vi tar kortet ändå.
Citera
2022-04-22, 18:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Haha ja hellre att han får gå i kallingar hellre än omatchade outfit
Citera
2022-04-22, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha tänkte också varför har han bara kalsonger på sig, var det så svettigt. Men är säkert som du säger.

-Skynda dig nu Simon på med pyjamasen, hon kommer nuuuuu! Dumma jävel du hann inte, jaja vi tar kortet ändå.

Alltså helt ärligt så kan det nog vara läge att klä av sig på usö.
Min erfarenhet i februari var svinvarmt. Vi höll på att koka bort.
Nu ligger dessutom solen på och värmer rejält dessutom, så där kan man nog absolut bli svettig
Citera
2022-04-22, 18:32
Medlem
Undrar hur snabbt hon ska till fotografen nu 😲☺️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här