Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
Haha tänkte också varför har han bara kalsonger på sig, var det så svettigt. Men är säkert som du säger.
-Skynda dig nu Simon på med pyjamasen, hon kommer nuuuuu! Dumma jävel du hann inte, jaja vi tar kortet ändå.
Alltså helt ärligt så kan det nog vara läge att klä av sig på usö.
Min erfarenhet i februari var svinvarmt. Vi höll på att koka bort.
Nu ligger dessutom solen på och värmer rejält dessutom, så där kan man nog absolut bli svettig