2022-03-22, 18:38
Medlem
Från senaste vloggen:
"Dagen har gått i ett."

Jomen välkommen till vilken random, arbetande människa som helst.. 🙄 Och då kan majoriteten av oss inte besiktiga bilen eller handla på vår arbetstid.. 😴
Citera
2022-03-22, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Oj ! Är hon fortfarande ihop med denna kille 😳 trodde ärligt att även han tagit sitt pick och pack och dragit . Vem skaffar barn m tre olika killar då rätt på varandra ? Jo en som är desperat att försöka låsa grabbarna till hennes perfektafsmiljcirkus …
Till hösten är hon själv igen och på jakt efter en ny pappa 👌
Simon har nog inget emot att bo i Linns radhus. Han hade nog sin egen agenda när han blev tillsammans med henne...
Citera
2022-03-22, 18:44
Medlem
Citat:
Fast hur vet du och kommunen hur mycket du ska betala ? Jo det räknar kommunen ut genom att du /sambo eller som enastående hur mycket du tjänar ! Tjänar du / ni dåligt lägre taxa , högre inkomst Max taxa . Förut betalade man en viss procent av vad man tjänade och jag och min sambo betalade över 3000 i månaden för två barn . Sedan kom nästa ” kull och då fanns det ett ” tak … tur nog

Anges ingen inkomst så betalas maxtaxa. Så inte svårt för kommunen att veta vad de skall ta betalt. Och heller inte för föräldern som väljer att inte ange en inkomst, för då blir det maxtaxa
Citera
2022-03-22, 19:34
Medlem
Nej men fy satan vilken ful bild hon laddade upp. Nej fy förlåt vad elak jag känner mig nu. Men åker hon hela den vägen och betalar pengar för att få en bild hon lika gärna kunde tagit hemma. Och va fan? Simme? Steppa upp lite i din princessas värld. T-shirt och barfota? När prinsessorna när klänningar. Ha ha ha ha!

Btw: jag träffade min sambo när hennes dotter var 4 år gammal. Jag fick inte vara med på familjebild på 2 år. Innan hon vad 100% säker på oss.. jag fick inte träffa sonen dom första 8 månaderna. Vilket kah respekterade. Det här spektaklet är för roande. Men också otroligt sorgligt för barnens skull
Citera
2022-03-22, 20:42
Medlem
Citat:
Visst kan man skaffa barn Direkt ! Men i denna människas värld så är det tredje ggr och gör om samma sak ??Man tycker hon borde lärt sig av sina misstag och dessa menar jag att i hennes rosa fluffvärld så är det familj barn giftemål = ett evigt lyckligt äktenskap och liv !! Precis som om varje gång tror att men nu händer det 😂😂😂 är övertygad om att de två sista barnen inte var planerade … enligt killarna

Det tror jag också! Eller är typ säker. Gabbe hade inte velat prata med henne efter hon berättade hon var gravid. Och Simon sa i en live i juli (?) att han inte vill ha barn på flera år.
Citera
2022-03-22, 21:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Nej men fy satan vilken ful bild hon laddade upp. Nej fy förlåt vad elak jag känner mig nu. Men åker hon hela den vägen och betalar pengar för att få en bild hon lika gärna kunde tagit hemma. Och va fan? Simme? Steppa upp lite i din princessas värld. T-shirt och barfota? När prinsessorna när klänningar. Ha ha ha ha!

Btw: jag träffade min sambo när hennes dotter var 4 år gammal. Jag fick inte vara med på familjebild på 2 år. Innan hon vad 100% säker på oss.. jag fick inte träffa sonen dom första 8 månaderna. Vilket kah respekterade. Det här spektaklet är för roande. Men också otroligt sorgligt för barnens skull
Vafan? Hur ser han ut? Man tycker Linn borde ha sagt åt honom att ta på sig något finare samt ett par sockor. Barfota liksom!
Citera
2022-03-22, 21:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame

Så tydligt också att hon läser här och lägger upp dessa "kärleksfulla" bilder för att visa hur mycket de älskar varandra. Familjebilden och den då Simon står och håller om henne bakifrån ser så sjukt tillgjorda och arrangerade ut. Visst familjefotot är ju menat som det då det är hos en fotograf men dock vansinnigt fult, vad är det för jävla klänning hon har på sig och varför kunde inte han klä upp sig lite. Tanken från henne är säkert att de ska se naturliga ut men det hela ser förjävligt ut.

Hon själv kan ju heller inte ta en enda bild på de två, barnen eller allihopa utan att det ser arrangerat ut. Ingen av hennes bilder känns naturlig och som att det är taget just i stunden.
Citera
2022-03-22, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Så tydligt också att hon läser här och lägger upp dessa "kärleksfulla" bilder för att visa hur mycket de älskar varandra. Familjebilden och den då Simon står och håller om henne bakifrån ser så sjukt tillgjorda och arrangerade ut. Visst familjefotot är ju menat som det då det är hos en fotograf men dock vansinnigt fult, vad är det för jävla klänning hon har på sig och varför kunde inte han klä upp sig lite. Tanken från henne är säkert att de ska se naturliga ut men det hela ser förjävligt ut.

Hon själv kan ju heller inte ta en enda bild på de två, barnen eller allihopa utan att det ser arrangerat ut. Ingen av hennes bilder känns naturlig och som att det är taget just i stunden.

alltid tänkt på att hon verkligen har 0 talang för att vara influencer. Dåliga bilder, låg kvalitet på youtube. Utan barnen hade hon varit körd
Citera
2022-03-22, 22:18
Medlem
Jag tycker bebisbilderna som den fotografen tar är creapy.. Men är sådana tillgjorda och märkliga bilder som Linn gillar.

Klänningen är fotografens såg en annan tjej nära den.
Citera
2022-03-22, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
alltid tänkt på att hon verkligen har 0 talang för att vara influencer. Dåliga bilder, låg kvalitet på youtube. Utan barnen hade hon varit körd
Inte tala om hennes blogg. Lite kul att hon i senaste vloggen sa att hon lagt timmar på att uppdatera bloggen. Med tanke på kvalitén så känns det som något hon har hafsat ihop.
Citera
2022-03-22, 23:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022

Eller hur, bloggen, youtubekanalen och ig kontot är så jävla ointressanta att man somnar. När hon har frågestunder är det bara enbart sjukt ointressanta frågor som hon påstår att hon får jätteofta. Bilderna saknar som sagt verklig inlevelse och hon tar exakt samma bilder hela tiden. Kollar man hur många följare hon har på ig, tuben och på bloggen är det förhållandevis få kommentarer och de kommentarer som finns är "åh finaste", "gulliga ni", "bara strålar kärlek om er" och liknade. Tror hon att hon kommer kunna försörja sig detta allt för länge till? Vad har hon tänkt med sin floristutbildning? Hon vill ju leva lyxliv och strosa omkring med sitt löshår, lösnaglar, lösögonfransar och tonvis med smink.
Citera
2022-03-23, 08:20
Medlem
På senaste frågestunden skrev någon "äktenskapstycke på er!" till Linn och Simon. Jag har aldrig ens hört det ordet förrän Linn skrev det nån gång, och då påstod hon själv att hon aldrig hört orden innan förrän någon sa det till henne och Simon (dock sa hon samma sak om Gabbe, att någon sagt att de hade äktenskapstycke). Därför tror jag faktiskt att hon skrev den "frågan" till sig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in