Citat:
Ursprungligen postat av
Abrakadabra77
Ja men hon ville väl den 4e? Hon är nog inte så liten som hon ville.
Tror det står högre på Linns lista att få säga att barnet är fött vecka 37 än att hon föddes 4e.
Bebisen ser ju absolut inte liten ut på bild iaf men brukar kunna ha en tendens att se större ut än vad dom är