2022-04-22, 17:08
  #2881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
Jag har svårt att tro att hon på rutin åkte in på igångsättning idag. Möjligen att hon kan ha kommit in med värkar och att de tog hål på hinnorna för att det var möjligt att göra det. Men att hon skulle blivit lovad igångsättning och varit på bedömning för det vecka 37+2 låter alltför otroligt


Okej trodde hon var längre gången.. Så då kan hon ha hållit på länge hemma också, ännu mindre ”raketfart” i så fall 🙄🙄
Citera
2022-04-22, 17:09
  #2882
Medlem
Tror ni hon blev nekad igångsättningen den 4e? Haha det blev inte som hon ville! 😂
Citera
2022-04-22, 17:10
  #2883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Tror ni hon blev nekad igångsättningen den 4e? Haha det blev inte som hon ville! 😂
Jag tror det blev precis som hon ville. Alltså bebis ut så tidigt det går
Citera
2022-04-22, 17:11
  #2884
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
Jag tror det blev precis som hon ville. Alltså bebis ut så tidigt det går

Ja men hon ville väl den 4e? Hon är nog inte så liten som hon ville.
Citera
2022-04-22, 17:12
  #2885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Fyfan vad pinsamt att döpa sin unge till ringklocka. Stackars!

Tycker Belle är absolut bäst av namnen. Tänk på att det kunde blivit Diamantia…
Citera
2022-04-22, 17:12
  #2886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Ja men hon ville väl den 4e? Hon är nog inte så liten som hon ville.

Tror det står högre på Linns lista att få säga att barnet är fött vecka 37 än att hon föddes 4e.

Bebisen ser ju absolut inte liten ut på bild iaf men brukar kunna ha en tendens att se större ut än vad dom är
Citera
2022-04-22, 17:13
  #2887
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
Skall bli spännande att se vad ”raketfart” var.
Bilden med blusen i story för 8 timmar sedan ser ut att vara tagen på sjukhustoalett (är inte hemma hos Linn iaf) så isf åtminstone 7 timmar på sjukhuset innan bebis var ute

Den bilden är visst tagen på hennes toa haha. Hon har lagt ut massor av bilder där. Så de har nog inte varit inne under dagen.
Citera
2022-04-22, 17:13
  #2888
Medlem
Tindra, Juvelia och Belle.

Jag föredrar nog bebisens namn av de tre. Passar ihop gör de i alla fall.
Citera
2022-04-22, 17:20
  #2889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Den bilden är visst tagen på hennes toa haha. Hon har lagt ut massor av bilder där. Så de har nog inte varit inne under dagen.

Inte samma kakel? Linns kakel är inte kvadratiskt? Linns lampknapp sitter på vänster sida (och det där ser inte ens ut att vara en vanlig lampknapp).
Citera
2022-04-22, 17:26
  #2890
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
Inte samma kakel? Linns kakel är inte kvadratiskt? Linns lampknapp sitter på vänster sida (och det där ser inte ens ut att vara en vanlig lampknapp).

Men snälla du. Tryck på första bilden i hennes höjdpunkt ”gravid” så ser du att det är samma. Det är ingen lampknapp, det är ett eluttag man ser på dagens bild.
Citera
2022-04-22, 17:27
  #2891
Medlem
Det är hos henne.
Citera
2022-04-22, 17:28
  #2892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Men snälla du. Tryck på första bilden i hennes höjdpunkt ”gravid” så ser du att det är samma. Det är ingen lampknapp, det är ett eluttag man ser på dagens bild.
Om du tittar på den bilden så ser du att kaklet slutar mot en vit ”balk”. Bilden med blusen har ”kakel mot kakel”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in