2022-02-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
https://vm.tiktok.com/ZMLjSyMjv/

Ladda ner appen för detta klippet på Tingelinn, kommer vara värt det. Lovar.
En liten godnattvisa😉

Hehe
Senast redigerad av cheezeballs 2022-02-12 kl. 11:41.
Citera
2022-02-12, 11:33
Medlem
MissTrisstesss avatar
Att ens jämföra Linn å Gabriella existerar inte på min karta om sann influencer.
Gabriella är måhända ytlig, men hon kör sitt race.
Linn, stackar 'n...hon gör ingenting mer än att bresa vid ägglossning.
Citera
2022-02-12, 11:52
Medlem
MissTrisstesss avatar
Å så finns det hockeyänkor....även svarta änkor.
Spännande att följa.
Citera
2022-02-12, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Gabriella joss är lika pantad hon
Tycker ändå att det är skillnad mellan G och L..G var ju ändå gift med sin make och sen fick de 2 gemensamma barn och skiljdes därefter...det är sådant som händer...nu har hon gift om sig och piper inte i tid och otid om att hon vill gifta sig utan gjorde slag i saken vilket verkade som ett gemensamt beslut...L är redan gravid och vill tjata till sig ett giftermål till varje pris
Citera
2022-02-12, 12:23
Medlem
Nu är hon med i dagens NA.
Citera
2022-02-12, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Nu är hon med i dagens NA.
Du menar Nerikes allehanda?
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-02-12 kl. 12:36.
Citera
2022-02-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
NA?
https://www.na.se/2022-02-12/populara-mammabloggaren-tiingelinn-vantar-sitt-tredje-barn-jag-alskar-att-vara-mamma

Nerikes Allehanda
Citera
2022-02-12, 12:53
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Jag slutade följa hennes sociala medier för länge sen, vill stödja de typen av beteende så lite som möjligt. Det blev bara för mycket konstigheter. Hittade denna sida och har följt henne här i stället. Om folk skriver något särskillt så går jag kanske in och tittar på henne för att se vad man menar.
Kort och gott hänger man ju här för man äntligen har hittat andra som sett igenom bubblan/ eller blivit blockade. Man blir som bekant blockad för minsta lilla i hennes värld. Hon tål alltså inte ens att man frågar henne en enkel fråga. Då skapas dessa forum. Och här hänger vi, både du och jag. Jag har nyss skapat ett konto här därför är iaf jag lite mer aktiv här nu. Känner vell ett behov av att få ur mig det man tänkt på ett tag 😂 de mesta har redan sagts om hennehär. Välkommen att läsa hela tråden om du är helt ny. Finns mycket att läsa.

Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Det är väl inte jättekonstigt? Varför följer folk dokusåpor med idioter på tv osv? Det är enkel underhållning och man fascineras av hur konstiga människor kan vara. Och vi människor behöver ventilera med andra om saker, därav dessa forum. Du har ju själv sökt dig hit av en anledning?

Tack för svar.
Var mest nyfiken på vad som är så speciellt med henne som gör att tråden bumpas upp gång på gång och genererar sånt intresse.
Vad jag vet är det ju flera år sedan ”Ensam mamma söker..” gick senast.
Har noll koll på vem Linn är mao.

Ett program jag öht aldrig tittat på, trots att ett av mina ex var med i det och kom rätt långt också om jag minns rätt.
Citera
2022-02-12, 12:58
Medlem
Wow en negativ kommentar fick vara kvar och hon till och med svara på den. Haha!
Citera
2022-02-12, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Wow en negativ kommentar fick vara kvar och hon till och med svara på den. Haha!
Första gången man hör det. Vad handla den om och vad svara hon?
Citera
2022-02-12, 13:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Va är det sant?? Vad har hänt?!
Citera
2022-02-12, 15:00
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
https://www.na.se/2022-02-12/populara-mammabloggaren-tiingelinn-vantar-sitt-tredje-barn-jag-alskar-att-vara-mamma

Nerikes Allehanda

Känner ren sekundärskam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in