Citat:
Ursprungligen postat av
Ivanhoe1881
Ja det också. Nu ska det jävlar i mig ridas på Nato-vågen. Ulf Kristersson, populismens mästare, vill ju göra Nato till en valfråga.
Jag tror inte vi behöver vara mer rädd för rySSen om vi står utanför Nato, snarare tvärtom.
Den enda anledningen jag ser till ett Nato-medlemskap är att det skulle störa Ryssland/Putin utav helvete. Jag är egentligen mot idén, men just detta faktum är synnerligen lockande.
Obegripligt hur jävla kontraproduktivt och idiotiskt Ryssland sköter det här. "Allt går enligt plan"...jo, tjena.
Vem gjorde upp dom planerna, kioskmongot utanför Vodka-vagnen vid Röda Torget?
Också lustigt att putinkramarna i tråden, som ju ser "avnazifieringen" som ett slag mot Juden, inte drar det ett varv till. Om nu Juden kan orkestrera världshändelser och utplåna folk och nationer - är det inte rimligare att tro att det är Juden som styr Putins agerande? Man får bort några hundra dödsknarkarnazister i Azov-bataljonen, och samtidigt utplånar man i princip ett HBTQ-fientligt, ortodox-kristet, gammelkonservativt Ryssland. Fritt fram att marschera in sen och ta kontroll över alla naturtillgångar. Och främja bögande och regnbågsfamiljer. Allt sånt som Juden som bekant sysslar med.