2022-04-21, 20:51
Medlem
Har en fundering angående STI där.

Har lärt mig en sak: se upp för lady boys.

Men jag fattar att man har sex med skydd men oralsex då? Fick en sti av oralsex av en workinggirl i Sverige så tänker att risken är extremt mycket högre i Thailand? Eller ska man skippa den delen med det. Och massageställen är det bara handjob?
Citera
2022-04-22, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggargott
Har en fundering angående STI där.

Har lärt mig en sak: se upp för lady boys.

Men jag fattar att man har sex med skydd men oralsex då? Fick en sti av oralsex av en workinggirl i Sverige så tänker att risken är extremt mycket högre i Thailand? Eller ska man skippa den delen med det. Och massageställen är det bara handjob?

Haha snälla berätta.
Har alltid undrat över grejen med ladyboys. Rånar dom faranger eller är dom prostituerade som hoppas kunden inget märker förrän det är försent. Surprise!
Citera
2022-04-23, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Är tjejerna snyggare i Pattaya än Bangkok? Det känns som att det borde finnas gott om tjejer i Bangkok så väl som Pattaya.

Jag tänkte nog dra till Thailand och splitta resan 50/50 mellan Bangkok och Phuket, men undrar om jag missar något genom att skippa Pattaya?
Nu har ju jag aldrig varit i Phuket så lite tunn is här, men intrycket jag fått är att i Phuket är allt dubbelt då dyrt. Jag gillar Pattaya, och allt du önskar finns där. Åk dit och kolla in stället.
Citera
2022-04-23, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim77
Haha snälla berätta.
Har alltid undrat över grejen med ladyboys. Rånar dom faranger eller är dom prostituerade som hoppas kunden inget märker förrän det är försent. Surprise!
Ladyboys är jävligt tjuvaktiga så håll i grejorna, vad du gör, och var artig emot dem om du vill slippa en tomflaska i huvudet. ”Meao kap!” är en bra och hövlig kommentar som betyder ”Nej Tack!”
Citera
2022-04-26, 12:03
Medlem
Citat:
Haha snälla berätta.
Man får väl en surpris när det väl är försent. Kan inte se skillnad på de heller och lite svårt att känna och klämma där nere innan man är ensamma.
Citera
2022-04-27, 16:35
Medlem
ChiCoLas avatar
Var ute och snurrade på moped i en mindre ort utanför Krabi. Är helt dött både i krabi , so nang och byarna utanför . Men står något trötta individer längst barerna och även när man kör på vägarna ut från stan.

Träffade en riktigt härligt tjej som jag tog ut och åt och åkte runt med här om dagen. Muslim var hon men slöjan åkte av snabbt när vi kom till hotellet. Underbart litet liv som definitivt visste vad hon gjorde och själv gick glatt morgonen efter. Hennes familj bodde tack och lov långt härifrån.
Citera
2022-10-08, 02:47
Medlem
intramusculars avatar
Från och med den 1 oktober 2022 klassas inte längre covid-19 som en samhällsfarlig sjukdom i Thailand.

https://www.swedenabroad.se/sv/om-utlandet-f%C3%B6r-svenska-medborgare/thailand/reseinformation/covid-19-l%C3%A4gesbild-och-reseinformation/#

Det fick mig att köpa en biljett och nu vill jag ha era bästa tips för Krabi -området. Kommer antagligen inte vara i Phuket.
Citera
2022-10-08, 16:29
Medlem
Någon som varit på erotisk massage i Bangkok och har något trevligt ställe att rekommendera? billliga som dyra.
Verkar finns en hel del intressanta men vore kul att höra någon med erfarenhet.
Om man tar 2h får man spruta flera gånger eller hur funkar det?
Citera
2022-10-08, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
Någon som varit på erotisk massage i Bangkok och har något trevligt ställe att rekommendera? billliga som dyra.
Verkar finns en hel del intressanta men vore kul att höra någon med erfarenhet.
Om man tar 2h får man spruta flera gånger eller hur funkar det?
besök sopey massage...där blir man nöjd
Citera
2022-10-08, 17:07
Medlem
Citat:
Haha snälla berätta.
Sent på nätterna far dom omkring på moppar o försöka ringa in dig så var på pass då..dag o kväll ingen fara
Citera
2022-10-10, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
besök sopey massage...där blir man nöjd
Jaså så det är ett måste ställe säger du? hur kåta är damerna där inne ?
Citera
2022-10-10, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
Jaså så det är ett måste ställe säger du? hur kåta är damerna där inne ?
Knappast nån som är kåt..de bara gör sitt jobb och det bra.
Sök på youtube tex o spana in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in