2022-02-27, 13:09
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomman790
En enkel fråga? Om man vill umgås med en tjej som man gillar
och vill behålla henne för en vecka hur mycket får man betala då?
Typ jag träffar henne i Bangkok och vill ta med henne på sem på öarna söderut
eller ska man skaffa sig ngn på öarna?

Frågan är enkel. Men svaret inte lika enkelt..
Men säg att ni båda trivs med varandra. Då kan det landa på cirka 3000 baht per dag (+/- 1000 baht) för en vecka. Blir det längre kan det bli annorlunda.

Sedan tillkommer förstås shopping kläder, mat & dryck och nöjen.

Du kommer säkert också få höra att det är gratis. Men det finns inga gratis luncher.
Citera
2022-02-27, 15:50
Medlem
Ok tack för svar!
Men ska man ta med sig en från Bkk eller träffa ngn på öarna
och vad är då dygnspriset? Jag siktar på ngn i tuttifrutti årsåldern alltså ingen 20-åring
påverker det priset? Lite novis här.
Citera
2022-02-27, 16:22
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ok tack för svar!
och vad är då dygnspriset? Jag siktar på ngn i tuttifrutti årsåldern alltså ingen 20-åring

Bkk har stort utbud och dom öar jag besökt har haft mer begränsat ubud.
Så själv skulle jag satsat på Bkk.

Det finns ju ingen stadskontrollerad prislista, så det beror på.
Om det är en tjej som blir exalterad av ö-resor kan hon troligtvis hänga med för en mindre slant.
Är det en hardcore money tjej inte. Så det är upp till dig.

Som Olle brukade säga. Det är olika..
Citera
2022-02-28, 13:54
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Frågan är enkel. Men svaret inte lika enkelt..
Men säg att ni båda trivs med varandra. Då kan det landa på cirka 3000 baht per dag (+/- 1000 baht) för en vecka. Blir det längre kan det bli annorlunda.

Sedan tillkommer förstås shopping kläder, mat & dryck och nöjen.

Du kommer säkert också få höra att det är gratis. Men det finns inga gratis luncher.

3.000 bath per dag ? En vanlig kassörska på Big C, 7 Eleven mm tjänar 11-12.000 bath i månaden
och då jobbar dom 10 timmar om dagen 6 dagar i veckan.
Citera
2022-02-28, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
3.000 bath per dag ? En vanlig kassörska på Big C, 7 Eleven mm tjänar 11-12.000 bath i månaden

Så en tia för en vecka borde va ok tycker du?
IOFS säljer dom inte BJ på 7-11.
Citera
2022-03-31, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Standardtaxa i Bangkok är 1500Tbh ShortTime 1-2 timmar, Longtime 3000 8-24 timmar beroende om tjejen gillar dig eller som sagt hardcore money whore.
Vill du sen ha med henne en längre tid, det är en förhandlingsfråga. Du kan säkert komma ner till 1000 Tbh /dag + att du står för all mat dryck och nöjen. Det är billigare i Phattya, så det kan löna sig att åka dit om det är betal tjejer man är ute efter .
Citera
2022-04-03, 21:22
Medlem
cleerboy1s avatar
Är det lagligt att köpa sex där? För vet att man kan få dryga fängelse straff.

Jag har med vart sugen på att köpa sex, men har aldrig hittat någon som jag gillar samt att jag inte vill åka fast.

Vad finns det för ålder på dessa tjejer i Thailand?
Citera
2022-04-05, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleerboy1
Är det lagligt att köpa sex där? För vet att man kan få dryga fängelse straff.

Jag har med vart sugen på att köpa sex, men har aldrig hittat någon som jag gillar samt att jag inte vill åka fast.

Vad finns det för ålder på dessa tjejer i Thailand?

Ja det är lagligt, men prostitution är olagligt. Men sist Polisen gjorde tillslag i Pattaya så förekom det ingen ;-). Åldern på tjejerna är allt från 18 och uppåt. Men var försiktig med unga tjejer. För trafficking är de hårda mot. Så kolla legget på dem först om du är osäker.
Citera
2022-04-06, 13:52
Medlem
Citat:
Ok tack för svar!

Hoppa över BKK och ta en taxi till godisbutiken som heter Pattaya istället, du får mer för pengarna där. Missa inte Gentleman's klubbarna, kan gå väldigt vilt till bakom dom dörrarna.
Citera
2022-04-13, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Standardtaxa i Bangkok är 1500Tbh ShortTime 1-2 timmar, Longtime 3000 8-24 timmar beroende om tjejen gillar dig eller som sagt hardcore money whore.
Vill du sen ha med henne en längre tid, det är en förhandlingsfråga. Du kan säkert komma ner till 1000 Tbh /dag + att du står för all mat dryck och nöjen. Det är billigare i Phattya, så det kan löna sig att åka dit om det är betal tjejer man är ute efter .

Är tjejerna snyggare i Pattaya än Bangkok? Det känns som att det borde finnas gott om tjejer i Bangkok så väl som Pattaya.

Jag tänkte nog dra till Thailand och splitta resan 50/50 mellan Bangkok och Phuket, men undrar om jag missar något genom att skippa Pattaya?
Citera
2022-04-13, 04:40
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Är tjejerna snyggare i Pattaya än Bangkok? Det känns som att det borde finnas gott om tjejer i Bangkok så väl som Pattaya.

Jag tänkte nog dra till Thailand och splitta resan 50/50 mellan Bangkok och Phuket, men undrar om jag missar något genom att skippa Pattaya?

Är det medelålders svenska kvinnor du är ute efter så missar du inget.

Många svenska familjer åker till Phuket istället för bullriga partystaden i öster..
Citera
2022-04-13, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey

Dom är väl lika snygga , men det är dyrare i Bangkok. Som alla huvudstäder så är allt dyrare , förutom Phuket som nog är en nivå över Bangkok. Men som sagt där får du trängas med barnfamiljer och annat.
Så är du ute efter Party och tjejer så är Pattaya ett bättre alternativ .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in