Citat:
Ursprungligen postat av
Svettiga-babbar
Negern Will SMith satte ribban. Om du ogillar det nån säger, slå vederbörande. Nu gör Mike Tyson samma sak. Jag tycker inte att vi ska uppmuntra negrer att följa sina impulser. Negrerna i USA är utblandade med vita till stor del och har därför bättre impulskontroll än rena Afrika-negrer. Vi bör inte uppmuntra denna sida av negerskapet. Det kommer på sikt att öka antalet våldtäkter om vi inte lär negrerna att tygla sina impulser.
Du tror inte att vi har vita som ger ut smällar efter att en medvetet provokativ person inte lyssnat på första 3 varningarna?
Är mer skamligt att som gammal tungviktsboxare gå och kalla på flygvärdinnan som inte kan göra ett enda dyft. Antar att personen som stör är militär, med tanke på hur han ser ut och att de förmodligen är därför han får sitta där han sitter och inte i lågprissätena.
Det är komplext i USA, armépersonal ska behandlas som småbarn och har stor respekt. Förmodligen blev flygresan 10x trevligare för omgivningen efter att Mike gav personen ett väl valda slag.
Det är inget påhopp, det är inte oprovocerat. Snubben väljer medvetet att provocera och störa världens kändaste boxare. Han söker detta, han ville ha smällarna på video.
Snubben själv vill inte samarbeta med polis efter att de anlänt när planet landat. Killen vet exakt vad han gjorde och fick det han sökte efter, han kommer dra den här storyn 100 gånger framöver och vara glad - ingen tar skada.
Det är ingen oskyldig unge som får en smäll, han bad ju om det.
Sen är jag i regel mot våld. Själv aldrig utövat våld då ord kan göra ondare och vara effektivare.
Men i vissa, vissa fall kan jag förstå. Bokar man ett jävla flyg och blir provocerad medvetet, inte för att man är en random utan för att mna är en specifik individ - då har man rätt att ryta ifrån. Förmodligen har Tyson sagt ifrån flera gånger och markerat.
Lyssnar man inte på signalerna får man ta konsekvenserna.