2022-04-22, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Borde finnas en Tyson på varje jävla plan som kan tillrättavisa packade småungar som inte kan bete sig.

Man ser långa vägar på personen i fråga att han är en riktigt vidrig människa. Lite mer tryck i slagen hade varit på sin plats, bra Mike!

Om vi hade haft en Tyson i varje polisgrupp hade dom senaste helgernas upplopp slutat helt annorlunda och hade aldrig upprepats igen
Citera
2022-04-22, 13:40
Medlem
Det är intressant hur videon är klippt.
Hur lång tid passerar samt vad händer mellan att kameramannen och fylltratten fnissar och är jobbiga till att Mike slår fylltratten?

Överlag tycker jag nog att det moraliskt är helt rätt att svara upp när gränsen är nådd.
Nånstans vill jag tro att slagen föregåtts av åtminstone en verbal uppmaning från Tyson till fylltratten att lägga av.
Om fylltratten då inte slutar så...

Att kalla på personal hade kanske eller kanske inte hjälpt, men det är inte The American Way.
Citera
2022-04-22, 13:40
Medlem
Hegamons avatar
Det var ganska förväntat. Snorungen hade väldigt hög attityd och han ville säkert provocera till faliure. Möjligen han såg chansen att provocera OCH potentiellt få miljoner i skadestånd. Han verkar skådespela ledsen i ögat, för att han fick blåmärken i ansiktet. I själva verket tror jag ej han bryr sig nämnvärt.

Han fick vad han efterfrågade, han beställde käftsmällar av Mike Tyson och fick det, vad kan han mera begära, förutom ett fett skadestånd.

Det verkar vara vanligt i USA att folk provocerar kändisar, jag såg senast en annan tungviktsmästare bli provocerad på Youtube, jag tror det var Holyfield.
Senast redigerad av Hegamon 2022-04-22 kl. 13:51.
Citera
2022-04-22, 13:45
Medlem
Lika fejk som Will Simp Oscars örfil, löjligt och ännu löjligare när folk går på det.
Citera
2022-04-22, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Jag skulle vilja se hur du reagerar om du får en flaska kastad på dig bakifrån och blir gapad i örat.

Kontaktar valfri flygvärdinna och får sopan utkastad såklart. Oavsett så är det Mike Tyson som förlorar mest på detta om vi bortser vad alla våldsbejakande fanboys tycker.
Citera
2022-04-22, 13:53
Medlem
Ett klassiskt fall av fuck around and find out.
Citera
2022-04-22, 13:59
Medlem
Jobbiga medresenärer är irriterande
speciellt om man har dom bakom sig

https://www.dailymail.co.uk/news/article-4665784/passengers-strap-drunken-Russian-flier.html
Citera
2022-04-22, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sittnerpajas
Här är klippet

Tycker ju givetvis att han förtjänar det, vi måste tillbaka till den gamla skolan. "Talk shit, get hit" är ju en fras och idé som vi rört oss bort ifrån som samhälle, men Mike Tyson har inte hängt med där.

Enligt en nyhetsrapport så var medpassageraren full och slängde även en vattenflaska på Tyson, utöver det som syns i videon.

• Anser ni att han gjorde rätt?
  • Kan man rättfärdiga handgemäng av att bli trakasserad?
  • Vart går er gräns?

Tyson är som Putin, en jabb en fint och 3 slag i njurarna och sen knockout.
Citera
2022-04-22, 14:17
Medlem
Hade jag vart Tyson så hade jag gjort likadant! Den grabben förtjänade lite stryk!
Citera
2022-04-22, 14:23
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fragbear
Klassiskt fall av cause and effect, synd att Mike kommer att få skit för det här.

Kommer inte att hända ett skit. Jävla irriterande nolla i klippet, synd att Tyson inte gav honom en riktig omgång. Mike hade säkert rökt nåt fint innan flighten, annars hade skitungen varit död.
Citera
2022-04-22, 14:29
Medlem
Stones avatar
Helt underbart av Tyson.
Citera
2022-04-22, 14:35
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Negern Will SMith satte ribban. Om du ogillar det nån säger, slå vederbörande. Nu gör Mike Tyson samma sak. Jag tycker inte att vi ska uppmuntra negrer att följa sina impulser. Negrerna i USA är utblandade med vita till stor del och har därför bättre impulskontroll än rena Afrika-negrer. Vi bör inte uppmuntra denna sida av negerskapet. Det kommer på sikt att öka antalet våldtäkter om vi inte lär negrerna att tygla sina impulser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in