2022-04-22, 13:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Underskatta aldrig gatans domstolar! Vanligt folk gillar inte pedofiler och framför allt inte PK-lärare och andra falskjävlar som raggar underåriga och barn.

Håll kuken i styr om du vill slippa släpa släkt och vänner i smutsen.

Barnen får väl vara glad att pappa inte var en kändis typ Paulo Roberto😂

Jaha du, så Paolo Roberto kanske var pedofil också då..?

*suck*

Du kanske ska hålla kuken i styr, du är väl lite peddofixerad, blir nästan misstänksam.
Citera
2022-04-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Egentligen är det ganska absurt att killen måste skaffa skyddad identitet på grund av ett brott han inte ens begått.
Och han är ju knappast misstänkt för att vara småbarnsknullare eller massmördare. Jag kan också garantera att hans familj och barn lider mycket av att detta eftersom deras fars dumheter på nätet offentliggjorts i hela landet. Det visar ju bara de konsekvenser som Dumpens metoder medför då de använder sig av gatans domstolar.

Något stinker ruttet här.
Kan ju vara så att han är under hot av någon/några föräldrar till de flickor han undervisat och varit kåt på. Någonting som vi inte känner till.

Det är antingen skyddad identitet eller helt enkelt flyttat/skrivit sig utomlands, och det sistnämnda mindre troligt.
Senast redigerad av E.R. 2022-04-22 kl. 13:55.
Citera
2022-04-22, 13:56
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
HAHA. Ni snackar skit, det kommer inte upp något med den sökningen. Det finns väldigt många orter i Norrland som har fiskar i namnet, men jag sökte på den första jag kom att tänka på tillsammans med hans förnamn, och se på fan om han inte äger en Nissan Navarra

Ibland är mitt intellekt nästan skrämmande.
Gick alldeles utmärkt för mig att söka så. En äkta gädda
Citera
2022-04-22, 13:56
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Kan ju vara så att han är under hot av någon/några föräldrar till de flickor han undervisat och varit kåt på. Någonting som vi inte känner till.

Det är antingen skyddad identitet eller helt enkelt flyttat utomlands, och det sistnämnda mindre troligt.

Ja, han har ju skitit i det blå skåpet i allra högsta grad.

Är man så korkad att han bettet sig som han gjort på nätet så får han skylla sig själv, det är min direkta åsikt.
Hur det sedan drabbar familjen pga offentliggörande vet vi ju inte exakt, men det är knappast av positiv art.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-22 kl. 13:59.
Citera
2022-04-22, 13:57
Medlem
N0IItoleranss avatar
En som har ganska låga odds att bli avslöjad som vulkangäddan är ju Hanif Bali. Det har varit surr om hans
påstådda förkärlek för tortyrporr och påminnelse om hans försök att ragga upp små muftjejer. Om jag fick välja en som skulle kunnat nappa sådär på magkänsla är det han
Citera
2022-04-22, 14:07
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
En som har ganska låga odds att bli avslöjad som vulkangäddan är ju Hanif Bali. Det har varit surr om hans
påstådda förkärlek för tortyrporr och påminnelse om hans försök att ragga upp små muftjejer. Om jag fick välja en som skulle kunnat nappa sådär på magkänsla är det han
Det som talar emot är kanske Saras kommentar i podden? "Media kommer nog att skriva om det. Det tror jag."
Citera
2022-04-22, 14:20
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Finns mängder av överlevare/missbrukare/f.d missbrukare som tar ansvar och beter sig vuxet och civiliserat.

Usel ursäkt du försöker komma med. Att bete sig överjävligt mot sina medmänniskor beror på individens personlighet, inte på konsekvenser av övergrepp.

Och på vilket sätt beter han sig överdjävligt mot sina medmänniskor menar du, har du någon historia med Patrik?
Citera
2022-04-22, 14:22
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
HAHA. Ni snackar skit, det kommer inte upp något med den sökningen. Det finns väldigt många orter i Norrland som har fiskar i namnet, men jag sökte på den första jag kom att tänka på tillsammans med hans förnamn, och se på fan om han inte äger en Nissan Navarra

Ibland är mitt intellekt nästan skrämmande.
Det funkade för mig och flera andra iallafall, så det är väl du som tryckt fel eller använt nån intellektuell och alternativ sökmotor. Och sen stavas det Navara och inte Navarra.
Citera
2022-04-22, 14:26
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Där gäddan lurar, är första halvan.
Och går man på fjälltur och snubblar utför en bergskant så kan man falla djup ner i en *** .

Extra ledtråd till det sista: Författaren Jan Arnald är en deckarförfattare med känd pseudonym-> vars efternamn är samma som andra halvan av gäddans efternamn.
Haha för jävla bra ortsnamn gäddan bor på
Citera
2022-04-22, 14:35
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Det funkade för mig och flera andra iallafall, så det är väl du som tryckt fel eller använt nån intellektuell och alternativ sökmotor. Och sen stavas det Navara och inte Navarra.
Vänta här nu... Med dina ledtrådar hittar jag efter en "omvägs" sökning på Facebook en med dennes två mellannamn och efternamn.. Han jobbar på ett dagis i ett grannland? Och är vän med andra med detta efternamn från orten vars namn är så passande...
Citera
2022-04-22, 14:40
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det som talar emot är kanske Saras kommentar i podden? "Media kommer nog att skriva om det. Det tror jag."

Ah. Ja då är det ju en med lägre profil än så. Oddsen höjdes på honom då. Lutar åt en föredetting då
Citera
2022-04-22, 14:42
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goront
Nissan Navarra stämmer, dock en äldre model.
Ruben stämmer som förnamn.
I chatten så skriver han om sina jakthundar av typen stövare, en av dom är registerard på han, en i sverige ovanlig, rysk ras.
Han bodde strax norr om stockholm när han blev påkommen, nu har han flyttat hem till mamma i norrland.
Har spelat fotboll i olika lag.
Utmärkt! Stort tack för den infon.

Kudos också till Raymond-Chow som samtidigt också har luskat fram samma person.

Jag tar mig friheten att skapa en rebus:

Utöver förnamnet som du bekräftade så inleds efternamnet på samma sätt som hos en mycket wass svensk skidåkare som vägrade ta emot Bragdguldet han tilldelades 1980. Vår vän fjällapan firar dessutom dubbelt på nyårsafton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in