2022-04-22, 12:02
Medlem
CarpeDajms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HorBjoern
Mike fakear inte saker, han är så långt ifrån fake som man kan komma.
Exakt! Det enda som eventuellt kan vara fake är killen som muckar. Tyson är dessutom världens sämsta skådis så han skulle aldrig klara av att dra en trovärdig stunt. Han är alltid sig själv och man muckar inte med honom.
Citera
2022-04-22, 12:03
Medlem
Klassiskt fall av cause and effect, synd att Mike kommer att få skit för det här.
Citera
2022-04-22, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sittnerpajas
Här är klippet

Tycker ju givetvis att han förtjänar det, vi måste tillbaka till den gamla skolan. "Talk shit, get hit" är ju en fras och idé som vi rört oss bort ifrån som samhälle, men Mike Tyson har inte hängt med där.

Enligt en nyhetsrapport så var medpassageraren full och slängde även en vattenflaska på Tyson, utöver det som syns i videon.

• Anser ni att han gjorde rätt?
  • Kan man rättfärdiga handgemäng av att bli trakasserad?
  • Vart går er gräns?

Allt var fel från Mike

Har man problem med en passagerare kontaktar man en flygvärdinna

Är så less på alla som tycker att Nike gjorde rätt,typisk Stockholmsghetto människor med hoodies och hashtaggar #farstabroder son tycker det här är "coolt"
Citera
2022-04-22, 12:11
Medlem
Citat:
Här är klippet

Tycker ju givetvis att han förtjänar det, vi måste tillbaka till den gamla skolan. "Talk shit, get hit" är ju en fras och idé som vi rört oss bort ifrån som samhälle, men Mike Tyson har inte hängt med där.

Enligt en nyhetsrapport så var medpassageraren full och slängde även en vattenflaska på Tyson, utöver det som syns i videon.

• Vart går er gräns?

som sagt så fick han flaska på sig och eftersom usa inte är sverige så får man försvara sig, helt rätt av tyson
Citera
2022-04-22, 12:15
Medlem
Hussefars avatar
Bäst hade väl varit för Tyson om han bara suttit där meditativt och varit helt opåverkad av de yttre omständigheterna. Man kan dock inte klandra honom för att han gjorde vad han gjorde. Helt förståeligt.
Citera
2022-04-22, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Allt var fel från Mike

Har man problem med en passagerare kontaktar man en flygvärdinna

Är så less på alla som tycker att Nike gjorde rätt,typisk Stockholmsghetto människor med hoodies och hashtaggar #farstabroder son tycker det här är "coolt"

Ja, eller snarare så är det du som är en liten fitta, klart man tar saken i egna händer om någon beter sig på detta sättet, skapligt uppenbart vad han är ute efter, helt rätt av Mike, och nej de är inte "ghetto " att ge någon en liten smäll som förtjänar det
Citera
2022-04-22, 12:18
Medlem
Prostatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Tyson måste ha hållit igen ordentligt, annars hade hans näve gått rakt igenom det killen har istället för hjärna och ut genom nackloben.

Tror inte nödvändigtvis han höll igen men att stå inklämd två stycken på en flygstol som normalt är trångt för en människa gjorde nog sitt.
Fråtlutad, inget höft eller fotarbete och 5cm rörelse för varje slag etc.
Sen är han ju ingen ungdom heller längre.
Blev lite av en speedbag-övning för Mike, tur för snorungen men verkade också som han fick den reaktion han var ute efter.

Slutet gott allting gott antar jag, bägge fick vad de var ute efter. Eller kanske inte flygbolaget och medpassagerarna.
Senast redigerad av Prostatit 2022-04-22 kl. 12:20.
Citera
2022-04-22, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarpeDajm
Exakt! Det enda som eventuellt kan vara fake är killen som muckar. Tyson är dessutom världens sämsta skådis så han skulle aldrig klara av att dra en trovärdig stunt. Han är alltid sig själv och man muckar inte med honom.

Precis, jo jävlar han har krut i nävarna det vet jag nog, vi sparrades mycket Mike och jag under tidigt nittiotal.
Citera
2022-04-22, 12:32
Medlem
Killen bad inte om en autograf, han bad om stryk.

Lika delar resolut som korrekt agerat - bra där, Mike.
Citera
2022-04-22, 12:33
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Här är klippet

• Vart går er gräns?

Jag förstår Tyson. Vilket jävla psykfall! Var han påtänd?
Citera
2022-04-22, 12:39
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Jag förstår Tyson. Vilket jävla psykfall! Var han påtänd?
Vet du ens vad påtänd betyder? Är det när man har sniffat marijuana?
Citera
2022-04-22, 12:47
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Vet du ens vad påtänd betyder? Är det när man har sniffat marijuana?

Det känner nog du bättre till än mig? Jag beklagar att Tyson inte slog ihjäl knarkar-psykfallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in