2022-04-21, 13:16
  #2845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Hon måste verkligen poängtera att det är hon som har betalat för bilbarnstolen. Det var inte billigt för mig..

Undrar vad Simon bidrar med? Verkar som Linn betalar det mesta när det gäller nya bebisen. Det är ju trots allt deras gemensamma.
Citera
2022-04-21, 13:27
  #2846
Medlem
Vet att det diskuterats lite tidigare, men hon måste ha köpt följare. Kan inte tänka mig att lite mer än 78K valfritt följer henne.
Citera
2022-04-21, 13:45
  #2847
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Undrar vad Simon bidrar med? Verkar som Linn betalar det mesta när det gäller nya bebisen. Det är ju trots allt deras gemensamma.
De missade nog den biten när de "planerade" att skaffa barn. Sedan ville väl Linn säkert ha just denna för att det var blommor på den.
__________________
Senast redigerad av arline 2022-04-21 kl. 13:48.
Citera
2022-04-21, 13:51
  #2848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Undrar vad Simon bidrar med? Verkar som Linn betalar det mesta när det gäller nya bebisen. Det är ju trots allt deras gemensamma.

Det är ju heller inte rimligt att han skall bidra till Linns sjuka konsumtion. Även om han naturligtvis bör stå för hälften av ”rimliga” kostnader
Citera
2022-04-21, 14:53
  #2849
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
Det är ju heller inte rimligt att han skall bidra till Linns sjuka konsumtion. Även om han naturligtvis bör stå för hälften av ”rimliga” kostnader

Han har jue tydligt uttryckt sej i en å annan vlogg sin ståndpunkt om både leksaker, barnvagnar å annat.
Ärva, å köpa begagnat är hans melodi.
Men han har nog inte ett skit att säga till om. Han är såååå himla ägd.
Citera
2022-04-21, 15:06
  #2850
Medlem
MissTrisstesss avatar
Reagerade på packningen av BB- väskan.
Inte en endaste pinal av bebisens kläder å filt är rentvättade. Doftande schampoo, balsam å duschcreme packas dock ner.
Generalgalet.
F.ö verkar hon strunta totalt i att skölja frukt å grönt innan intag. Ganska så ofräscht.
Citera
2022-04-21, 15:20
  #2851
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Reagerade på packningen av BB- väskan.
Inte en endaste pinal av bebisens kläder å filt är rentvättade. Doftande schampoo, balsam å duschcreme packas dock ner.
Generalgalet.
F.ö verkar hon strunta totalt i att skölja frukt å grönt innan intag. Ganska så ofräscht.

Ja allt var nytt med lappar på. Men är ju mycket möjligt att det där bara var packning för videon och att hon tvättat swdan.
Komiskt att packa polarn 44 ifall det blir en liten bebis. Polarn är så stort i storlek att den 44an bör motsvara annat märke i storlek 50
Citera
2022-04-21, 15:22
  #2852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Reagerade på packningen av BB- väskan.
Inte en endaste pinal av bebisens kläder å filt är rentvättade. Doftande schampoo, balsam å duschcreme packas dock ner.
Generalgalet.
F.ö verkar hon strunta totalt i att skölja frukt å grönt innan intag. Ganska så ofräscht.

Och det var faktiskt någon som frågat om kläderna inte skall tvättas först under vision på youtube. Den kommentaren är ju borta nu.
Citera
2022-04-21, 15:49
  #2853
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
Och det var faktiskt någon som frågat om kläderna inte skall tvättas först under vision på youtube. Den kommentaren är ju borta nu.

Inte ett dugg förvånande. Människan är paranoid. Måste lida av förskräcklig förföljelsemani.
Mertiden av hennes liv går nog åt till att bevaka kommentarerna på hennes sociala medier.
Hon gör sej själv till åtlöje.
Citera
2022-04-21, 15:50
  #2854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
Det är ju heller inte rimligt att han skall bidra till Linns sjuka konsumtion. Även om han naturligtvis bör stå för hälften av ”rimliga” kostnader
Ja! Lyssnar man i vloggen så säger Simon "Linn kom hem med den här häromdagen" så det känns inte som något de har diskuterat.

Simon verkar inte intresserad av saker i överflöd - tänkte skriva att han kanske är mer ekonomisk. Fast kom på att han har en massa skulder.. .
Citera
2022-04-21, 16:29
  #2855
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Hur tänker man när man lägger upp en närbild på sitt sjuka, svettiga barn? Fattar inte vad hon vill uppnå med detta. Ett så vidrigt beteende att exploatera ett oskyldigt barn så! HUR kan den stackars ungens pappa inte reagera?!
Hennes instagram konto är ju som en inbjudan till pedofiler, hur tänker människan?
Snacka om riskbeteende och att utsätta sina barn för fara, och allt detta bara för att tjäna pengar!
Socialen behöver gripa in och det nu!
Skall de vänta tills hon får barn sju och åtta med pappa nummer sju och åtta eller? För det lär hända.
Tycker på ett sätt synd om Simon för hon är verkligen inte snäll mot honom, men samtidigt får han skylla sig själv med det riskbeteendet så tidigt in i en relation som resulterat i det här barnet. Jag säger bara stackars stackars stackars barn.
Hon kan säkert bli en bra mamma till slut, men någon måste styra upp hennes beteende då, det här är inte hållbart.

Du är orolig för hennes barn? Då tycker jag du gör en anmälan?
Citera
2022-04-21, 17:53
  #2856
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Ja! Lyssnar man i vloggen så säger Simon "Linn kom hem med den här häromdagen" så det känns inte som något de har diskuterat.

Simon verkar inte intresserad av saker i överflöd - tänkte skriva att han kanske är mer ekonomisk. Fast kom på att han har en massa skulder.. .
Ja ekonomisk är ingen av dom och båda lär sitta i skiten inom en snar framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in