Citat:
Ursprungligen postat av
Ullek
Det är ju heller inte rimligt att han skall bidra till Linns sjuka konsumtion. Även om han naturligtvis bör stå för hälften av ”rimliga” kostnader
Han har jue tydligt uttryckt sej i en å annan vlogg sin ståndpunkt om både leksaker, barnvagnar å annat.
Ärva, å köpa begagnat är hans melodi.
Men han har nog inte ett skit att säga till om. Han är såååå himla ägd.