2022-04-20, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Hur många pedofiler har du konfronterat?
Vad gör du med ditt material?
Lämnar du in det till polisen?
Har du en hemsida och medarbetare?

Nej, startade inte detta som fiskare. men så fort hon jag pratade med sa att hon ville ha "familjesex" blev fokuset att få till ett möte, oavsett vad det krävdes.
Citera
2022-04-20, 23:34
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chenoa
blev ställd, var inställd på att prata med en person som KANSKE utnyttjade sitt barn för att avgöra om det var sant eller ej.

jag var helt enkelt inte beredd på situationen och blev överrumplad

Men inte inställd på att det KANSKE var Dumpen? Skrev Dumpens fiskare något i den öppna chatten innan du tog kontakt PM?
Citera
Medlem
Citat:
Hej!
Detta skrev jag i kommentaren på Dumpen, men tveksamt att de kommer att publicera det där.

Det är jag som nämns i artikeln:
en kvinna utgav sig för att vara en förövare, som genomförde övergrepp mot sitt barn. Med detta i åtanke så valde jag att driva på i syfte att få klarhet i om detta rörde sig om vilda fantasier eller om det faktiskt fanns en barn som for illa. Då jag tidigare stött på personer på nätet som har påstått dylika saker, men sedan har dragit sig undan när man har påpekat hur sjuka de är så valde jag att skriva det som krävdes för att få till ett möte med personen för att avgöra hur man skulle gå vidare (vård eller poliskontakt). Det är beklagligt att jag råkar i kläm när jag använder exakt samma metoder som används av medarbetarna här på Dumpen för att komma nära en potentiell förövare. Jag förklarade detta för medarbetarna, men de var inte intresserade av att lösa frågan. De gav mig ett nummer att ringa där de inte svarade, de bad om mitt nummer men de hörde aldrig av sig. Dumpen gör ett bra arbete men de har inte monopol på att jaga pedofiler, vi är flera som gör vad vi kan. Alternativet i detta fall hade varit att släppa saken och riskera att ett barn blev fortsatt utsatt för övergrepp, något som jag inte kunde riskera. I videon så sprang jag då jag hade ställt in mig på en annan situation och blev ställd och överrumplad, och det kändes inte som ett läge för dialog med 2 kameror i ansiktet.

Jag svarar gärna på era frågor.

Hahahaha du är rökt. Om du nu fiskar folk att hänga ut, så känns det inte troligt att du skulle dyka upp ensam. Vill man inte ha åtminstone en person till med sig som kan hjälpa till att filma?

Måste dock erkänna att du har rätt sjysst kuk. Betydligt bättre än de andra pervona på dumpen. Synd bara att ingen vettig kvinna kommer vilja ha den nu. Det verkar som att du kanske får plocka fram din gamla landsflyktsplan igen. Ryktet om dina perversa böjelser lär nog dock inte landa så väl i de autonoma kretsarna i Grekland så jag vet inte hur bra det kommer fungera.

Ska bli intressant att se vad du tar dig till härnäst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Tänkte du aldrig att det kunde vara Dumpen? Och att det eventuellt skulle vara dem du skulle möta?

Ärligt talat, nej det trodde jag inte
Citera
2022-04-20, 23:36
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Varför sprang du ifrån platsen? Hur gick tankarna där? Varför förklarade du dig inte på plats?

Du har väl själv kritiserat Dumpens attackerande bemötande vid konfrontationerna, så då borde du väl förstå att man oberoende av orsaken att man är där hellre flyr än illa fäktar (om man nu känner till Dumpen).
Citera
2022-04-20, 23:36
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Nej, startade inte detta som fiskare. men så fort hon jag pratade med sa att hon ville ha "familjesex" blev fokuset att få till ett möte, oavsett vad det krävdes.
Hur vågade du skicka bild på dig själv och specificera en familjemedlem om det var en undercover-operation? Reflekterade du inte över att den personen då blir identifierbar om loggen faller i orätta händer oavsett vem som är i andra änden?

Eller var du kall nog att ange en släkting som inte ens finns? Exempelvis en syster trots att du inte har några systrar? Allt annat vore ju vansinne.
Citera
2022-04-20, 23:37
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ärligt talat, nej det trodde jag inte
Men du har ingen vetskap om Dumpen sedan tidigare va?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Aha, så du skickade bilden på din penis före det att hon pratat om familjesex?

Så i början var du ute efter en riktig sexkontakt, men det utvecklades istället till ett regelrätt fiske under tiden?

det var som sagt inte fiske från början, men så fort hon nämnde att hon sökte "familjesex" så var jag tvungen att få till en träff och verifiera om detta var sjuka fantasier eller pågåendes brott
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Jag började inte som fiskare, men när det blev tydligt att kvinnan jag talade med sökte "familjesex" och skrev att hon hade ett barn som hon utnyttjade sexuellt så blev fokuset att få till ett möte för att verifiera om det var sant eller falskt.
Du frågar: Vad söker du?
Fiskaren: Familjelekar
Du: "åh, trevligt . Mums. Jag är 35. Du? Jag vill leka incest, vill du va min mamma, dotter eller syster?"

Är det precis efter att fiskaren från dumpen svarar Familjelekar som du bestämmer dig för att fiska?
Eller är det innan du går med i denna incest chattgrupp?

Eftersom dumpen maskat en hel del som du skrivit (och dom) kan du inte för vår skull ladda upp dessa chattloggar till oss så vi förstår helheten?
Citera
2022-04-20, 23:38
Medlem
Citat:
blev ställd, var inställd på att prata med en person som KANSKE utnyttjade sitt barn för att avgöra om det var sant eller ej.

jag var helt enkelt inte beredd på situationen och blev överrumplad

Hur tänkte du i efterhand bevisa att sakerna du skrev endast var i syfte att fiska personen? Kontaktade du exempelvis polis innan du körde till Ängelholm?

Din chattlogg tyder absolut inte på att du var där för att konfrontera någon och ditt agerande under konfrontationen indikerar inte heller på att ditt syfte var att skydda ett barn. Om du förväntar dig att någon ska tro dig är det också rimligt att du bevisar att du bara var där i syfte att konfrontera mamman.
Citera
Medlem
rikastistorstans avatar
Hahaha! Bra försök ditt dekadenta kommunisttroll. Mest kreativa försvaret hittills iaf. Få lär nog gå på den valsen dock. Om det kan vara till någon tröst så lär väl din sjuka läggning accepteras bland dina vänsterpolare ändå. Det sociala fallet kanske inte blir lika högt som för en normal person.
Citera
Medlem
Pleurodess avatar
Det här fick ju minst sagt en ovanlig tvist kanske är en värdig vulkan gädda trots allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in