2022-04-20, 23:22
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chenoa
Hej!
Detta skrev jag i kommentaren på Dumpen, men tveksamt att de kommer att publicera det där.

Det är jag som nämns i artikeln:
en kvinna utgav sig för att vara en förövare, som genomförde övergrepp mot sitt barn. Med detta i åtanke så valde jag att driva på i syfte att få klarhet i om detta rörde sig om vilda fantasier eller om det faktiskt fanns en barn som for illa. Då jag tidigare stött på personer på nätet som har påstått dylika saker, men sedan har dragit sig undan när man har påpekat hur sjuka de är så valde jag att skriva det som krävdes för att få till ett möte med personen för att avgöra hur man skulle gå vidare (vård eller poliskontakt). Det är beklagligt att jag råkar i kläm när jag använder exakt samma metoder som används av medarbetarna här på Dumpen för att komma nära en potentiell förövare. Jag förklarade detta för medarbetarna, men de var inte intresserade av att lösa frågan. De gav mig ett nummer att ringa där de inte svarade, de bad om mitt nummer men de hörde aldrig av sig. Dumpen gör ett bra arbete men de har inte monopol på att jaga pedofiler, vi är flera som gör vad vi kan. Alternativet i detta fall hade varit att släppa saken och riskera att ett barn blev fortsatt utsatt för övergrepp, något som jag inte kunde riskera. I videon så sprang jag då jag hade ställt in mig på en annan situation och blev ställd och överrumplad, och det kändes inte som ett läge för dialog med 2 kameror i ansiktet.

Jag svarar gärna på era frågor.

1) Varför använder du dig av din egen styva penis då du skickar bilder?

2) Varför visar du bilder på ditt eget ansikte?

3) Skulle du tänka dig att bli fiskare på Dumpen?
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-20 kl. 23:26.
Citera
2022-04-20, 23:24
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Hej!
Detta skrev jag i kommentaren på Dumpen, men tveksamt att de kommer att publicera det där.

en kvinna utgav sig för att vara en förövare, som genomförde övergrepp mot sitt barn. Med detta i åtanke så valde jag att driva på i syfte att få klarhet i om detta rörde sig om vilda fantasier eller om det faktiskt fanns en barn som for illa. Då jag tidigare stött på personer på nätet som har påstått dylika saker, men sedan har dragit sig undan när man har påpekat hur sjuka de är så valde jag att skriva det som krävdes för att få till ett möte med personen för att avgöra hur man skulle gå vidare (vård eller poliskontakt). Det är beklagligt att jag råkar i kläm när jag använder exakt samma metoder som används av medarbetarna här på Dumpen för att komma nära en potentiell förövare. Jag förklarade detta för medarbetarna, men de var inte intresserade av att lösa frågan. De gav mig ett nummer att ringa där de inte svarade, de bad om mitt nummer men de hörde aldrig av sig. Dumpen gör ett bra arbete men de har inte monopol på att jaga pedofiler, vi är flera som gör vad vi kan. Alternativet i detta fall hade varit att släppa saken och riskera att ett barn blev fortsatt utsatt för övergrepp, något som jag inte kunde riskera. I videon så sprang jag då jag hade ställt in mig på en annan situation och blev ställd och överrumplad, och det kändes inte som ett läge för dialog med 2 kameror i ansiktet.

Hej, först och främst stort tack för att du väljer att komma hit och blotta dig.

Frågorna är många men en som dyker upp direkt är ju att om du nu är på jakt efter gäddor själv, varför utger du dig för att vara dig själv? För det första är du man, och för att andra gör du ingenting i chatten för att försöka dölja vem du är. Hade du varit på jakt efter pedofiler hade du väll isåfall fiskat efter peddon som en tjej?

Jag hoppas du förstår själv att att du precis skapat en väldigt massa frågetecken som du gärna får reda ut.

Svårt att veta om du är du eller om du kanske är ett av trådens troll som försöker bevisa hur fel dumpen kan ha?
Citera
Medlem
Ålens avatar
Citat:
det har klippts och klistrats en del i chatten, samt återigen jag skrev vad jag behövde för att få förtroendet från någon som jag misstänkte KANSKE förgrep sig på ett barn, Dumpen skickar med nakenbilder och gjorde det i detta fallet. Det viktiga var att rädda ett potentiellt barn, då får man göra allt man kan.

Varför sprang du ifrån platsen? Hur gick tankarna där? Varför förklarade du dig inte på plats?
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Hur länge har det pratats om "vulkanutbrottet?" Klippet ser tämligen nyinspelat ut, Putte springer runt i t-shirt och solen skiner så tänker att detta var väldigt nytt. Känns ej som dom hade flaggat för vulkanutbrottet långt innan gäddan nappat.
Jag tror inte att detta är vulkanmannen. Han kommer snart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julie.London
Sättet du duckar med huvudet och försöker att dölja ditt ansikte samt hur din springer iväg får din trovärdighet att sjunka till noll... Om du hade stannat på plats och förklarat situationen och möjligtvis kommit med något slags bevis så är jag övertygad om att Dumpen inte hade publicerat detta och missförståndet uppdagats... Varför har du ens sökt dig till en incestgrupp från första början...? Ditt försök att spela oskyldig låter endast som en dålig ursäkt och förhoppning om att kunna rentvå ditt namn... En tidigare dom och fängelsestraff talar verkligen inte till din fördel.

Usch, är tacksam för att mina barn hunnit bli stora nog för att undvika att bli groomade av pedofiler...

jag rör mig i flertalet KIK grupper varje dag medan jag fiskar
Citera
2022-04-20, 23:26
Avslutad
Citat:
Hej!

Hur många pedofiler har du konfronterat?
Vad gör du med ditt material?
Lämnar du in det till polisen?
Har du en hemsida och medarbetare?
Citera
2022-04-20, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
1) Varför använder du dig av din egen styva penis då du skickar bilder?

2) Varför visar du bilder på ditt eget ansikte?

Skapa förtroende och tillit för att komma nära personen Sara efterfrågade flera gånger att jag skulle bevisa att jag var "äkta". Jag började inte med att fiska, det utvecklades till det så fort personen jag pratade med sa att hon sökte "familjesex", då blev det av vikt att HITTA personen
Citera
2022-04-20, 23:30
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Skapa förtroende och tillit för att komma nära personen Sara efterfrågade flera gånger att jag skulle bevisa att jag var "äkta". Jag började inte med att fiska, det utvecklades till det så fort personen jag pratade med sa att hon sökte "familjesex", då blev det av vikt att HITTA personen

Tänkte du aldrig att det kunde vara Dumpen? Och att det eventuellt skulle vara dem du skulle möta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Hej, först och främst stort tack för att du väljer att komma hit och blotta dig.

Frågorna är många men en som dyker upp direkt är ju att om du nu är på jakt efter gäddor själv, varför utger du dig för att vara dig själv? För det första är du man, och för att andra gör du ingenting i chatten för att försöka dölja vem du är. Hade du varit på jakt efter pedofiler hade du väll isåfall fiskat efter peddon som en tjej?

Jag hoppas du förstår själv att att du precis skapat en väldigt massa frågetecken som du gärna får reda ut.

Svårt att veta om du är du eller om du kanske är ett av trådens troll som försöker bevisa hur fel dumpen kan ha?

Jag började inte som fiskare, men när det blev tydligt att kvinnan jag talade med sökte "familjesex" och skrev att hon hade ett barn som hon utnyttjade sexuellt så blev fokuset att få till ett möte för att verifiera om det var sant eller falskt.
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Aha, så du skickade bilden på din penis före det att hon pratat om familjesex?

Så i början var du ute efter en riktig sexkontakt, men det utvecklades istället till ett regelrätt fiske under tiden?
Citera
2022-04-20, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Varför sprang du ifrån platsen? Hur gick tankarna där? Varför förklarade du dig inte på plats?

blev ställd, var inställd på att prata med en person som KANSKE utnyttjade sitt barn för att avgöra om det var sant eller ej.

jag var helt enkelt inte beredd på situationen och blev överrumplad
Citera
2022-04-20, 23:32
Avslutad
Citat:
Hej!

HAHAHA!

Härlig efterkonstruktion efter att ha duckat och sprungit iväg som en skållad råtta. Klart du blev ställd och överrumplad eftersom du förväntade dig att träffa en mamma med ett barn. Knappast så Dumpen skulle bete sig om situationen vore den motsatta, eller hur? Nej du gosse lille, nu ligger du pyrt till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in