Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
Ja, det är ju du.
Du kan inte ens nämna det faktum att tusentals ukrainare har dött och att mängder av civila har mördats, pinats och våldtagits.
Och jag förminskar inte din åsikt. Folkmordsönskan är något du borde stå för istället för att bara smyga in den.
Riktigt hur man kan vara så svínig som du är är svårt att förstå, för jag har förstås inte skrivit något om 100 liv och 2 barn i Donbass.
Men det är väl så när man tycker att folkmord är ok. Då kan man beskylla andra för vad som helst utan att det knappt ens noteras.
Jag förstår att du tycker något, men din analys är felaktig, och om ryssarna grundar sin verklighetsuppfattning i samma sak så är den inte korrekt.
Det finns inga sådana mord som du snackar om, och hela konflikten startades av Ryssland.
Som sagt. Du borde noga läsa Theodens ord igen, för det är så många börjar känna.
Har det gått dig förbi (x-antal gånger)- att jag fördömer detta och att jag väl är medveten och informerad om hemskheter som pågår?
Det läser du förbi, medvetet uppenbarligen då du rantar om samma sak sida upp och ner.
Jag väljer att MEDVETET inte mata mig själv med mördade, våldtagna kvinnor och barn. Vad gör det med ens hjärna att konstant matas med sådant? Clock Work Orange! Jag vet vad som sker!
Återigen, båda sidor dödar oskyldiga människor och ingen av oss kan lägga fram bevis på vad som verkligen sker. Varken du eller jag finns på plats.