Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Att Ebba har gjort allt rätt, det vet du inget om. Det som har sagts och gjorts upp om bakom stängda dörrar...
Jaså, vet jag inte? Hur vet du vad jag vet och inte?
Ebba har gjort allt rätt i denna affären. Så enkelt är det. Att du varken har koll på att hon har gjort rätt eller vad jag vet, förändrar inte dessa faktum.
Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Ord står mot ord, precis som det kan göra i många andra fall av övergrepp.
Nej, ord står inte mot ord i denna affären. Det är anmärkningsvärt att du har så dålig koll så du inte fattat ens det.
Esbjörn och Ebba har genom hela affären båda två varit överens om att de har gjort upp om denna affären gemensamt och frivilligt.
Esbjörn påstår att han är dement, men på den punkten är det Esbjörns ord som står emot hans egna ord, ty, det är han själv som lämnat in bevisning till domstolen som motbevisar hans eget påstående. Samma sak med värderingen på huset. Det är Esbjörns ord som står emot hans egna ord, ty, det är han själv som lämnat in bevisning till domstolen som motbevisar hans eget påstående.
Det finns inget "ord mot ord" här, alla påståenden är antingen inte tvistiga eller bevisade på ett eller annat vis.